loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 344 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
Orbit cinema1nloader 4.0.0.8 Final نام یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب می باشد. حتما شما هم در اینترنت دانلود میکنید و شاهد آن هستید که سرعت اینترنت ها کم بوده و مدت زمان طولانی را باید صرف کرده تا نرم افزار مرد نظر دانلود شود و یا این که ممکن است ارتباط اینترنتی شما قطع شود و شما باید دوباره آن فایل را دانلود کنید و بعضی از نرم افزار ها که از حجم بالایی برخوردار هستند را نمیتواند با دانلود منیجر های خود مرورگر دانلود کرد زیرا این دانلودر ها تغییر در سرعت به عمل نمی آورند و در بعضی از مواقع باعث قطعی و نداشتن امکان Pause هستند .

نرم افزار Orbit cinema1nloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را افزایش 500%سرعت دانلود , دانلود کنید . همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد.دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها و توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از ديگر ويژگي هاي اين برنامه ميباشد. شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت يك موبايل دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست . تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد . و برای اجرا فقط کافیست بر روی آیکون برنامه کلیک کنید .برنامه اي كاملا رايگان و كابرد بسيار آسان است.كه هم اكنون ميتوانيد اين برنامه كاربردي را از يك موبايل دريافت كنيد.


 نسخه جديد و فاينال نرم افزار مديريت دانلود Orbit cinema1nloader 4.0.0.8 Final

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 310 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی Alien مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان سایت یک موبایل آماده کرده ایم.که از ویژگی های این تم بسیار زیبا برای ویندوز 7 میتوان به تصاویر پس زمینه HD , نشانگر ماوس , پک صدا ها , فونت های زیبا و ... اشاره کرد .که هم اکنون می توانید از سایت یک موبایل دریافت نمایید.

تم فوق العاده زیبا و جذاب Alien برای ویندوز سون

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 363 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

Kaspersky 2011 Crack 1.5.3.0 : حتما شما هم یکی از کاربران آنتی ویروس و یا اینترنت سیکوریتی قدرتمند کسپر اسکی 2011 هستید..همیشه هم دنبال جدیدترین کی های این آنتی ویروس هستید..اما تاحالا فکر کردید یکبار برای همیشه این نرم افزار رو کرک کنید و راحت شوید؟ امروز نرم افزار کرک این آنتی ویروس رو به شما معرفی میکنیم که با چند کلیک ساده میتونید آنتی ویروستون رو برای همیشه اکتیو کنید! یعنی تا 2 سال اکتیو بشه بدون هیچ کم و کاستی!این کرک بر روی انتی ویروس و اینترنت سیکوریتی کسپر 2011 تست شده و خود ما نیز داریم از آن استفاده میکنیم.. برای دانلود شما عزیزان میزاریم تا شما هم استفاده کنید.. حجم کرک فقطکمتر از 2مگابایت میباشد!

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/kasper%2520crack%28yekmobile.com%29.jpg

