loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 298 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)
  دانلود مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 15 - Vol 02
فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.
اين پانزدهمين مجله ازمجموعه اول است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.اين مجله با عنوان Photoshop Creative Magazine 15 - Vol 02 هم اکنون بصورت کاملا رايگان از سايت ميهن دانلود آماده دريافت است.
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 315 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)


نام کتاب: همه چيز درمورد Bluetooth
نويسنده: سهراب نيازي
تعداد صفحات: 63
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسي

توضيحات:
بلوتوث که اکثر ما با اين تکنولوژي انتقال اطلاعات آشنا هستيم يک سيستم بي سيم است که بيشتر در تلفن هاي همراه و دستگاه هاي قابل حمل مورد استفاده قرار ميگيرد. بلوتوث در لغت به معناي دندان آبي است و ... براي کسب اطلاعات بيشتر درمورد بلوتوث کتاب همه چيز درمورد بلوتوث را دريافت و مطالعه نماييد.
براي "همه چيز درمورد بلوتوث" از به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 254 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی جدید Dragon Age 2


دانلود در بخش هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود

نام بازی: Dragon Age 2-RELOADED
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: March08,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English, German, French, Spanish, Italian, Polish, Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : BioWare
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

عصر اژدها نام بهترین بازی اکشن دنیای گیم میباشد که با عنوان Dragon Age 2 در تاریخ 8 مارچ 2011 توسط الکترونیک آرتز منتشر و توسط کمپانی BioWare ساخته شد.طبق آخرین آماری که کمپانی الکترونیک آرتز از این بازی ارئه کرده است این بازی تا کنون برای تمامی پلتفورم ها بیش از سه میلیون و دویست هزار نسخه فروش داشته است.این رقم بسیار تکان دهنده میباشد.در ادامه نقدی کوتاه بر بازی دارم و به ارائه بازی میپردازیم. سال 2011 را میتوان سال بازی ها پرفروش و فراتصور دانست.سالی که اولین بازی منتشر شده در ان با بازی Dead space 2 آغاز شد و تا اینجا رسید که بازی دیگیری با نام Dragon Age 2 روانه بازار شد و به گفته خیلی از گیمر ها و منتقدان با بهترین بازی اکشن دنیای گیم روبه رو هستند.البته شخصا معتقدم چنین نقدهایی به علت حساسیت ها و تازگی های انتشار میباشد.در حقیقت قضاوت برای این امر بسیار زود میباشد.کاراکتر اصلی بازی شخصیتی به نام "هاک " میباشد .پناهنده ای بی پول که برای افزایش قدرت و برای تبدیل شدن به مهمترین شخصیت جهانی دست بکار شده است... .ویژگی های حماسی این بازی شما را در جریانی واقع بینانه قرار میدهد.البته نقش تخیلات و تاثیر شما بر روند بازی را نباید فراموش کرد. این بازی از سایت معتبر گیم اسپات امتیاز کلی 8 از 10 را گرفته است و در یک کلام شایستته گرفتن واژه great را از این سایت داشته است.جاب است بدانید منتقدین به این بازی امتیاز 8.4 از 10 را داده اند که شخصا معتقدم این امتیاز واقع گرایانه تر میباشد . در این بازی در هر لحظه مجبور به مبارزه هستید.در حقیقت مجبور به مبارزه برای حفظ بقای خود در جهان هستید.شما باید متحدین خون آشام را از بین ببرید. وظایف دیگری نیز در این بازی دارید و آن متراکم کردن ثروت و شهرت - تثبیت جایگاه خود در تاریخ و... .این را فراموش نکنید که شما یکی ار معدود افرادی بودید که به هنگام تخریب خانه خود فرار کردید . فرار برای رسیدن به اهدافی که ذکر کردیم... . بازی دارای نواوری های جالبی میباشد اما تقلید هایی را که از بازی های معروف داشته نباید فراموش کرد.یکی ز بارزترین تقلید ها به نظر بنده دوربینی است که از آخرین نسخه بازی شاهزاده ایرانی برداشته است.موارد دیگری نیز میباشد که از حوصله این مطلب خارج هست. نکته بسیار مهمی که میتوان به آن اشاره کرد شخصیت پردازی ای هست که در این بازی با آن مواجه هستیم.هر چند که شخصیت قهرمان شمشیر بدست !! به عنوان الگویی برای بازی ساز ها تبدیل شده اما این بازی به مراتب بالاتر از انتظار ها در این حوزه خود را نشان داده است.صداگذاری بازی نیز امتیاز خوبی گرفته است. گرافیک و همچنین فیزیک بازی امتیاز متوسط رو به بالا گرفته است.امتیازی مغقول و شایسته ای میباشد. برای آشنایی با سبکی نسبتا جدید در ژانر اکشن این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید...

