loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 278 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (0)

عامل در رفع درد ناشی از برقراری ارتباط در شب زفاف آماده کردن روحی و روانی شما و متقابلا همسرتونه که این کار در مورد شما از طرف شوهرتون باید بخوبی انجام بشه. با مطالعه و انجام مطلب نقاط حساس بدن آقایون و خانوما که در وبلاگ هستش همسرتون میتونه تا حدودی این آمادگی رو در شما ایجاد کنه.

تاثیر علمی آمادگی روحی روانی(که اصطلاحا حشری شدن هم گفته میشه) اینه که باعث ترشح هورمون در خون و تاثیر بر دهانه آلت تناسلی و آماده کردن اون برای ورود آلت میشه.

مطلب مهم بعدی هم این که حتما قبل از انجام اولین نزدیکیتون استحمام کنین و آلت جنسی همسرتون و شما کاملا پاکیزه باشه و در صورت امکان شوهرتون از کاندوم استفاده کنه. سعی هم بشه که کاندوم مورد استفاده زیاد با دست تماس نداشته باشه. همه این موارد به این علته که وقتی پرده بکارت شما در اثر دخول پاره میشه از راه زخم های ایجاد شده میکروب و آلودگی وارد بدن شما نشه و اندام جنسی تون رو ملتهب و دردناکتر نکنه.

پیشنهاد میکنم که برای انجام نزدیکی با همسرتون موقعیت بدنی شما زیر باشه و شوهرتون روی شما و سعی کنین که پاهاتون رو رو به بالا نگه دارین. این کار باعث میشه که شما درد کمتری رو احساس کنین.

بهتره که هنگام دخول اولیه آلت؛ این کار به آرامی و آهستگی صورت بگیره تا فشار زیادی بر شما وارد نشه.

توصیه میشه که بعد از دخول آلت شوهرتون و پاره شدن پرده بکارت و خونریزی، عمل سکس شما موقتا در ناحیه جنسی قطع و به فاصل چند دقیقه(۱۰ الی ۱۵ دقیقه – زمانی که درد و سوزش آرام گرفته است) دیگه از سر گرفته بشه. بوسیدن و نوازش کردن شما و همیاری و همفکری شوهرتون تو این چند دقیقه میتونه مفید باشه.

بعد از اتمام عمل جنسی و نزدیکی، بهتره که شما چند ساعتی رو استراحت کنین و از فعالیت شدید بدنی پرهیز کنین؛ ( ترجیحا راه نروید تا عمل جلوگیری از خونریزی به خوبی بوسیله بدن انجام بشه ) تا با این کار از تداوم خونریزی و درد ناشی از پارگی پرده بکارت جلوگیری کنین.

توصیه میشه زمان اولین نزدیکی شما، شب عروسی تون(که معمولا خونه پر مهمونه و شما خسته از برگزاری مراسم و فشار و استرس روحی هستین) نباشه. ترجیحا بهتره که اولین رابطه- تون زمانی باشه که شما به دور از همه هیاهوها، استرسها و از همه مهمتر مهمونها باشین. فلسفه وجودی مسافرت ماه عسل هم همینه که زوجین به مسافرت رفته و بدور از همه دغدغه ها و مزاحمتها اولین نزدیکیشون رو انجام بدن.

شدت درد ناشی از پارگی پرده بکارت شما به جنس این پرده هم بستگی داره. در بعضی از خانوما این پرده کامل، بعضی ها غیر کامل و تعدادی هم به طور مادرزادی بدون پرده اند .

این که با شوهرتون در مورد ترس از درد زیاد صحبت کردین خیلی خوبه. در حین انجام این عمل سعی کنین با شوهرتون گفتگو کنین و اونو راهنمایی کنین که چطور عمل نزدیکی رو انجام بده که شما دچار درد شدید نشین.

با این اوصاف نگرانی شما بابت درد ناشی از پارگی پرده بکارت تا حدودی نابجاست و اگر در مورد این موضوع خیلی حساس و نگران هستین بهنون توصیه میشه که از اسپری بی حس کننده(لیدوکائین یا گزیلوکائین – قابل تهیه از داروخانه به صورت اسپری یا کرم) استفاده کنین. توصیه میشه که حتما اسپری رو با کاندوم استفاده کنین و اسپری یا کرم به مقدار کم روی کاندوم و به مقدار ناچیز در آلت زنانه مالیده بشه. اسپری بهتر از کرم هستش و باید توجه بشه که چند دقیقه بعد از استفاده از کرم و اسپری در زمانی که احساس بی حسی کردید حتما کاندوم رو تعویض کنین چون کرم و اسپری باعث سستی و پاره شدن کاندوم میشه.