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 358 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6 : نسخه جدیدآزمایشی مرورگر اکسپلورر 9 به صورت ایرادگیری شده و رفع باگعرضه شد. در نسخه ی جدید سعی کرده تا با بهره گیری صحیح تر از منابع سخت افزاری علاوه بر سرعت در بارگزاری صفحات وب از قابلیت های گرافیکی و چند رسانه ای سیستم برای نمایش هرچه بهتر صفحات وب و متعلقاتش بهره بگیرد و این در حالی است که سعی بر آن بوده با بهینه سازی های انجام شده کمترین میزان از منابع تلف شود. در این نسخه استفاده کمتر از پردازنده اصلی سیستم بسیار محسوس خواهد بود طوری که علاوه بر مقایسه با نسخه های قبلی حتی با دیگر مرورگرها هم شاید از نظر درگیر شدن با CPU قابل مقایسه نباشد. هرچند حالا هم آخرین نسخه از فایرفاکس که رقیب اصلی IE به شمار می رود متاسفانه در این زمینه بسیار ضعف دارد و در مقایسه با IE8 از پردازنده بسیار بیشتر استفاده می کند.
پشتیبانی از Web 2.0 که امروزه در اکثر سایت ها از آن استفاده می شود از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که بیشتر مورد توجه حرفه ای ها و تا حدودی هم عاشقان تکنولوژی و طراحان وب قرار خواهد گرفت ؛ چرا که امروزه اکثر طراحان سعی می کنند برای این پایه طراحی های خود را بنا بگذارند و IE9 هم در این میان بسیار کمک خواهد کرد. مایکروسافت نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های مهم و جالبی را هم در سطوح گرافیکی برای این نسخه ترتیب داده است. اگر دقت کنیم نسخه های قبلی مخصوصا نسخه های 6 و حتی نسخه های بعدی هم توانایی نمایش آن بخش از صفحات وبی که در گوشه ها گرد شده بودند را نداشته و همیشه آن ها را به صورت یک مربع یا مستطیل نمایش داده است اما توسعه دهندگان در این نسخه این مشکلات را برطرف کرده و تمامی موارد این چنینی را تقریبا به صورت کامل حل کرده اند. جالب است که این نسخه از Silver Light نسخه 4 هم به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرده و این امر هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که برای نمایش های چند رسانه ای نقش فوق العاده مهمی را ایفا خواهد نمود.



http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/Internet%2520Explorer%25209%25201_9_%28yekmobile.com%29.jpg

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 301 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

جموعه ۱90 کلید فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ 5 آذر ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان در یک موبایل قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

کلید کسپر اسکای
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 312 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

ماشین حساب Novus Calculator یک ماشین حساب مهندسی پیشرفته می باشد که به جرات متوانیم بگوییم که یکی از قدرتمند ترین ماشین حساب های ارائه شده برای کامپیوتر های شخصی می باشد که عملیات محاسبه بسیار پیچیده فنی و مهندسی را به خوبی انجام می دهد.

این نرم افزار تنها یک ماشین حساب ساده نیست بلکه قادر است مسائل ریاضی و آماری را محاسبه و پاسخ را به شما نمایش دهد. نرم افزار ماشین حساب مهندسی در تبدیل ارز ها به یکدیگر، محاسبات مالی، تبدیل یکا ها، محاسبات مالیت و وام ها و ... کاربرد فراوانی داشته و می تواند پاسخگوی تمام نیاز های یک کاربر باشد. این نرم افزار از گرافیک و رابط بصری زیبایی نیز برخوردار است و سرعت پاسخگویی آن به فرامین بسیار بالاست.



ماشین حساب قوی مهندسی

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 350 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

سایت یک موبایل یکی از نرم افزارهای به روز که آخرین تکنولوژی فشرده سازی را که در نرم افزار Novus Zip نهفته را به اشتراک گذاشته است. دانلود زیپ فایل این نرم افزار قابل حمل و دم دستی را برای کارهای معمول همراه خود داشته باشید.
فشرده سازی امروزه از یکی از امور مهم در رایانه می باشد که هر کاربری به آن نیاز پیدا می کند. فشرده سازی به تغییر پارامتر هایی خاص اطلاق می باشد که از طریق آن سیستم عامل برخی از فایل ها را به صورت فشرده و با حجم کم تر با فرمت های خاص مانند Zip ذخیره می کند. نرم افزار های مختلفی در این زمینه ارائه گشته اند که نرم افزار Novus Zip یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه است که با رابط کاربری بسیار زیبا قابل درک، هر کاربری را جذب خود می کند.

این نرم افزار دانلود زیپ یک برنامه فشرده ساز فوق العاده قدرتمند است که قادر است هر فایل فشرده را اجرا نموده و آرشیو ای از فایل های مورد نظر شما را در عرض چند ثانیه به صورت فایل فشرده درآورد. نرم افزار از فرمت های 7z (7z), ZIP (zip), GZIP (gz gzip tgz), BZIP2 (bz2 bzip2 tbz2 tbz), TAR (tar) فشرده سازی فایل پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید هر فایلی با به این فرمت ها فشرده کنید.
از امکانات این نرم افزار می توان به اضافه شدن منویی به راست کلیک ویندوز برای دسترسی آسانتر، امکان اضافه کردن رمز عبور بر روی فایل های فشرده و ... اشاره کرد که محبوبیت این نرم افزار را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

نرم افزار فشرده ساز

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 305 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

رم افزار کپی فایل ها با چندین برابر سرعت معمولی در ویندوز که بدون شک مورد استفاده شما قرار میگیرد.

