loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 285 سه شنبه 06 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مهارتهای كنترل عصبانیت را بیاموزید تا استرس را در خود كاهش دهید. یكی از بزرگترین موانع در راه تحقق موفقیت شخصی و شغلی عصبانیت می‌باشد...

وقتی نمی‌توانیم عصبانیت خود را كنترل نماییم از چند جهت دچار آسیب می‌گردیم:

عصبانیت توانایی ما را برای خوشحالی از بین می‌برد زیرا عصبانیت و خوشحالی در تضاد با یكدیگر هستند.

عصبانیت موجب خارج شدن روابط خانوادگی و دیگر روابط از مسیر صحیحشان می‌گردد.

عصبانیت موجب كاهش مهارتهای اجتماعی، سازش و مصالحه شده و دیگر روابط را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد.

عصبانیت به معنای از دست دادن كار است، زیرا روابط را نابود می‌كند.

همچنین عصبانیت به معنای شكست در كاری است كه در صورت عدم عصبانیت و داشتن خلقی نرمتر میتوان موفقیتی در پی داشت.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 307 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

من حدود یک سال است که نامزد کردم. روزای اول به خوبی اوقاتمون رو میگذروندیم ولی حدود دو سه ماهی است که خیلی حساس شدم واضح تر بگویم حسود شده ام تحمل ندارم ببینم نامزدم با کسی صمیمی شده در صورتی که من اصلا دختر حسودی نبودم(مخصوصا دخترای فامیل حتی خواهر ومادرش) دلم میخواد فقط با من باشد.میترسم این حسادتم زندگیمو نابود کنه خود من هم از این همه حساسیت خسته شدم ولی نمی تونم جلوی حسادتم رو بگیرم.

احساس می کنم ترس از دست دادن همسرت،نگرانی و ناراحتی آزار دهنده ای را برایت ایجاد کرده است

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 302 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

فصل بهار که مي‌شود، وقتش است که لباس‌هاي پشمي را توي چمدان بگذاريد، چند قرص نفتالين لابه‌لاي لباس‌ها بگذاريد و آنها را روانه‌ انباري کنيد. در اين وقت‌ها است که ويترين رنگارنگ لباس‌فروشي‌ها شما را وسوسه مي‌کند که به خريد لباس‌ بهاري برويد. اما قبل از اينکه براي خريد لباس بهاره راهي پاساژ و مراکز خريد شويد حتما اين 12 نکته را به خاطر بسپاريد...

براي کودکان لباس‌هاي چسبان نخريد: اگر دنبال خريد لباس بهاره براي کوچولوها هستيد، يک قانون اصلي را بايد رعايت کنيد. آن هم اين است که لباس‌هايي را براي فصل بهار بچه‌ها بخريد که خيلي تنگ و چسبان نباشند. لباس‌هاي تنگ و چسبان ناراحت هستند و بچه‌ها در آن احساس راحتي نخواهند کرد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 264 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

1- نوشابه عامل افزایش فشار خون است
فشار خون بالا یک عامل خطرزا برای بیماری قلب و عروق است. خطر حمله قلبی یا سکته مغزی برای کسی که میزان فشار خون او 5/13 بر 5/8 است دو برابر کسی است که فشار خون او 5/11 بر 5/7 است.
بررسی‌ های محققان انگلیسی و آمریکایی نشان می ‌دهد به ازای هر قوطی نوشابه شکردار که در روز مصرف شده باشد، فشار خون به ‌طور منظم بالاتر می ‌رود.
داده ‌های مربوط به بیش از 2هزار و 500 نفر نشان می ‌دهد که نوشیدن بیش از 355 میلی لیتر آب میوه ی شکردار یا نوشابه ی گازدار در روز می ‌تواند توازن فشارخون را به هم بزند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 239 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

ويترين مغازه‌ها را نگاه مي‌کنيد تا لباس‌هايي پيدا کنيد که با پوشيدن آنها خوش‌لباس‌تر شويد ولي هيچ مي‌دانستيد که بعضي از لباس‌ها براي نپوشيدن است! اينها لباس‌هايي است که شما اصلا نبايد به فکر خريدشان باشيد چون حسابي شما را بدتيپ مي‌کنند. اگر دوست داريد بدانيد دور کدام لباس‌ها را بايد خط بکشيد، مقاله‌ ما را بخوانيد...