روش ارتباط جنسی در شب عروسی ( زفاف )

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 246 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (0)

اس ام اس های ضد حال خنده دار دختر ها
اس ام اس های ضد حال خنده دار دختر ها

  • فرهنگ لغات زنان :۱- آره یعنی نه

    ۲- نه یعنی آره

    ۳- ما با ید با هم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش کن

    ۴- هر کار دوست داری بکن یعنی بکن ولی بعد دهنت سرویسه

    ۵- چقد منو دوست داری ؟ یعنی یه گندی زدم می خوام بگم

    ۶- دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دو ساعت علافی !!!

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی!

    گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشود !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    خداوند زمین را آفرید و گفت :

    به به چه زیباست.سپس مرد را آفرید و گفت : جانمی این دیگه آخرشه !

    و بعد هم زن را آفرید و با کمی اخم گفت : اشکالی نداره آرایش میکنه !!!

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    فردوسی حکیم بزرگ ایرانی که همه قبولش دارن میگه:

    که پیش زنان هرگز راز مگوی ، چو گویی ، سخن بازیابی به کوی !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    زنان را نباشد به جز یک هنر نشینند و زایند شیران نر !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    ارنست همینگوی:

    زن ها جنگ ها را شروع می کنند و مردها آن ها را ادامه می دهند !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    مردها و زن ها دست کم در یک مورد اتفاق نظر دارند. هیچ کدام به زن ها اعتماد ندارند!

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    تحقیقات نشان داده که فقط ۲۰% مردها عقل دارند !

    ۸۰% بقیه زن دارند !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنندبر اثر کمبود حوصله طلاق می دن

    ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    مردها سه تا آرزو دارن :

    اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن !

    اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن !

    و مهمتر از همه اینکه :

    اونقدر که زنشون بهش شک داره دوست دختر داشته باشن !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و

    زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !

    دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    فرق پیر دختر با پیر پسر:

    اولی موفق نشده ازدواج کنه ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه :

    مردن برای زنی که عاشقشی از زندگی باهاش آسون تره !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!

    چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    اسپانیایی ها میگن :

    عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

    ایتالیایی ها میگن:

    عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

    ایرانی ها میگن :

    “عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند

    تا در حفظ آن شریک باشند !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه،

    دختری که خوش تیپ باشه، دختری که دوستت داشته باشه

    ولی مهم تر از همه اینه که این ۳ تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن !!!

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای

    قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری !

    ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

    همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره !

    sms آنتي گرل اس ام اس حال گيري دخترا اس ام اس ضد دختر اس ام اس ضد دخترها پيامك حال گيري از دختر ها پيامك خنده دار

  • ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 233 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

    خسارت اعتیاد به کشور سالیانه 10 هزار میلیارد تومان است

    کد خبر :32460
    خسارت اعتیاد به کشور سالیانه 10 هزار میلیارد تومان است


    سلامت نیوز: دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: براساس برآوردهای انجام شده، خسارت وارده به کشور در حوزه اعتیاد بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان در سال می‌شود.
    به گزارش مهر، مصطفی محمدنجار در خصوص مصوبات جلسه هیئت وزیران در رابطه با درمان معتادان و اشتغال بهبودیافتگان افزود: در راستای اجرای سیاستهای کلی مبارزه با موادمخدر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اصلاحیه قانون اصلاح مبارزه با موادمخدر مصوب 1389 و برای افزایش انگیزه‌های لازم و ایجاد تمهیدات مورد نیاز جهت درمان معتادان و همچنین ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال پس از بهبودی و رفع مشکل مسکن بهبودیافتگان که منجر به ماندگاری در درمان اعتیاد و کاهش آسیبهای ناشی از این بلا می‌شود و البته با حسن نیت و حمایتهای بی‌دریغ رئیس جمهوری و پیگیریهای ستاد مبارزه با موادمخدر، هیئت دولت تصمیمات خوبی را در خصوص بیمه معتادان، اشتغال،‌ حرفه‌آموزی و مسکن بهبودیافتگان اتخاذ کرد.