دانلود رایگان بازی Dragon Age 2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 286 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

دانلود مستند NG Ultimate Factories Dodge Viper

مستند زیبا و جدید Dodge Viper برای اولین بار با کیفیت HD


پس از مدت ها دوباره با مجموعه مستند های National Geographic - Ultimate Factories در خدمت شما عزیزان هستم
این مستندی که برای شما آماده کرده ام محصول سال 2011 National Gerographic می باشد.این مستند مربوط به کارخانه اتومبیل Dodge Viperمی باشد
اتومبیل Dodge Viper یک اتومبیل کاملا دست ساز می باشد که در ساخت آن از هیچ رباتی استفاده نشده است.این اتومبیل در دیترویت میشیگان ساخته و متولد شده است.National Geographic نگاه منحصر به فردی بر روی مدل فعلی این کارخانه دارد.در این کارخانه صنعتگران ظرف مدت دو و نیم روز یک اتومبیل Dodge Viper را تولید می کنند.این اتومبیل 600 اسب بخار قدرت دارد و طی مدت 4 ثانیه از سرعت 0 به 60 مایل بر ساعت می رسد.این اتومبیل به طور کامل دست ساز است
کیفیت این مستند به شرح زیر می باشد
Language: English 00:45:46 | 1280x720 | x264 - 3Mbps | 23.976fps | AC3 -
384Kbps | 1.09GB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 251 چهارشنبه 04 خرداد 1390 نظرات (0)

رئيس جمهور ‌درگذشت ناصر حجازي ‌را تسليت گفت.

محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در پيامي ناصر حجازي را "دروازه‌بان تاريخي، با غيرت و جسور ايران " خواند و درگذشت وي را تسليت گفت.

متن كامل پيام ‌محمود احمدي‌نژاد به شرح ذيل است:

انالله وانااليه راجعون
خبر غم انگيز درگذشت شادروان ناصر حجازي دروازه بان تاريخي، با غيرت و جسور فوتبال ايران موجب تأثر و تألم گرديد‌.

آن مرحوم اسطوره فوتبال ايران و از مردان نيك نام و خوش اخلاق ورزش كشور بود كه خدمات ماندگاري براي ورزش ملي انجام داد و بي‌ترديد در قلب ملت ايران جاودانه خواهد ماند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 283 چهارشنبه 04 خرداد 1390 نظرات (0)

استفاده از رنگها در دکوراسیون داخلی امری شایان توجه است که اگر به درستی انجام پذیرد می تواند بیشترین بار دکوراسیون را به دوش بکشد تا شما از فضای اطرافتان احساس رضایت و زیبایی داشته باشید . در اینجا به توضیح مختصری برای استفاده از رنگ در چند فضا می پردازیم :

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 304 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (0)

سردار احمدرضا رادان گفت: قانون به پلیس اجازه می‌دهد برای جمع آوری ماهواره ورود به منازل هم داشته باشد اما فعلا تنها به مکان‌هایی که دیش ماهواره نمایان است ورود داریم.

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی پلیس برای ورود به مشاعات مجوز قانونی گرفته است و ورود نیروهای پلیس به پشت‌بام‌ها و مراکزی که تجهیزات دریافت ماهواره به صورت آشکار در آنها وجود دارد با اخذ مجوز قضایی و توأم با اخلاق صورت می‌گیرد.