اگر به دنبال ابزاري مناسب براي جايگزيني آن با ابزار پيش‌فرض كپي در ويندوز هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم حتما از
WinMend File استفاده كنيد. نرم‌افزار قدرتمند WinMend File ابزاري مناسب و رايگان براي استفاده در سيستم عامل‌هاي Wincinema1s 2000، XP، Vista و Wincinema1s 7است كه شما را قادر مي‌سازد تا با استفاده كامل از حداكثر پتانسيل سيستم عامل، عمليات Copy اطلاعات را 3 برابر سريع‌تر از هميشه به انجام برسانيد. به كمك اين برنامه مي‌توانيد كپي‌هاي ناتمام را ادامه دهيد و ليستي از فايل‌هايي كه كپي‌كردن آنها با شكست مواجه شده است نيز مشاهده كنيد. با قابليت‌هاي ويژه اين نرم‌افزار در صورتي كه فايل‌هاي تكراري در اطلاعات شما مشاهده شود، نرم‌افزار به طور خودكار از كپي اين اطلاعات جلوگيري مي‌كند تا علاوه بر افزايش سرعت انتقال اطلاعات، فضاي هاردديسك رايانه نيز بيهوده اشغال نشود، همچنين در صورتي كه به هر علتي همچون هنگ كردن سيستم عامل، عمليات كپي ناموفق بوده و نيمه كاره قطع شود نيز مي‌توانيد با اجراي مجدد نرم‌افزار به ادامه عمليات مربوط پرداخته و نياز نيست تا دوباره تمام كارها را از اول شروع كنيد. به كمك اين برنامه اگر هنگام عمليات كپي قصد داشته باشيد كار مهم ديگري را انجام دهيد نيز مي‌توانيد موقتا عمليات كپي را متوقف كرده تا قدرت پردازشگر در اختيار ديگر نرم‌افزارهاي موردنظر نظر شما قرار بگيرد سپس هر زمان كه مايل بوديد و كار شما به اتمام رسيد، مي‌توانيد عمليات كپي را مجددا از ادامه كار آغاز كنيد.

نرم افزار ویندوز
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 317 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

r نام یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب می باشد.که توانسته بیشترین کاربران را در سالهای گذشته به خود اختصاص دهد.این نرم افزار که برای کامپیوتر منتشر شده است یک نرم افزار بسیار کارآمد و محبوب است.IDM یا مخفف اینترنت دانلود منیجر به شما افزایش حقیقی سرعت دانلود تا 500 % بیشتر را می دهد.متاسفانه با داشتن سرعت کم اینترنت در ایران این نرم افزار به شما کمک بسزایی در دانلود کامل نرم افزار ها و سرعت بخشیدن به آ نها می شود.ممکن است مدت ها وقت بگذارید و که فایلی را دانلود نمایید اما ممکن است وسط دانلود اینترنت شما قطع شود یا میخواهید جایی بروید با نصب این نرم افزار از مشکل قطع دانلود و دانلود مجدد حل میشود و یا ممکن است فایلی که دانلود کرده اید از حالت فشرده خارج نشود و با پیغام خطا رو به رو شوید که فایل شما ناقص دانلود شده است. این نرم افزار از ناقص دانلود شدن فایلها نیز جلوگیری به عمل می آورد.