    وی ادامه داد: براساس برآوردهای انجام شده، خسارت وارده به کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه اعتیاد بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان در سال می‌شود.‌ لذا برای جلوگیری از بروز خسارات اینچنینی باید فکری می‌شد که به‌ همین منظور هیئت وزیران بنا به پیشنهاد ستاد مبارزه با موادمخدر و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصمیماتی را در خصوص درمان و اشتغال معتادان اتخاذ و وزارتخانه‌های مربوطه را مکلف به انجام مصوبات مورد نظرکرد.

    دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: تصویب این مصوبات اتفاقی بی‌سابقه پس از انقلاب اسلامی در کشور است؛ چرا که با این تصمیم گامی بلند در بهبود وضعیت معتادان پس از درمان برداشته شده است و با مصوبه هیئت وزیران در خصوص درمان معتادان و اشتغال بهبودیافتگان بزودی شاهد تحولی عظیم در این حوزه خواهیم بود و مردم کشورمان نیز شاهد نتایج مثبت آن در جامعه خواهند بود.

    محمدنجار با اشاره به نخستین مصوبه جلسه هیات وزیران در خصوص بیمه معتادان اظهار داشت: صندوق‌های بیمه‌ای از جمله صندوق تامین اجتماعی مکلفند هزینه‌های ترک اعتیاد معتادان مشمول بند (6) اصلاحیه قانون مبارزه با موادمخدر (مصوب 1389 مجمع تشخیص مصلحت نظام) را که دستور‌العمل آن توسط دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر با همکاری وزارتخانه‌های بهداشت و تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد، مشمول بیمه‌های پایه و بستری قرار دهند.

    وی تصریح کرد: در صورتی که معتادان موضوع بند (6) اصلاحیه قانون یاد شده تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نباشند، صندوق بیمه خدمات درمانی موظف است افراد مذکور را از محل اعتبارات مصوب سالانه خود، تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار دهد.

    دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: در بحث اشتغال نیز شورای عالی اشتغال موظف است براساس دستورالعمل ابلاغی دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر و با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداقل پنج درصد از اعتبارات تخصیصی مربوط به اشتغال را سالانه به اشتغال معتادان بهبودیافته و رها شده از اعتیاد اختصاص دهد.

    محمدنجار همچنین به مسئله حرفه‌آموزی معتادان به‌عنوان یکی دیگر از مصوبات هیات وزیران اشاره و عنوان کرد: براساس این مصوبه، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای موظف است سالانه 25 هزار نفر از معتادان بهبودیافته معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی کشور،‌ دانشگاههای علوم پزشکی،‌ خدمات بهداشتی و درمانی و سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور را تحت پوشش دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌آی خود قرار دهد.

    وی در خصوص واگذاری مسکن مهر به بهبودیافتگان اعتیاد خاطر نشان ساخت: طبق این مصوبه، وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلفند معتادان بهبودیافته معرفی شده توسط دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استانها را در طرح مسکن مهر در اولویت قرار دهند که دستورالعمل اجرایی این بند توسط دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر و با همکاری وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی تهیه و ابلاغ می‌شود.

    محمدنجار با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم اقدامات بسیار بزرگی در حوزه مبارزه همه‌جانبه با موادمخدر خصوصاً درمان معتادان صورت گرفته است، گفت: معتادان باید در حین درمان خود، حرفه و شغلی را بیاموزند تا پس از درمان در جامعه مشکل اشتغال نداشته باشند.

    وزیر کشور افزود: تصمیمات اتخاذ شده در هیئت دولت به‌ منظور حمایت‌ای اجتماعی لازم از خانواده‌های بهبودیافتگان و جلوگیری از افزایش خسارات‌ آسیبهای موجود در این حوزه است که ضمن ماندگاری در درمان و بهبود قطعی آسیب‌دیدگان،‌ مشکلات و خسارات ناشی از این بلای بزرگ را در کشور کاهش خواهد داد.

    ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 260 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

    Username:EAV-50706683
    Password:prs835para

    Username:EAV-50682362
    Password:u5rakmrva8

    Username:EAV-50682936
    Password:dahtearupc

    Username:EAV-50707175
    Password:c3ah2dsmxu

    Username:EAV-50707177
    Password:hpaet85c2p

    Username:EAV-50707208
    Password:r73enktb68

    Username:EAV-50707208
    nod32key:r73enktb68

    Username:EAV-50707210
    nod32key:xu3che6374

    Username:EAV-50682314
    nod32key:6tn22nuth8

    Username:EAV-50682316
    nod32key:chnuth7hh4

    Username:EAV-50682320
    nod32key:aj55mvfm3s

    Username:EAV-50682358
    nod32key:24b3s8fsrj

    Username:EAV-50706681
    nod32key:h4sc7adjpe

    Username:EAV-50706683
    nod32key:prs835para

    Username:TRIAL-33632565
    Password:n65jfv7mat

    Username:TRIAL-33069522
    Password:2nx5fxpdhr

    Username:TRIAL-33632568
    Password:82ckajfj25

    Username:TRIAL-33632564
    Password:bxvch67ehd

    Username:TRIAL-33632566
    Password:3ccpfp7t2a

    Username:TRIAL-33632563
    Password:ff5mm4ux82

    Username:TRIAL-33160270
    Password:3anjxndva2

    Username:TRIAL-33160286
    Password:m3hkutavcs

    Username:TRIAL-33160307
    Password:2bmjfhrh8n

    Username:TRIAL-33160435
    Password:mv7bjap8m6

    Username:TRIAL-33160462
    Password:f3xkr2ssr3

    Username:TRIAL-33160488
    Password:kt8f24v2e2

    Username:TRIAL-32871810
    nod32key:drvu38kv4p

    Username:TRIAL-32871881
    nod32key:fa357uxknm

    Username:TRIAL-32871927
    nod32key:xcex2mjc8f

    ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 202 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

    مهناز افشار در گفت‌وگویی با انتقاد از فریدون جیرانی اعلام کرده است که قرار بوده در برنامه نقد و تحلیل فیلم "قصه پریا" در برنامه هفت حضور پیدا کند اما پس از ممانعت حضور وی در تلویزیون تنها چند دقیقه قبل از شروع برنامه به وی اجازه حضور داده‌اند.

    افشار در این گفت‌وگو از رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم "درباره الی"، خداحافظی از سینما، اقدام عجیبش در مراسم اختتامیه فیلم فجر و... توضیحات جالبی داده است که بخش‌های برگزیده آن را به نقل از مجله ۲۴ می‌خوانید.

    فقط گفتم ای وای. آقای کیمیایی!...
    وقتی فیلم "رئیس" را دیدم فقط گفتم: "ای وای. آقای کیمیایی! کاش داستان استخوان‌بندی جدی و محکم‌تری داشت" ولی اسم آقای کیمیایی و سابقه و تجربه‌اش برای من مهم بود و واقعا خوشحالم فیلمی از ایشان در کارنامه‌ام دارم. با این همه غصه می‌خورم که چرا در فیلم دیگری از او بازی نکرده‌ام. چرا "رئیس" باید سهم من باشد.

    من آدمی نیستم که بازیچه شوم
    من سناریوی "قصه پریا" را خوانده‌ام و در آن هم بازی کرده‌ام. ولی متاسفانه آقای جیرانی توی برنامه "هفت" نشستند و گفتند قصه فیلم چیز دیگری بوده. این را می‌گویم چون آقای جیرانی کارگردان مورد علاقه‌ام است و خودش هم می‌داند و بارها هم به خودش گفته‌ام آقای جیرانی شما جزو کارگردان‌هایی هستید که جلوی دوربین شما راحتم. اما وقتی دعوت می‌شوم به برنامه هفت و بعد می‌گویند شما نمی‌توانید به تلویزیون بیایید من آدمی نیستم که بازیچه شوم.

    حرفی که آقای فراستی می‌زد کاملا درست بود
    آقای جیرانی چرا قصه فیلم عوض شد؟ آقای فراستی دارد قصه را تعریف می‌کند اما آقای جیرانی یک قصه دیگر را تعریف می‌کند. خب وقتی همه چیز اینقدر تغییر می‌کند دیگر چه می‌شود گفت؟ تمام آن سکانس‌ها که در فیلم می‌بینید در فیلمنامه هم بود اما نمی‌دانم در مونتاژ یا جابه‌جایی صحنه‌ها دیگر قصه اولیه را نداشت. حرفی که آقای فراستی می‌زد کاملا درست بود او می‌گفت انگار من و مصطفی زمانی و باران کوثری یک تابلو تبلیغاتی مبارزه با اعتیاد را برداشته‌ایم و راه می‌رویم.