رادان در حاشیه همایش «پلیس ملی زن و مواد مخدر» گفت:اولویت پلیس جمع‌آوری دیش‌های آشکار است و پس از آن سایر دیش‌ها را جمع‌آوری خواهد کرد و فکر می‌کنم مردم نیز اجرای قانون را از پلیس می‌خواهند و پلیس نیز هیچ تردیدی در اجرای قانون نخواهد داشت.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 258 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (0)

باب نورمن راس را کمتر کسی است که نشناسد. او با شخصیت شکیبا و فروتن خود بعنوان آفریننده و اجراگر برنامه تلویزیونی"لذت نقاشی" که دوازده سال ادامه داشت معروف شد و مارک تجاری باب راس را برای کتابهای خود و وسایل هنری با موفقیت ایجاد کرد. وی زاده اورلاندو فلوریدا در امریکا بود. وی پس از ده سال کار در نیروی هوایی امریکا، به کار جنبی خود که نقاشی تجاری بود پرداخت و سبک عامه پسند موفقی را ارائه کرد که نقاشی رنگ خیس روی خیس بود. ناقدان سبک وی، به عدم توجه به جزییات، عدم توسعه و پیشرفت سبک و تخیلی بودن آن ایراد میگیرند.


نقاشی های دیدنی اثر Bob Ross

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 314 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (0)

عجیب ترین دختری که تاحالا دیده‌اید!! (+عکس)


مریلین لارن وقتی متولد شد یک دست و چهار کلیه داشت و امروز با اینکه معده بسیار ضعیفی دارد قصد دارد رویای کودکیش را به واقعیت تبدیل کند و به یک مدل تبدیل شود.مریلین لارن ۱۵ ساله که از طریق لوله غذا می‌خورد و ورم مفاصل او را عذاب میدهد هزاران دختر را در مسابقه ملی مدل ها در بریتانیا شکست داده است و به فینال راه پیدا کرده است.
مریلین زمانی که به دنیا آمد زیر ۲ پوند وزن داشت و وی همکنون از خودجنبایی سندرم زجر می‌برد - یک حالت نادر که اجازه نمی‌دهد معده او غذا را خوب هضم کند.
او مجبور است ۱۶ ساعت در روز برای اینکه غذا را از طریق لوله مستقیماً وارد روده خود کند وقت صرف کند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 306 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (0)

? – شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید ؟!
الف) به اندازه تعداد سکه های مهریه اش !
ب) به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش !
ج) به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش !
د) به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز !
? – چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید ؟!
الف) جوونی کردم !
ب) سادگی کردم !
ج) گول خوردم !
د) من که نرفتم خواستگاری ، اون اومد !
? – اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید ؟!

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 300 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (0)

یه شاعر خیلی با حال و اهل دلی میگه: من که از گل بهترم، پسرم، من پسرم، تو که خار هر گلی، دختری، تو دختری.
به به لذتی بردیم عجب شعری عجب با مثما دمت جلیزو ولیز شاعر جان.

بعد از این حرفا میریسم به بحث داغ امروز که مربوط میشه به ویزگی های دخترای دانشجو.
این شما و این دخترای دانشجو.
ویژگی های کلی دخترای دانشجو:
این دختران از آن دسته دخترانی هستند که تا زمان ورود به دانشگاه با واژه ای به اسم پسر غریبه هستند و تنها وسیله نقلیه ای که سوار شده اند اتوبوس می باشد.
از نظر شکل ظاهری بیشتر شبیه مردان غیرتمند و با خدا هستند!!!
خصوصیات دانشجویان دختر:

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 323 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

سلام دوستان خوبم در این بخش میخام هر کی هر چی میخواد به مادرش بگه

دوستان عزیز در بخش ادامه مطلب نوشته دوستان درباره مادر هست حتمن بخونید و شما هم به این پست مطلالبی را اظافه کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 292 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