ورژن فاینال و کامل نرم افزار مدیریت دانلود Internet cinema1nload Manager

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 318 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزاری را که امروز در سایت یک موبایل برایتان آماده کرده ایم میتواند اینکار را انجام دهد. نرم افزار FaceFilter Studio یک نرم افزار حرفه ای به منظور رتوش چهره در عکس ها می باشد. این نرم افزار محصول شرکت معروف بوده و شما با استفاده از آن به آسانی می توانید قسمت های مختلف صورت خود را که در عکس به شکل ناخوشایندی ظاهر شده ویرایش کنید. این نرم افزار متشکل از ابزارهای مختلف رتوش صورت می باشد مانند از بین بردن چروک های صورت ، حذف خال و لکه های صورت ، از بین بردن قرمزی رنگ چشم ، کوچک کردن بینی ، تغییر رنگ پوست و ... که شما با کمک این ابزارها می توانید باعث تغییر و زیباسازی چهره ی خود در عکس شوید.امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/2598%28yekmobile.com%29.JPG

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 334 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

Opera 11.00.1045 Alpha Multilingual : نسخه آزمایشی و جدید مرورگر محبوب اپرا 11 برای آزمایش در اختیار کاربران قرار داده شد.این مرورگر میتوان گفت یکی از پرسرعت ترین مرورگر هاتی ساخته شده تاکنون میباشد. این نسخه پرتابل میباشد.

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/OPERA11.jpg


قابليت هاي كليدي نرم افزار Opera 11.00.1045 Alpha Multilingual :

- بازگذاري بارو نكردي صفحات با بالاترين سرعت
- پشتيباني از انواع نرم افزارهاي مديريت دانلود
- دارا بودن بخش مديريت دانلود جداگانه براي خود كفايي
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- توانايي نصب ارتقاء دهنده ها براي نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا و...
- پشتيباني از زبان هاي مختلف برنامه نويسي تحت وب مانند : PHP , HTML , ASP
- سازگاري كامل در نمايش و تايپ زبان فارسي (راست به چپ)
- جلوگيري از باز شدن صفحات اضافي Pop-Up
- قابليت نمايش چند پنجره در يك پنجره Tab Browsering
- توانايي ذخيره و مديريت رمز هاي عبور در صورت تاييد شما
- پشتيباني از همه ويندوز هاي موجود مايكروسافت
- و...
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 312 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
Clone DVD برنامه بسیار قوی ای برای کپی برداری و تهیه نسخه های پشتیبان از دی وی دی های شماست. این نرم افزار قادر است دی وی دی هایی با کیفیت و طول عمر بالا ایجاد نماید. با استفاده از این نرم افزار همچنین میتوانید فایل های ویدیویی خود را به صورت دی وی دی رایت کنید. همچنین به شما امکان انتخاب زبان و ... را میدهد. این نرم افزار با توجه به الگوریتم خاصی که در رایت دی وی دی ها دارد، دی وی دی های شما را با بهترین شرایط رایت کرده و به شما تحویل میدهد.هم اکنون این نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی را از سایت یک موبایل دانلود نمایید.


رایت dvd

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 408 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

Smart Data Recovery نام نرم افزاری می باشد که نسخه شماره ۴٫۴ این نرم افزار چندی پیش از شرکت نرم افزاری Smart PC در اختیار کاربران قرار گرفت. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا به وسیله ابزارهای موجود اقدام به بازیابی فایل های پاک شده از سیستم نمایند. به عنوان مثال شما محتوای یک پوشه از اطلاعات خود را از دست داده اید و علت آن ممکن است ناشی از هر چیزی باشد. حال به کمک این نرم افزار قادرید تا فایل های پاک شده را مجددا بر روی هارد خود بازیابی نمایید. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت لیست نمودن اطلاعات قابل بازیابی نیز می باشد و در صورت امکان پیش نمایشی از فایل را به کاربر نشان می دهد. این نرم افزار علاوه بر این کاربرد قابلیت تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات را دارا می باشد. تهیه فایل های Backup به صورت ایمن و با سرعت بالا از مزیت های این نرم افزار می باشد.

بازیابی اطلاعات حذف شده با نرم افزار
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 293 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

Orbit cinema1nloader یک ابزار رایگان جهت cinema1nload کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit cinema1nloader بر اساس تکنولوژی P2P و cinema1nload از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.