• رنگ‌هايي را که به شما نمي‌آيد، نپوشيد: ممکن است شما از يک حراجي يک ژاکت آبي فوق‌العاده خوش رنگ و عالي پيدا کنيد که بتوانيد آن را به يک سوم قيمت اصلي‌اش بخريد ولي زماني که آن را مقابل آينه جلوي خودتان مي‌گيريد اصلا به شما نيايد اين از همان لباس‌هايي است که اصلا نبايد به فکر خريد آن باشيد. چون بهترين لباس براي شما رنگي دارد که به رنگ پوست شما، رنگ چشم شما و حتي رنگ موهايتان مي‌آيد. صرفا خوش‌ رنگ بودن لباس کافي نيست که شما آن لباس را براي پوشيدن انتخاب کنيد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 300 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

این بیشتر شبیه یک معجزه کوچک است. مدرسان علم زیبایی معتقدند این کار به راحتى امکان پذیر است. و ابزار این معجزه دز کیف‌هاى شماست. پس منتظر چه هستید؟
این بیشتر شبیه یک معجزه کوچک است. مدرسان علم زیبایی معتقدند این کار به راحتى امکان پذیر است. و ابزار این معجزه دز کیف‌هاى شماست. پس منتظر چه هستید؟ به مدلهای هالیوودی که در اینجا برای شما به عنوان مثال آورده ایم نگاه کنید…

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 228 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

1) درهم و برهم نباشید و اشیا را روی سر هم سوار نکنید؛ اوضاع را خلوت کنید و سر و سامان دهید.

۲) اگر مبلغ پول محدودی دارید و میان خرید فرش و رنگ کردن دیوار مردد مانده‌اید، به این نکته توجه کنید که قالی دستباف سرمایه‌گذاری خوبی است ولی رنگ کردن خانه روح با طراوت و شادی به خانه می‌دهد. لازم نیست سالن پذیرایی را سفید کنید تا بزرگ به نظر بیاید. بنفش یاسی، صورتی روشن، سبزتیره و روشن «پتینه»، نارنجی هلویی، هم اتاق را بزرگ می‌کنند و هم شاد. درنگ نکنید و شادی را برای مهمان‌‌ها به سالن بیاورید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 267 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

وقت گذرانی مانع اصلی برای رسیدن به موفقیت است. اکثر ما زمان بسیار زیادی را برای طفره رفتن از وظایف دشوار و ناخوشایند هدر داده و خود را در معرض شکست قرار می دهیم.
یکی از دلایل اصلی وقت گذرانی ترس و نگرانی است. ترس از شکست، ترس از انتقاد، ترس از اشتباه کردن و ترس از مردود شدن.
تلاش کنید تا با روش های گوناگون کمتر وقت گذرانی کنید. به راه های متفاوتی بیندیشید و روش های زیر را هم امتحان کنید:
ابتدا وظایف ناخوشایند را انجام دهید و آن ها را از سرخود باز کنید.
وظایف دشوار را بپذیرید و آن ها را به قسمت های کوچک تر تفکیک کنید و بعد به موقع آن ها را انجام دهید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 277 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

عربستان هم با شروع ساخت «برج پادشاهی» به کلوب کشورهای دارنده بلندترین آسمانخراش ها وارد شد. این برج که قرار است در شهر ساحلی جده ساخته شود، برای دولت عربستان بیش از ۳۰ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. قرار است بخش های مختلف این برج به عنوان دفاتر تجاری، منازل مسکونی و هتل مورد استفاده قرار گیرد.
برج پادشاهی قرار است بلندترین ساختمان دنیا باشد. آنچنان بزرگ است که برج خلیفه دبی با ۸۲۸ متر ارتفاع در کنار آن یک کوتوله خواهد بود.
لطفا هنگام تماشای این آسمانخراش ۱۶۰۰ متری مواظب کلاه تان باشید!

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 330 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

زیبایی شما کاملا به حالات فیزیکی و روحی شما بستگی دارد. اما نگذارید این موضوع بر شما غلبه کند. شاید تمایل داشته باشید که هر ماه یکی از این روش ها را بکار گیرید تا در طول سال زیبا به نظر برسید.

1- ورزش کنید :

اگر درباره ارجحیت های زیبایی می اندیشید ، هیچ چیز به اندازه برنامه ورزشی منظم تاثیر مثبت ندارد. اگر شما از شنا، والیبال ، تنیس یا دوچرخه سواری لذت می برید، سعی کنید که آن نظم را در آن ورزش دنبال کنید . حتی 30 دقیقه پیاده روی در روز تاثیر شگرفی در بر دارد.