    ذکرهایم را گفتم و دو رکعت نماز شکر خواندم
    من همیشه می‌گفتم بی‌انصاف‌ها! ۱۵ سال است دارم کار می‌کنم، حتی یک فیلم خوب نداشته‌ام که کاندیدایم کنید؟ وقتی به من گفتند امسال کاندید شده‌ای سر صحنه فیلم برف روی کاج‌ها بودم. آن روزها حسابی خسته بودم. وقتی به من زنگ زدند و گفتند کاندید هستی خیلی خوشحال شدم. ذکرهایم را گفتم و دو رکعت نماز شکر خواندم. اینها را می‌گویم که بدانید چه حالی داشتم.

    آمده‌ایم جایی که ادعا می‌کنیم آدم‌های روشنی هستیم
    همان زمان آقای میری زنگ زدند و تبریک گفتند. البته یکسری صحبت‌هایی شد که من را به عنوان بازیگر آن فیلم خوشحال نکرد. از من جزئیات نخواهید؛ ولی من را خوشحال نکرد و آن حال خوب را از من گرفت. وقتی هم وارد سالن سینما شدم آنقدر جو آنجا سنگین بود که باورم نمی‌شد. می‌خواستم آنجا خدا آنقدر به من انرژی می‌داد که آنجا فقط می‌گفتم: "آمده‌ایم جایی که ادعا می‌کنیم آدم‌های روشنی هستیم. بیایید بی‌خیال خط و جریان و رنگ و جناح به هنر احترام بگذاریم."

    باور کنید نزدیک بود سه بار بخورم زمین
    توی این شرایط اسم من را خواندند باور کنید نزدیک بود سه بار بخورم زمین. فقط می‌گفتم خدایا کمک کن نخورم زمین. از قبل هم روی کاغذ چیزهایی نوشته بودم که روی سن بخوانم. اول یاد خدا بود، بعد یاد خانواده‎ام و بعد هم می‌خواستم جایزه‌ام را به پدرم تقدیم کنم که عاشقانه دوستش دارم و در ادامه هم می‌خواستم جایزه را به عوامل سعادت‌آباد تقدیم کنم و آخر هم برای ایران آرزوی صلح و آبادی آرزو کنم. رفتم بالا و آنجا فقط از مادرم تشکر کردم؛ پدرم و سعادت‌آباد را یادم رفت.

    از آقای فرهادی بپرسید برای فیلم درباره الی...تا دقیقه ۹۰ منتظر من بودند یا نه؟
    سوءتفاهمی که ایجاد شد این بود که ما- یعنی آدم‌هایی مثل من و ویشکا آسایش و... که نامزد جایزه بودیم- چون سر صحنه فیلم آقای پیمان معادی بودیم و می‌دانستیم چه اتفاقی دارد برای فیلم آقای فرهادی در برلین می‌افتد می‌خواستیم تبریکی به آنها بگوییم. من به آنها تبریک گفتم و از آنها تشکر کردم. عده‌ای گفتند که مهناز افشار این کار را کرده که آقای فرهادی برای فیلم بعدی‌اش او را انتخاب کند. از آقای فرهادی بپرسید برای فیلم درباره الی...تا دقیقه ۹۰ منتظر من بودند یا نه؟ اما چون آنها با بازیگر دیگری قرارداد بسته بودند من گفتم خوب نیست این کار را بکنم. پس من اگر می‌خواستم در فیلم آقای فرهادی بازی کنم آن موقع این کار را می‌کردم. من به آن فیلم احترام گذاشتم.

    باز هم کار مدل مهناز افشار انجام دادم
    خیلی احمقانه است اما واقعا اسم پدرم و سعادت آباد را یادم رفت روی سن بگویم. وقتی آمدم پایین و روی صنلی نشستم به خودم گفتم که من چرا این حرفها را نگفتم؟ خلاصه باعث سوء‌تفاهم شد. بخصوص از طرف آقای همایون اسعدیان که فکر می‌کرد من دارم سیاست به خرج می‌دهم و برای آینده‌ام سرمایه‌گذاری می‌کنم. فکر می‌کنم اعلام این مسئله از طرف ایشان کار بدتری بود. من الان در ۳۴ سالگی‌ام دارم به این فکر می‌کنم که یک کارنامه خوب و پربار داشته باشم و بگویم خداحافظ. خیلی دغدغه فیلم‌های بعدی‌ام را هم ندارم.