مدیریت دانلودها با اوربیت
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 317 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر، نرم افزاری کاملا رایگان است در خصوص امور مالی شخصی شما. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد درآمد ها و هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظرتان ثبت نمایید. همچنین گزارشات و نمودار های زیادی در نرم افزار وجود دارد که شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خودتان یاری می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حدود ۹۹% فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم است. در صورتی که می توانید با رایانه های شخصی کار کنید، مشکلی برای کار با این نرم افزار نخواهید داشت. با توجه به این نکته که این نرم افزار هر روز پیش روی شما قرار خواهد گرفت، قابلیت تغییر پوسته نرم افزار تنوع جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.


سحر2
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 926 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

نام نرم افزاریست که سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده است.نرم افزار Farsi Quran یک قرآن الکترونیکی بسیار زیبا و کارآمد می باشد که شما با آن می توانید در کامپیوتر شخصی خود به دو زبان انگلیسی و فارسی قران را مطالعه کنید.این نرم افزار دارای محیطی زیبا و گرافیکی می باشد .این نرم افزار پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و هیچگونه نیازی به نصب نرم افزارهای جانبی برای اجرا این قران ندارید.همچنین یکی از ویژگیهای برتر این برنامه قران الکترونیکی کامپیوتر جستجو در آیات و کپی کردن متن می باشد که در نوع خود بسیار خوب است.

نرم افزار پرتابل
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 291 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
امروز سایت یک موبایل نرم افزار Acme Photo ScreenSaver Maker 3.21 را برای طراحی اسکرین سیور های کامپیوتر شما را در سایت قرار می دهد.. این برنامه با محیط کاربری ساده و زیبا به شما کمک می کند تا عکس های خود را به راحتی به اسکرین سیور تبدیل کنید. شما می توانید توسط این برنامه بر روی عکس های خود افکت های زیبا و موزیک های دلخواه خود را قرار دهید تا زیبایی خاصی به آن دهید. این برنامه برای زیبایی کار دارای تنظیمات متفاوتی است که شما بدون هیچ تخصصی می توانید از آن بهره ببرید. همچنین می توانید نوشته های دلخواه خود را درون برنامه تایپ کنید و به آن افکت های زیبایی ببخشید و در اسکرین سیور خود از آن استفاده نمایید. از نقاط واقعا مثبت این برنامه می توان به پشتیبانی آن از فونت ها و نوشته های فارسی اشاره کرد ، چون اکثر برنامه ها حروف فارسی را جدا جدا می نویسند. اسکرین سیور های ساخته شده در این برنامه بر روی انواع ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل نصب می باشد. هم اکنون این نرم افزار کاربردی از ادامه مطلب سایت یک موبایل قابل دریافت است .


طراحی اسکرین سیور

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 302 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

رنگ ، عنصر قدرتمندی در دکوراسیون داخلی است که می تواند بسیار الهام بخش باشد و برای فضایی ساده و معمولی حال وهوایی ویژه و جلوه ای جذاب ایجاد کند...

هنگامی که تصمیم به طراحی دکوراسیون خانه دارید ، به احتمال زیاد روش های مختلفی را پیش می گیرید. ممکن است اشیا و رنگ های ساده ای را انتخاب کنید یا از الگوها و زمینه های جذاب و با شکوه برای دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.با این حال ، رنگ ، عنصر قدرتمندی در دکوراسیون داخلی است که می تواند بسیار الهام بخش باشد و برای فضایی ساده و معمولی حال وهوایی ویژه و جلوه ای جذاب ایجاد کند.به ویژه هنگامی که از رنگ ها در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه استفاده می شود . روان شناسی رنگ ، راه بسیار خوبی برای ایجاد یک خانه سالم و زیباست . در اینجا20 راه برای استفاده از روان شناسی رنگ ها در دکوراسیون خانه به شما معرفی می شود