دریافت کارنامه تحصیلی معمولا برای دانش آموزان و والدین آن ها با اضطراب و دلهره همراه است و این استرس در میان دانش آموزانی که به هردلیل امتحان خود را باموفقیت برگزار نکردند، بیشتر دیده می شود.
بدون شک همه دانش آموزان در امتحانات نتایج دلخواه و مناسب را بدست نمی آورند و علت این مساله نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 271 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

رسیدن به صلح درونی، به سلامتی شما کمک می کند. چند نکته است که می تواند به اکثر ما کمک کند که حال و احساس بهتری پیدا کنیم. این نکات بسیار ساده و آسان بوده و می توانند به راحتی در همه اوقات با هم انجام شوند.

۱) آب بیشتری در طی روز بنوشید.
هر صبح یک بطری آب را پر کرده و در طول روز جرعه جرعه از آن بنوشید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 297 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

یکی از زیبا ترین تزئیناتی که به پیراهن ، بلوز و کت شما جلوه خاصی می دهد گردنبند است.انتخاب گردنبند با توجه به اندازه گردن ، فرم بالا تنه و مدل لباسمان باید صورت گیرد درغیر این صورت به جای اینکه گردنبندمان زیبا به نظر برسد،کل لباس و انداممان نامتناسب به چشم می آید. مثلا اگر بالا تنه چاق و گردن کوتاهی دارید باید از جواهرات یا بدلیجات کوچکتری انتخاب کنید بعضی از افرادچاق زیر گردنشان چین نیز دارد که اگر گردنبندهای بزرگ و نامناسب بپوشند، ظاهری خوب پیدا نمی کنند. اما اگر گردن کشیده و بالاتنه مناسب یا لاغر دارید در انتخاب گردنبند گزینه های بیشتری دارید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 275 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

با افزایش سن و در اثر استرسهای مداوم زندگی علائم پیری به تدریج در صورت ظاهر میشوند. این علائم در یك سوم فوقانی صورت كه شامل پلكها ، ابروو و پیشانی است زودتر از سایر قسمت های صورت بروز پیدا میكنند. ظهور این علائم در یك سوم فوقانی صورت به شكل پیدایش چین و چروك پیشانی ، افتادگی ابروها و افتادگی پلك ها است كه بیشتر از جنبه زیبایی قابل توجه است اما در مواردی كه افتادگی ابرو وپلك ها زیاد باشد می تواند فیلد بینائی را نیز محدود نماید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 343 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

1. دیوارها را نقاشی کنید؛ یکی از راه‌های سریع و ارزان برای ایجاد تنوع در خانه، نقاشی دیوارها با یک رنگ پرانرژی و مناسب است.

2. استفاده از وسایل جفت؛ این کار باعث می‌شود اتاق‌هایتان نظم و تقارن چشم‌نوازی پیدا كند. برای مثال از یک جفت شمعدان، صندلی، آباژور، گلدان یا دیوارکوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده کنید.

3. طبیعت را به خانه خود بیاورید؛ سعی کنید از میوه، سنگ‌های زیبا، گیاهان و گل‌های وحشی در خانه بیشتر استفاده کنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 342 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

تصور کنید آن جناب مدعی که در آخرین حکایت باب هفتم گلستان، سعدی را به جرم دفاع از سرمایه داران دشنام داد و گریبانش را درید بالاخره سر عقل آمده و با دسته گل و جعبه شیرینی به دیدار شیخ اجل رفته است.

