loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 321 چهارشنبه 18 اسفند 1389 نظرات (0)

آمازون، پهناورترین جنگل در آمریکای جنوبی است که در بین کشور‌های اکوادور، پرو، ونزوئلا ، کلمبیا و بيشترين قسمتش در برزيل قرار دارد



آمازون، پهناورترین جنگل در آمریکای جنوبی است که در بین کشور‌های اکوادور، پرو، ونزوئلا و کلمبیا قرار دارد اما بیشترین قسمت آن به برزیل منحصر می‌شود. پیدایش این جنگل قدیمی به 200 تا 500 میلیون سال قبل یعنی دوره اول زمین‌شناسی بازمی‌گردد. در جنگل‌های مرطوب آمازون تقریبا هر روز باران سنگینی می‌بارد و به همین دلیل آمازون در تمام فصول سال هوایی گرم و مرطوب دارد. به خاطر قرارگیری این جنگل در منطقه استوایی، متوسط درجه حرارت در مرکز آن به 30 درجه سانتی‌گراد و در غربی‌ترین منطقه که خنک‌ترین جای آمازون به حساب می‌آید، این دما به 25 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در این جنگل 2500 نوع درخت مختلف و همچنین 30 هزار گونه گیاه وجود دارد. دانشمندانی که برای تحقیق به این منطقه سفر کرده‌اند، آنجا را با وجود زیبایی‌های بی‌شمار، به دلیل آمار بسیار کشته‌شدگان و گمشدگان، جهنم سبز نامیده‌اند. این جنگل‌ها تا پیش از ورود اروپاییان، محل زندگی 5 تا 13 میلیون سرخپوست بوده‌اند که در هزار قبیله مختلف زندگی می‌کرده‌اند. امروزه قبیله‌های باقیمانده از ترس چوب‌برهای جنگل، ملاکان زمین و شیوع انواع بیماری‌ها دائم در حال فرار هستند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 282 چهارشنبه 18 اسفند 1389 نظرات (0)

«بابا جون؟»

«جونم بابا جون؟»

«اين خانمه چرا با مانتو خوابيده؟»

«خب... خب... خب حتما اينجوري راحتتره دخترم.»

«يعني با لباس راحتي سختشه؟»

«آره ديگه، بعضيها با لباس راحتي سختشونه!»

«پس چرا اسمشو گذاشتن لباس راحتي؟»

«.......هيس بابايي، دارم فيلم ميبينم.»

« باباجون، كم آوردي؟!»

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 253 سه شنبه 17 اسفند 1389 نظرات (0)

"در حال حاضر 30 درصد از جوانان ساکن 6 کلانشهر کشور شامل تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز به زندگی مجردی روی آورده‌اند و این آسیب اجتماعی رو به گسترش است". مجید نصیرپور، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب اضافه کرد: از سوی دیگر رئیس سازمان ملی جوانان استان اصفهان معتقد است که نباید اذهان عمومی را درباره این موضوع آشفته کرد.

او همچنین بیان داشت: روی آوردن جوانان به زندگی مجردی با آسیب‌های جدی همراه است. انتخاب دلبخواه زندگی مجردی از سوی گروهی از جوانان ناشی از افزایش حس استقلال طلبی میان آنان است. این همان باوری است که در کشورهای صنعتی از یکی دو سده پیش آن را پذیرفته‌اند و حتی آن را تشویق می‌کنند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 272 سه شنبه 17 اسفند 1389 نظرات (0)

الماس سخت‌ترین ماده طبیعی است که استحکام بی‌نظیر خود را مدیون شبکه چهاروجهی اتم‌های کربن است که تحت فشار و دمای بسیار بالا تشکیل می‌شود. وجود ناخالصی در این شبکه، رنگ الماس را تغییر می‌دهد. الماس زردرنگ نتیجه حضور چند اتم نیتروژن در میان هر چند میلیون اتم کربن است.