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 313 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
نرم افزار ۳herosoft iPod to Computer Transfer 3.6.8.0819 تمام اطلاعات موجود در iPod را درون کامپیوتر بدون هیچ گونه از بین رفتن اطلاعات کپی خواهد کرد. این نرم افزار با تمام نسل های iPod سازگاری دارد و کافی است که iPod را به کامپیوتر متصل کنید و با چند کلیک هر فایلی را که میخواهید انتخاب کنید تا به سرعت درون هارد دیسک کامپیوتر منتقل شود. این نرم افزار دارای یک مرورگر داخلی است که تمام اطلاعات موجود در iPod را برایتان نمایش می دهد تا بتوانید هر کدام را که احتیاج دارید ، انتخاب کنید. هم اکنون این نرم افزار کاربردی از ادامه مطلب سایت یک موبایل قابل دریافت است .

مدیریت آی پد

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 395 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای قرآنی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت یک موبایل قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. شماره دوم مجموعه پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب "پرسمان قرائت قرآن" کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است. این نرم افزار مرجع خوبی برای پرسش ها و پاسخ های شما در زمینه ی احکام تلاوت قرآن ، کیفیت قرائت قرآن ، آیین نامه مسابقات قرآن و بسیار از سوالات شما در زمینه ای مختلف قرآنی می باشد. از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو: جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و ... اشاره کرد. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

نرم افزار قرآنی
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 328 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

امروزه دوربین های دیجیتالی جدید به خوبی توانسته اند جایگزین دوربین های قدیمی شوند. عمده ترین تفاوت این دوربین ها نسبت به یکدیگر داشتن مموری در دوربین های دیجیتالی برای ذخیره سازی عکس ها می باشد که اینکار در دوربین های قدیمی با استفاده از نگاتیو صورت می گرفت. اما گاهی ممکن است که شما بر اثر یک اشتباه یکی از عکس هایی را که به آن بسیار علاقه داشتید را از مموری دوربین دیجیتالی خود پاک کنید و پس از آن بسیار ناراحت شوید چون فکر می کنید که دیگر راهی برای باز گرداندن آن وجود ندارد. در واقع وقتی شما فایل عکسی را از مموری این دوربین های پاک می کنید فایل مورد نظر به طور کامل از روی حافظه ان پاک نمی شود بلکه در قسمتی از آن ذخیره میشود که امکان بازیابی آن وجود دارد. اینبار نرم افزاری را را برای شما کاربران محترم سایت یک موبایل آماده کرده ایم که با کمک آن میتوانید عکس هایی را که به طور ناخواسته از دوربین های دیجیتالی پاک کرده اید را بازیابی کنید. نرم افزار CardRecovery 5.30 Build 1206 به شما این امکان را می دهد که به آسانی عمل بازیابی عکسهایتان را از دوربین های دیجیتالی انجام دهید. این نرم افزار از سرعت بسیار خوبی در هنگام بازیابی برخوردار است و شما در هنگام کار با نرم افزار دچار سردرگمی نمی شوید زیرا محیط آن بسیار ساده بود و فقط باید محلی را که نرم افزار عمل بازیابی را در آنجا انجام دهد را مشخص نمایید پس از آن نرم افزار خود تمام مراحل را سپری می کند و اقدام به برگرداندن عکس پاک شده شما می نماید. همچنین این نرم افزار از اکثر دوربین های دیجیتالی پشتیبانی می کند و قادر است تا عکس های پاک شده از انها را بازیابی کند.


ریکاوری
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 337 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
نرم افزار With McAfee SiteAdvisor که در دو نسخه SiteAdvisor Enterprise و SiteAdvisor Enterprise Plus عرضه شده است ، شما بوسیله آن می توانید به جستجو و گشت و گذر در اینترنت با امنیت کامل بپردازید. این نرم افزار شما را از ویروس های آنلاین همچون Spywares و Adwares و Phishing Scams در امان نگه می دارد. توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تمامی دسیسه های اینترنتی برای دسترسی به کامپیوتر شما را مسدود کرده و با امنیت کامل به گشت و گذار در اینترنت بپردازدی.