    اما برای آقای میری می‌خواستم توضیح بدهم. همان شب دیدمشان و به‌شان توضیح دادم. اما فکر کردم کافی نیست و به آقای جیرانی زنگ زدم و گفتم می‌خواهم بیایم و در هفت و توضیح بدهم. باز هم کار مدل مهناز افشار انجام دادم؛ رفتم و گفتم ببینید من هول شده بودم. این هم برای آقای میری باعث سوء‌تفاهم شد. اما من همین‌جا اعلام می‌کنم هیچ نیتی پشت این کار نبوده و من سعادت آباد را واقعا دوست دارم.


    آقای فرهادی قبل از اینکه با گلشیفته فراهانی صحبت کنند دنبال من بودند
    من آن زمان ایران نبودم و آقای فرهادی به گفته خودشان قبل از اینکه با خانم گلشیفته فراهانی صحبت کنند دنبال من بودند و من را پیدا نمی‌کردند. دوستان عزیزی هم که تلفن من را در خارج از کشور داشتند به ایشان شماره نداده بودند. وقتی به ایران برگشتم آقای فرهادی با خانم فراهانی حرف زده بود. اما همان وقت مشکلاتی برای گلشیفته پیش آمده بود. به آنها گفته بودند اگر خانم فراهانی بازی کند فیلم اجازه پخش نخواهد گرفت و آقای فرهادی و عوامل فیلم خیلی پشت خانم فرهانی بودند اما گلشیفته هم نگران بود نکند به خاطر او فیلم به مشکل بر بخورد. آقای فرهادی به من گفت ما که از اول به دنبال تو بودیم. حالا هستی؟ گفتم نه! گفتم بروید و مطمئن باشید مشکلی پیش نمی‌آید. الان هم خوشحالم گلشیفته آن نقش را بازی کرد. چون فکر می‌کنم آدم‌ها وقتی در جایشان قرار می‌گیرند دیگر آنجا مال آنهاست.

    اصلا اجازه بازیگری به من داده نشد
    خانواده من به شدت فیلم دوستند ولی اصولا بازیگری را در من نمی‌دیدند. می‌گفتند که مهناز اگر می‌خواهد کار هنری بکند نهایتا می‌رود معماری می‌خواند. من رشته تربیت بدنی در دانشگاه سراسری قبول شدم و دیدم چه بهانه خوبی است نرم این رشته را بخوانم. بعدا به واسطه همسر دایی‌ایم معرفی شدم که در دانشگاه سوره تدوین بخوانم. یعنی اصلا اجازه بازیگری به من داده نشد. کم کم مادرم با من آمد و سر تدوین با آقای مهرجویی و خانم مهرجویی و... آشنا شد و بعد به من اجازه دادند که بازی کنم. حتی موقع قرارداد اولم با من به دفتر فیلمسازی آمدند. خانواده‌ام برای من مهم است اما همیشه به‌شان گفته‌ام فکر کنید این هم یک شغل است؛ یک شغل که سخت‌تر از خیلی کارهاست.

    خداحافظی و ورود به دنیای نویسندگی
    اگر بخواهم از بازیگری خداحافظی کنم که خیلی هم نزدیک است، همیشگی خواهد بود. نمی‌توانم دوباره برگردم و دوباره خداحافظی کنم. بازیگری برای من مثل مجسمه‌ای است که در وجودم ساختمش فکر می‌کنم اگر بعد از این که آن را ساختم به‌ش دست بزنم کاملا خراب می‌شود. عکاسی بلد نیستم و کارگردانی هم نمی‌توانم بکنم. تدوین و فیلمبرداری نزدیک‌تر است به من. اما احتمال این‌که نویسنده شوم بیشتر است. مدتی است که نیمه‌شب‌ها چهار خطی از ذهنم عبور می‌کند و یادداشت می‌کنم و حالا تصمیم گرفته‌ام دست‌نوشته‌هایم را به صورت کتاب چاپ کنم.

    ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 194 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

    عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم...

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
    آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد. لای در نمونی!

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    می تونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟
    ...تونستی؟...
    به شما تبریک می گم! شما ماه رو دیدید! عید سعید فطر مبارک

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********


    این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    با خوردن اگر حال تو جا می آید
    خوش باش که ایام صفا می آید
    آماده به حمله باش در این شب عید
    وقتی که صدای ربنا می آید

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    عید سعید فطر بر شما مبارک باد

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********


    این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...
    چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه...

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم...
    یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن!!

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره... آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم...