بزرگ‌ترین الماس زردرنگ جهان

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 281 سه شنبه 17 اسفند 1389 نظرات (0)

شما هم حتما این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که هنر نزد ایرانیان است و بس. انصافا هم همینه و همیشه هنر ایرانی زبانزد خاص و عام بوده و هست. از جمله هنرهای بسیار پر طرفدار، هنر نقاشی است که در میان آن سبک و نقاشی های مینیاتوری جایگاه خاصی را دارند. تصاویر بسیار زیبای مینیاتوری تقدیم شما دوستان می شود نمونه ای بارز از هنر هنرمندان دیرینه ایران است که جای بسی تحسین دارد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 294 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

فارس - تمرین استقلال که خود را برای دیدار مقابل مس کرمان آماده می‌کند از ساعت 15 امروز در زمین چمن مصنوعی مجاور کمپ اصلی تیم‌های ملی قرار دارد، برگزار شد. در حالی که بازیکنان استقلال همگی وارد زمین شده بودند، بیژن کوشکی که خود را برای تمرین آماده کرده بود توسط سرپرست استقلال از حضور در تمرین منع شد.

در این لحظه کوشکی با ناراحتی به پورحیدری گفت چرا نباید با تیم تمرین کنم؟ مگر چه کاری انجام داده‌ام؟ که منصور پورحیدری در پاسخ به وی گفت شما در اختیار کمیته انضباطی باشگاه هستید و تا زمان تشکیل جلسه این کمیته حق حضور در تمرینات را ندارید.

در این لحظه کوشکی ناراحتی خود را نشان داد و نسبت به سرپرست تیم استقلال اعتراض کرد. فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال نیز که قصد آرام کردن این بازیکن را داشت، کوشکی را به سمت ماشینش برد و سرانجام این بازیکن محل تمرین را ترک کرد.

دلیل اخراج کوشکی از تمرین استقلال، اعتراض او به قرار نگرفتن نامش در لیست 18 این تیم در بازی مقابل السد بود.

به دلیل اعتراض پس از عدم قرار گرفتن نامش در لیست 18 نفره استقلال در بازی مقابل السد قطر از تیم فوتبال این باشگاه اخراج شدند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 266 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)
به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی ابراهیمی‌زاده متولد شهر بن در آلمان در مراسم تحویل خودروی احمدی‌نژاد خطاب به برنده مزایده اظهار داشت: من به عنوان یکی از دوستداران و علاقه مندان به رییس‌جمهور ایران خریدار خودروی شخصی وی بودم.

وی همچنین اظهار داشت: پیشنهاد ۱۵۰هزار یورویی بالغ بر ۲۲۵ میلیون تومان از طرف من برای خرید خودروی رییس‌جمهور بوده است.

ابراهیمی‌زاده همچنین گفت: در اختیار داشتن کاپشن رییس‌جمهور من را برآن داشت تا با پرداخت ۵۴میلیون تومان آن را به دست بیاورم.
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 279 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد.

اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی تواند نگهش دارد.
دست از بهانه گیری برای یک مرد و رفتار او بردارید.
هیچوقت خودتان را برای رابطه ای که ارزشش را ندارد تغییر ندهید.
رفتار آرامتر همیشه بهتر است.
قبل از اینکه بفهمید واقعاً چه چیز خوشحالتان می کند، با کسی ارتباط برقرار نکنید.
اگر رابطه تان به این خاطر که مردتان آنطور که لیاقتش را دارید، با شما رفتار نمی کند، به اتمام رسید، هیچوقت سعی نکنید که با هم دو دوست معمولی باشید. یک دوست با دوست خود بدرفتاری نمی کند.
پاگیر نشوید. اگر فکر می کنید که شما را در حالت تعلیق نگه داشته است، مطمئن باشید که حتماً اینکار را کرده است..
هیچوقت به خاطر اینکه فکر می کنید گذر زمان ممکن است اوضاع را بهتر کند، در یک رابطه نمانید. ممکن است یکسال بعد به خاطر اینکار از خودتان عصبانی شوید، چون اوضاع هیچ تغییری نکرده است.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 283 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

شما هرچقدر كه وقت صرف كنید و اتاق خواب خود را زیبا كنید، و حتی بهترین دكوراسیون را هم برای آن در نظر بگیرید، تا زمانیكه برای تختخواب خود یك روتختی مناسب در نظر نگرفته باشید، تلاش شما كامل نخواهد بود. در حقیقت رو تختی به عنوان حسن ختام دكوراسیون اتاق خواب محسوب می شود. در این قسمت قصد داریم تا نكاتی پیرامون خرید روتختی مناسب را ذكر كنیم.
شما باید زمانی روتختی انتخاب كنید كه چیدمان اتاق خواب به طور كامل به اتمام رسیده باشد. به این ترتیب كه مبلمان اتاق خواب را خریداری كرده باشید، دیوارهای اتاق رنگ شده باشند، فرش ها پهن شده باشند، و همه چیز در سر جای خودش قرار گرفته باشد. حالا نوبت به در نظر گرفتن موارد زیر است:

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 288 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

1- پیاز و سیر
سیر از سبزی‌ هایی است که تاریخی بسیار کهن دارد. این گیاه حداقل 3 هزار سال در طب چین كاربرد داشته است.
پیاز نیز یكی از قدیمی ‌ترین گیاهان زراعی است كه از هزاران سال قبل به عنوان طعم ‌دهنده غذاها و همچنین دارو از آن استفاده می ‌شود. ‏ترکیبات فعال گوگردی مانند آلیل‌ پروپیل دی ‌سولفید موجود در پیاز و اکسیدآلیل دی‌ سولفید موجود در سیر نقش اصلی را در کاهش قندخون دارند.
پیاز و سیر باعث افزایش میزان انسولین در خون می ‌شوند. هر چقدر مصرف این مواد بیشتر باشد، قند خون بیشتر کاهش می ‌یابد. مصرف قرص ‌های سیر به میزان 2400 میلی‌ گرم در روز به مدت 3 ماه، قند خون را مختصرا كاهش می ‌دهد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 275 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

جسیکا البا یکی از خوش اندام ترین هنرپیشه های هالیوودی می باشد که می توان نام برد. این مقاله را بخوانید تا با رازهای رژیم او آشنا شوید تا همیشه مانند جسیکا آلبا خوش اندام باشید.

1. او برای صبحانه از مواد با پروتئین فراوان از جمله املت سفیده تخم مرغ، میوه و پنیر محلی استفاده می کند. این پروتئین ها به او انرژی می دهند که روز خود را با انرژی کافی سپری کند و میوه و پنیر به او که کالری کمی دارند حاوی ویتامینها و آنتی اکسیدان می باشند که سلامتی او را حفظ می کنند. با داشتن رژیم او می توانید سبک سالم / درستی برای زندگی خود بسازید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 266 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

رنگ مشکی و سفید با اکثر رنگ ها ست می شوند. با مانتوی مشکی شما می توانید شال هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره و ... را ست کنید. بهتر است شال سفید یک دست نپوشید یا کرم یکدست. با رنگ ها بازی کنید. از همه مهمتر در انتخاب شال و روسری رنگ پوست چهره شماست و بعد از آن رنگ مانتو و کیف و کفش. رنگ شالی را انتخاب کنید که پوست صورتتان را بهتر نشان دهد. مثلا اگر در رتگ پوسستان زردی وجود دارد از رنگ های خانواده زرد و کرم استفاده نکنید. بهتر است از رنگ های بژ و صورتی انتخاب کنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 248 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

روشهای مختلفی برای برجسته کردن لب ها وجود دارد بعضی از این روش ها دائمی و بعضی موقت هستند گاهی مواد مصنوعی مثل یعضی از انواع زل ها تزریق میشود ویامواد طبیعی مثل هیالورونیک اسید تزریق میگردد.
به گزارش سایت پزشکان بدون مرز ، آگاهی یافتن بیمار از نوع ماده تزریق شده بسیار مهم است . پزشک برای بیمار باید توضیح دهد که از چند نوع ماده ای استفاده خواهد کرد ، زمان ماندگاری آن چه مدت است و چه عوارض احتمالی وجود خواهند داشت.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 261 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