فایروال مکافی

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 351 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

از جالب ترین و البته قدیمی ترین نرم افزارهایی که برای تبدیل صدا یا بهتر است تغییر صدا گفته شود در بخش نرم افزارهای رایانه وجود داشته و حالا هم پس از چند سال با قدرت بیشتری فعالیت می کند AV Voice Changer نام دارد. ابزاری بسیار کامل و جالب که توانایی تغییر صداها را به صورت آنی دارا و برای مثال کاربر برای تغییر صدای خود به آسان می تواند پس از نصب نرم افزار صدای خود را با کمی تغییر زیر و بم به صدای یک خانم تبدیل کند و یا اگر خانم است صدای خود را به صدای یک آقا تبدیل کند در حالی که شنونده به هیچ وجه متوجه تغییر صدا نخواهد شد. AV Voice Changer به واسطه این مورد که به آسان قابل استفاده و تغییر صداها بوده در دنیای سایبری معروف است چرا که علاوه بر جنبه ویرایش صدایی می تواند به عنوان ابزاری برای سرگرمی هم تبدیل شود، گاهی می توان از همین نرم افزار برای شوخی با دوستان هم استفاده کرد به طوری که دوست شنونده به هیچ وجه متوجه صدای کاربر نخواهد شد. کیفیت بالا در خروجی نرم افزار هم از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، نرم افزار طوری طراحی شده که می تواند با استفاده از انواع ورودی ها نظیر انواع میکروفون ها کار تغییر صدا را انجام دهد، نکته جالب دیگر هم امکان استفاده از این ابزار در محیط های چت و ارتباطات آنلاین است، نکته جالب اینجاست که حتی می توان از این نرم افزار در بازی های آنلاین هم نظیر Counter Strik استفاده کرد. هفتمین نسخه از این ابزار به تازگی ارائه شده است و شما کاربران می توانید این نسخه را دریافت کرده و با توجه به اهداف خود از این ابزار بهره بگیرید.

تبدیل صدای خود به جنس مخالف
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 275 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

به شما امکان سی دی های با کیفیت بالا که قابل اجرا در هر پخش کننده ای می باشد را می دهد. این نرم افزار از تمامی رایتر های معروف ، تمامی سایزهای سی دی ، روش رایت DAO و TAO برای هر مدل سی دی پشتیبانی می کند. ظاهر ساده و ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ، تنها برای رایت سی دی های شما طراحی شده اند که به شما اجازه می دهد تا هرچه سریعتر به مقصود خود که همان رایت سی دی ها می باشد برسید.

برنامه رایت سی دی کم حجم
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 328 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

ر این نرم افزار در قالبی زیبا به سوالات زیر پاسخ داده شده است: چرا با وجود حضرت علی(ع)، فاطمه زهرا (س) پشت در رفت؟ چرا، بنی هاشم و انصار، از حضرت زهرا (س) دفاع نکردند؟ آیا فقط تهدید به آتش زدن خانه بوده یا صورت گرفته است؟ چرا امیرمؤمنان (علیه السلام) از همسرش دفاع نکرد؟ آیا فاطمه (سلام الله علیها) از شیخین راضى شد؟ چرا حضرت زهرا (س) شبانه دفن شد؟ آیا خانه های مدینه دَرِ چوبی داشت؟ و ...

نرم افزار یاس حضرت فاطمه

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 304 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

ورود به كامپيوتر شما به سادگي فقط با يك نگاه! بله تعجب نكنيد. براي ورود به ويندوز ساده تر از اين نميشه! شما ميتوانيد با نگاه كردن به وب كم خود براي يك لحظه بدون اينكه رمز عبور خود را تايپ نماييد به رايانه خود وارد شويد. اگر از دست تايپ كردن رمز عبور خود و همچين نگراني از اينكه رمز عبور شما توسط ديگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستيد ميتوانيد از اين نرم افزار خارق العاده استفاده نماييد.

قفل چهره

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 475
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 24,144
  • بازدید سال : 63,987
  • بازدید کلی : 3,042,452