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم... اللهم عجل لولیک الفرج

    *********اس ام اس تبریک عید فطر*********

    به نظرت این بی عدالتی نیست که توی عید سعید فطر، به کسانی که اسمشون سعید هستش، هدیه نمیدن؟

    ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 299 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

    عکس ها در حال لود شدن میباشند... شکیبا باشید!
    در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.


    تصاویری زیبا برای نوازش روح !




































    تصاویری زیبا برای نوازش روح !
































    تصاویری زیبا برای نوازش روح !

    ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 228 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

    عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

    این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

    یک ماه تمام مهیمانت بودیم

    یک روز به مهمانی این خانه بیا

    عید سعید فطر مبارک

    یا مهدی

    .

    .

    .

    اس ام اس تبریک عید فطر

    بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد / هلال ماه به دور قدح اشارت کرد

    ثواب روزه و حج قبول آن کسی برد / که خاک میکده عشق را زیارت کرد . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس جالب عید فطر

    خبردار شدم از امشب ماه گرفتگى شروع می شه!

    متاسفم که باید بگم اگر منو بگیرن حالا حالاها باید روزه بگیرى!

    .

    .

    .

    اس ام اس عید فطر

    عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

    بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .

    .

    .

    .

    پیامک عید فطر

    تا ز رویت گرفته ام روزه

    جز به یادت نکرده ام افطار

    چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانی

    اللهم عجل لولیک الفرج

    .

    .

    .

    دوبیتی تبریک عید فطر

    خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

    خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

    خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

    خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس مخصوص عید فطر

    رمضان آمد و روان بگذشت

    بود ماهی به یک زمان بگذشت

    شب قدری به عارفان بنمود

    این معانی از آن بیان بگذشت . . .

    عید فطر بر شما مبارک

    .

    .

    .

    عید سعید فطر و پایان ماه صیام، بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام،

    که تا سال آینده، صفا و پاکی دل، حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل

    .

    .

    .

    اس ام اس ویژه عید فطر ۹۰

    عید سعید فطر و پایان ماه صیام

    بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام

    که تا سال آینده، صفا و پاکی دل

    حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل

    .

    .

    .

    عید فطر ۹۰

    حلول ماه عید و شادی مسلمین است

    پایان ماه روزه، برای صائمین است

    نشاط و افتخار و شادی و سربلندی

    از محک الهی برای مؤمنین است . . .

    .

    .

    .

    خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه ی خود را در رمضان

    از این به بعد هم حفظ کنیم.

    (آمین)

    .

    .

    .

    نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد

    باده خرم عید است که در ساغر شد

    روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر

    که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .

    .

    .

    .

    پیامک تبریک عید فطر ۹۰

    خدایا به تو پناه می برم اگر این ماه تمام بشود و من را هنوز نبخشیده باشی . . .

    .

    .

    .

    قـربان هـلالت بـروم ای مـه شـوال

    آورده ام از فـرط خوشـی در دو سـه تـا بـــال

    ســی روز به امید وصالت سپری شد

    خـم شد کمرم در رمضان همچو یکی دال

    انســان از ایـــن روی بُـــود شـاد در این روز

    چون باز شکم در جلــو واوسـت به دنبال . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس زیبای تبریک عید فطر

    عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

    عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست

    عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

    عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است . . .

    ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 250 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)
    با عرض پوزش از دخترخانم ها این مطلب تنها جنبه سرگرمی دارد...
    ویژگی های کلی دخترای دانشجو:
    این دختران از آن دسته دخترانی هستند که تا زمان ورود به دانشگاه با واژه ای به اسم پسر غریبه هستند و تنها وسیله نقلیه ای که سوار شده اند اتوبوس می باشد. از نظر شکل ظاهری بیشتر شبیه مردان غیرتمند و با خدا هستند!!! خصوصیات دانشجویان دختر:
    ترم ۱: اصولاً وقتی به آنها بگویید با سه حرف پ- س – ر یک کلمه معنی دار بسازید مخ آنها ERROR میدهد! چون فکر میکنند تنها دانشجوی این مملکت هستند عمراً کسی را تحویل نمیگیرند. و تا وقتی که قبل از اسمشان کلمه مهندس و دکتر را به کار نبرید جوابتان را نمی دهند!
    ترم ۲: طولانی ترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه تا خانه می باشد. به پسران همکلاسی به چشم خواستگار نگاه می کنند. تمام کتب ترم اول را می خرند و با دقت جلد میگیرند. سوژه خنده دانشجویان ترم بالایی هستند. وقتی به آنها سلام میکنید به چشم یک مزاحم خیابانی به شما نگاه میکنند!(بی جنبن دیگه!!!). در فاصله بین کلاسها نان و پنیر دستپخت مادر را میل میکنند تا انرژی بگیرند!
    ترم۳: به معنای واژه پسر پی می برند و با ماهیت آن موجودات عجیب و غریب آشنا می شوند. سوژه خنده پیدا می کنند. همه کتابها را از کتابخانه می گیرند و متوجه میشوند که تا ۴ جلسه میتوانند سر کلاس غیبت کنند. می فهمند که شهر خیلی بزرگ است و غیر از خانه شان جاهای دیگری هم دارد! تریا دانشکده تبدیل به پاتوق آنها میشود. در جواب سلام شما میگویند سلام!
    ترم ۴: با واژه BF آشنا میشوند اما راه و رسم تور کردنش را بلد نیستند. ابروها نازک میشود و سیبیل ناپدید! در ساعت های استراحت بین کلاسها و حتی وسط کلاس ها به WC میروند!!! همیشه در دانشگاه از قسمتهای “پر پسر” عبور میکنند. شروع میکنند به پرسیدن آدرس از پسرای خوش تیپ دانشگاه!
    نکته:
    (اگر دیدید که جلوی در آموزش یه دختر ازتون آدرس آموزش رو پرسید. پس:
    ۱ – دختره ترم ۴ درس میخونه.
    ۲- شما خوشتیپید!.
    ۳ – یالا مخشو بزن دیگه چلمن!) شروع میکنن به نوشتن جزوه! هر ۲-۳ شب یکبار به خانه میروند برای حاضری و به خاطر غر زدن های مامان بابا. (خوب پدر مادرن دیگه دلشون تنگ میشه شما به بزرگی خودتون ببخشید!) و تعویض لباس و بقیه روز ها خونه دوستشون درس میخونن! (آره جون خودت. بیچاره پدر, مادره خبر نداره خوابگاه دخترا بغل خوابگاه پسر است!!!!) در جواب سلام شما میگویند: سلام.چطوری؟خوبی؟
    ترم ۵: یکی از این موجودات خوش خط و خال (BF) را بدست می آورند اما چون تازه کار هستند بامبول های زیادی سرشان پیاده میشود! چون BF دارند دیگه احدی را تحویل نمیگیرند و درست مثل ترم یک میشوند. ( چون این دفعه فکر میکنن فقط خودشونن که BF دارند و آسمان باز شده این پسره افتاده تو بغل اینا! =آخر بی جنبگی). کوتاهترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه به کافی شاپ و سپس خانه میباشد.
    از چهره مردانه گذشته تنها خاطره ای باقی مانده است! (اینجاست که میگن مردونگی مرده!!!) به دلیل افزایش آرایشات روی صورتشون اضافه وزن می آورند و برای جبران آن از مقدار شلوار و مانتو شان کم میکنند! یک میز اختصاصی برای خودشان و BF شان در تریا دانشکده رزرو است! تابلو میشوند. کارکنان حراست دانشگاه آنها را به اسم کوچک می شناسند. سند کمیته انضباطی را به نامشان میکنند! در جواب سلام شما (بعد از ۱۰ دقیقه!) می گویند: اوا سلام، ببخشید، حواسم نبود. (طرف داره عاشق میشه و حواسش یه جای دیگست …. خاک بر سرت!)
    ترم ۶: خیلی تابلو میشوند! عاشق میشوند! مشروط میشوند!!!
    ترم ۷: به طرز وحشتناکی تابلو میشوند! در عشق شکست میخورند! مشروط میشوند!
    ترم ۸: دوباره آدم میشوند. دیگر تابلو نیستند چون جوانان مستعد دیگری جای آنها را میگیرند. (من لذت می برم میبینم این جوونا …….!) جای جای دانشگاه برایشان خاطره انگیز است.
    مثل بچه آدم این ترم درس میخوانند فارغ میشوند. در به در دنبال شوهر میگردند. به اولین پیشنهاد جواب مثبت میدهند و از چاله به چاه می افتند!!!!
    تعداد نمایش ۱۱۶ بار

    تعداد صفحات : 82

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 1,054
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,054
  • بازدید ماه : 24,723
  • بازدید سال : 64,566
  • بازدید کلی : 3,043,031