تا به حال توجه كرده اید كه فضای داخلی خانه و نحوه چیدمان اسباب و اثاثیه منزل ارتباط مستقیمی با افزایش انرژی شما در بدو ورود به منزل دارد. به عقیده طراحان داخلی یكی از مهمترین عواملی كه موجب تشدید نگرانی و پریشانی حال فرد پس از گذران یك روز كاری می شود، حضور در فضایی است كه هیچ گونه هماهنگی در نوع چیدمان و رنگ آمیزی آن دیده نمی شود. گرچه به نظر ساده می آید ولی تناسب بین رنگ دیوارها با پرده و مبلمان و نیز نحوه دكوراسیون تاثیر فوق العاده ای در شاد و سرزنده كردن آدم ها دارد. مشكل اصلی بیشتر خانه ها یكنواختی است. در اغلب خانه ها نقطه تمركز محل قرار گرفتن تلویزیون است كه چون معمولا در یك كنج خلوت قرار می گیرد، افراد را از توجه و لذت بردن از سایر فضا محروم می كند. ابتدا برای از بین بردن یكنواختی مركز توجه خانواده را تغییر دهید. مبل ها را به جای اینكه به دیوار تكیه دهید كمی به هم نزدیك كنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 328 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

در این مطلب كوتاه سعی داریم در چهار عبارت ساده اما موثر، مدیریت فكر در فرآیند رسیدن به موفقیت را به شما نشان دهیم.

۱) من می‌توانم، پس انجام می‌دهم:
معمولاً تزریق عوامل محرك به فرد برای فرار از بحران و رسیدن به مرحله‌ای كه آن را موفقیت می‌نامیم، مهم‌ترین قسمت كار هر فرد است. بیان جملاتی همچون «می‌توانم، پس حتماً می‌توانم انجام دهم» دارای اعجاز نهفته‌ای هستند كه هر فرد را در هر مرحله از خود دگرگون كرده و بیش از پیش مصمم می‌سازد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 269 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

1. درهمه جای دنیا برای کسانی که حرف خاصی برای گفتن ندارند،آزادی بیان نامحدود قایل شده اند.

2. آنهایی که هیچ وقت کار مثبتی انجام نمی دهند منتقدان خوبی از کار در می آیند.

3. آدمهای بد را حیوان حساب نکنید، نوح هم آنها را حیوان حساب نکرد، وگرنه اجازه می داد حداقل یک جفت از آنها هم سوارکشتی شوند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 256 دوشنبه 16 اسفند 1389 نظرات (0)

مدتی است شهروندان سانفرانسيسکو که با اتوبوس های شهری تردد می کنند این امکان را پیدا کرده اند که در بازی های آنلاین گروهی نیز شرکت کنند.
یاهو در یک طرح تبلیغاتی اقدام به نصب نمایشگرهای لمسی بزرگ در 20 ایستگاه اتوبوس شهری در سانفرانسیسکو کرده است. نصب این صفحات امکان شرکت مسافران را تا زمان آمدن اتوبوس در بازی ها و پازل های آنلاین فراهم کرده است. هر مسافر می تواند با مسافران منتظر در ايستگاه های دیگر در بازی های آنلاين رقابت کند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 276 پنجشنبه 12 اسفند 1389 نظرات (0)

بولتن نیوز: مجید محمدی، عضو حلقه كیان که در دوره اصلاحات در روزنامه‌های زنجیره‌ای دوم خرداد مطلب می‌نوشت و اکنون در آمریکا مشغول به فعالیت علیه جمهوری اسلامی است و در سایت‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب فعالیت می کند، در گفتگو با سایت دانشجونیوز، به دلایل اصلی عدم موفقیت جنبش سبز و فتنه گران پرداخت.

مجید محمدی که ادعا می کند سی کتاب در جامعه شناسی و سیاست و فلسفه نوشته، همچون جنبش سبز و فتنه گران در تحلیل خود انسجام فکری ندارد و استراتژی مشخصی برای تحلیل مسائل منطقه و ایران نمی شناسد. زیرا با یک دو سه چهار کردن مطالب پراکنده و ارائه سه راهکار به صورت یک دو سه که بازهم از استراتژی مشخصی برای مسائل ایران برخوردار نیست به دنبال آن بوده که با دست پاچگی اتفاقات مصر و تونس را به ایران هم ربط دهد. در حالی که همین پاراگراف های پراکنده و نامنسجم خود گویای آن است که مسائل ایران با تونس و مصر یکسان نیست و همان طور که مجید محمدی نیز در نوشته های خود آورده، در ایران عده ای که قبلا در قدرت بوده اند و نظام و قانون اساسی را با ظرفیت اصلاحات معرفی کرده اند حالا به خاطر از دست دادن قدرت، یا به آمریکا و اروپا رفته و کشور را ترک کرده‌اند، یا اصل نظام را نشانه گرفته اند و یا انتخابات را زیر سوال برده‌اند و یا...
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 263 پنجشنبه 12 اسفند 1389 نظرات (0)

یک مرکز فساد، خانه تیمی فتنه‌گران و اغتشاشگران از آب در آمد.