مکان: باب هفتم گلستان

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 240 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

دهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با سقوط پیکان قزوین و پاس همدان به لیگ دسته اول و پیروزی تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس به اتمام رسید.
دیدارهای هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18 با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. با نتایجی که در این دیدارها رقم خورد وداع پیکان قزوین و پاس همدان لیگ برتر قطعی شد.
- نتایج دیدارهای هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 274 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

برخي اخبار از بازداشت يكي از مسئولان ارشد نهاد رياست جمهوري كه از دوستان 20 ساله اسفنديار رحيم‌مشايي است حكايت دارند.
به گزارش خبرگزاري فارس، بر اساس اخبار كسب شده از برخي منابع، شب گذشته "کاظم کیا پاشا" سرپرست هسته گزينش نهاد ریاست جمهوری

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 342 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

کشور اسپانیا پس از انگلیس، فرانسه، یونان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی، چندمین کشور اروپایی است که دستخوش ناآرامی و اعتراض می‌شود. این کشور در گذشته اندلس خوانده می‌شد و جزئی از قلمرو امپراطوری بزرگ اسلامی به حساب می‌آمد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست، هزاران جوان اسپانیایی در قلب شهر مادرید، پایتخت این کشور بر ضد دولت این کشور و سیاست‌های اقتصادی آن دست به تظاهرات زدند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 305 یکشنبه 01 خرداد 1390 نظرات (0)

شوراي نگهبان قانون اساسي،سرپرستي محمود احمدي نژاد بر وزارت نفت را خلاف قانون اساسي دانست.
به گزارش فارس، به دنبال طرح سئوالات مختلف از اعضاي شوراي نگهبان در خصوص قانوني يا غيرقانوني بودن سرپرستي شخص رئيس جمهور بر وزارت نفت، تعدادي از اعضا مطابق آئين نامه داخلي شوراي نگهبان قانون اساسي از اين نهاد استفساريه‌اي را مطرح كردند كه شوراي نگهبان،آن را خلاف اصل ۱۳۵ قانون اساسي تشخيص داد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 301 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

امیر قرایی

تماشا نوشت، تازه ترین خبرها از پرونده امیر قرایی این است که او ترکیه را هم ترک کرده و به سمت قبرس یا یونان رفته است.
گفته می شود او پس از خروج از ایران از کشور دیگری غیر از ترکیه با خانواده خود تماس گرفته است.
این پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است و بازپرس پرونده درخواست کمک از اینترپل را مطرح کرده است.

جزیئات قتل یک جوان به دست امیر قرایی

پس از انتشار خبر درگیری امیر و علیرضا قرایی با دو جوان بر سر مبلغ سه میلیون تومان پول و قتل یك جوان به وسیله شمشیر سامورایی به دست امیر قرایی، روح اله داداشی و فرامز خود نگاه پس از اظهار تاسف فراوان این قتل را غیر عمد خواندند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 301 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

بغض» به عنوان نخستین فیلم سینمایی رضا درمیشیان و به تهیه‌كنندگی غلامرضا موسوی این روزها در تركیه مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش 3 نسل به نقل از خبرآنلاین، عوامل تولید «بغض» تركیه را به عنوان محل فیلمبرداری انتخاب كرده‌اند و تورج اصلانی مسئولیت فیلمبرداری و نظام‌الدین كیایی صدابرداری كار را برعهده دارد.

باران کوثری

باران كوثری، غلامرضا موسوی، ساتیار امامی، تورج اصلانی و نظام‌الدین كیایی

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 236 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

رختکن ورزشی بانوان در همدان

ماموران کلانتری ۱۱ شکریه همدان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد ایجاد مزاحمت و ورود غیرمجاز به سالن ورزشی بانوان مطلع شدند و بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

تحقیقات نشان داد، فردی ۲۲ ساله اهل و ساکن همدان که وارد سالن ورزشی قسمت بانوان شده در حین عکسبرداری از داخل رختکن با هوشیاری یکی از بانوان و همکاری مسوولان و حضور به موقع ماموران شناسایی و دستگیر شده است.در تحقیقات از متهم، ۳ گوشی تلفن همراه، یک دستگاه دوربین عکاسی و فیلمبرداری و مقادیری مواد مخدر مشکوک به شیشه کشف و ضبط شد.

متهم پس از انتقال به یگان انتظامی به جرایم انتسابی خود اعتراف کرد و پرونده وی تحت رسیدگی قرار گرفت.

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 831
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 24,500
  • بازدید سال : 64,343
  • بازدید کلی : 3,042,808