به گزارش فارس، در پی شکایت اهالی خیابان خردمندشمالی تهران به نیروی انتظامی مبنی بر فعالیت یک مرکز فساد در این خیابان، ماموران شب گذشته با دستور قضایی وارد این مرکز فساد شدند.

در این مرکز فساد «ن. د» فرزند «خ. د» از اساتید لیبرال به جرم ارتباط نامشروع دستگیر شد.

در بازرسی از این مرکز فساد، ماموران با مقادیر زیادی از عکس‌های سران فتنه، اسپری‌های شعارنویسی؛ اطلاعیه و بیانیه لندن‌نشینان و... مواجه شدند که در تحقیقات مشخص شد این محل ضمن اینکه مرکز فساد بوده از خانه‌های تیمی فتنه‌گران نیز بوده است.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 274 پنجشنبه 12 اسفند 1389 نظرات (0)
تهران در آرامش كامل؛ ضدانقلاب باز هم ناكام ماند

با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های صهیونیستی و فراخوان منافقین برای برگزاری تجمع در خیابان‌های تهران و همچنین اتخاذ تصمیماتی در خارج برای كشته‎سازی، شاهد برقراری آرامش كامل در تهران هستیم.

به گزارش فارس، با توجه به دستور كار منافقین و برخی گروهك‌ها، عوامل نفاق و جریان ضدانقلاب و فتنه برای اقدامات تروریستی و كشته‌سازی، نیروهای انتظامی و امنیتی در اقتدار و آمادگی كامل به سر می‌برند و برای مقابله با نفاق و پاك‏سازی فضای جامعه در صورت بروز هرگونه اغتشاش و آشوب آمادگی كامل دارند. نیروهای انتظامی به صورت پنهان و آشكار بر اوضاع مسلط هستند و تا لحظه درج این خبر هیچ حادثه‌ای گزارش نشده است.
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 238 پنجشنبه 12 اسفند 1389 نظرات (0)

اسرار زنان بادي گارد قذافي

سرهنگ «معمر قذافي»، ديکتاتور ليبي را همواره بيش از صد زن همراهي مي کنند که بيشتر آنان محافظان شخصي وي هستند، ولي به تازگي اخبار و اطلاعاتي جديد درباره اين مسأله در برخي سايت هاي کشور ليبي منتشر شده و اسرار اين زنان را فاش کرده است.

به گزارش «تابناک»، گفته مي شود چهار زني که هميشه پشت سر «قذافي» ايستاده اند، مانند ديگر محافظان وي، يونيفرم نظامي بر تن مي کنند، اما حقيقت اين است که آنان پرستار هستند. آنها دوره هاي پرستاري و امداد رساني را گذرانده اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل جسمي براي ديکتاتور ليبي، به داد او برسند و مشکل وي را برطرف کنند؛ البته آنها کارهاي شخصي وي را نيز انجام مي دهند.

اما از شروطي که «قذافي» براي اين چهار پرستار و صد محافظ خود قرار داده، اين است که هيچ کدام از آنان تا هنگامي که او را همراهي مي کنند، حق ازدواج ندارند. آنان ياد گرفته اند که بايد همه عمر خود را براي حفظ جان «قذافي» بگذرانند. هيچ يک از آنها حق گفت وگوي رسانه اي يا فاش کردن اطلاعات محرمانه آقاي ديکتاتور را ندارند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 257 پنجشنبه 12 اسفند 1389 نظرات (0)

پژوی احمدی نژاد فروخته شد

عصر ایران: یک ایرانی با پرداخت بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خودروی شخصی دکتر محمود احمدی نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.

خودروی شخصی دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان پس از یك هفته نمایش در نمایشگاه خودروهای كلاسیك در منطقه آزاد اروند عصر امروز سه شنبه، با مشخص شدن برنده مزایده به وی واگذار می شود.

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 1,249
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,249
  • بازدید ماه : 24,918
  • بازدید سال : 64,761
  • بازدید کلی : 3,043,226