2- مدلتان را عوض کنید :

با آرایشگرتان مشورت کنید که چه مدل موی دیگری به شما میاد. گاهی اوقات سالها کشیدن خط چشم به یک طریق یا استفاده از عطر یکسان باعث میشود خیلی سخت مدلهای جدید را بپذیرید .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 296 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

حجاب، بی حجابی و بد حجابی، همچنان از موضوعات داغ میان کارشناسان و رسانه هاست. بسیاری بر فرهنگسازی تاکید دارند که باید در محیط های آموزشی و البته صدا و سیما ترویج شود.

امامحمد رضایی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس نقش رسانه ملی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را بسیار مهم و حساس می داند و به خبر آنلاین می گوید: پوشش زنان در برنامه‌های پخش شده از سازمان صدا و سیما منطبق با ارزش‌های اسلامی نیست و رسانه ملی به عنوان نهادی فرهنگ‌ساز باید الگویی را ارائه دهد که باعث دامن زدن به موج بد حجابی در جامعه نشود.

صدا و سیما از عوامل مهم ترویج بدحجابی

محبوبه مباشری رییس دانشگاه ‌الزهرا(س) دراین باره معتقد است: با توجه به مخاطبان بسیار و نقش الگو دهنده‌گی که صدا وسیما در سطح جامعه دارد، متاسفانه بعضی از سریال‌ها فرهنگ‌ ناپسندی را به جامعه منتقل می‌کنند و در گسترش فرهنگ بد‌حجابی در جامعه سهیم هستند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 299 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است . وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست . ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند

آرتمیز : نخسیتن و تنها زن دریاسالار جهان تا به امروز . او به سال ۴٨٠ پیش از میلاد به مقام دریاسالاری ارتش شاهنشاهی خشیارشا رسید و در نبرد ایران و یونان ارتش شاهنشاهی ایران را از مرزهای دریایی هدایت می کرد . تاریخ نویسان یونان او را در زیبایی برجستگی و متانت سرآمد همه زنان آن روزگار نامیده اند.آرتمیس نیز درست میباشد .

آتوسا : ملکه بیش از ٢٨ کشور آسیایی در زمان امپراتوری داریوش. هرودوت پدر تاریخ از وی به نام شهبانوی داریوش بزرگ یاد کرده است و آتوسا را چندین بار در لشگرکشی ها داریوش یاور فکری و روحی داریوش دانسته است . چند نبرد و لشگر کشی مهم تاریخی ایران به گفته هرودوت به فرمان ملکه آتوسا صورت گرفته است .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 1571 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (5)

آموزش یوگا

آمادگي جسماني براي مقابله با استرس

حركات و نرمش براي تمركز و آرامش

يوگا چيست؟
لغت "يوگا" به معناي "اتحاد" است. يوگا شكلي از ورزش ميباشد كه بر پايه اعتقادي بنـا شـده اسـت كـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگي با ذهن و فكر دارند. با كنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعيتهاي ثابت يا همان "آساناس" يوگا ايجاد توازن (هارموني) مي كند. بهر حال يوگا سحر و جادو نيست. يوگي ها (اساتيد يـوگـا) قادر به ناپـديـد شدن و يا بـلـنـد شـدن از روي سـطح زمـيـن نيستنـد. امـا آنها ميتوانند كارهاي غير عادي و شـگفت آور مـتـعـددي هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهايشان براي سـاعـتـها و يـا كند كردن ضربان قلبشان به منظور تقليد حالت مرگ، انجام دهند.
تمرين يوگا شامل 5 عنصر كليدي ميباشد: تنفس مناسب , تمرين, تمدد اعصـاب, رژيـم غذايي, تفكر مثبت و تعمق (مديتيشن). تمرينها - و يا آساناس - به قـصـد بـرطـرف كردن گرفتگي عضلات, استحكام اندامهاي داخلي و بهبود انعطاف پذيري مـفاصل و ربـاطـهـاي بدن طرح ريزي شده اند.


آموزش یوگا ورزشهای چربی سوز ,ورزش های چربی سوز ,ورزشهاي چربي سوز ,یوگای چربی سوز ,ورزش چربی سوز ,تمرینات چربی سوز ,دانلود رایگان تمرینات یوگا ,یوگای لاغری ,دانلود آموزش یوگا ,ورزش چربي سوز ,آموزش یوگای چربی سوز ,تمرینات ورزشی چربی سوز ,تمرینات لاغری ,فروش سی دی یوگا چربی سوز ,ورزش هاي چربي سوز ,سایت یوگا ,یوگا و لاغری ,مراکز اموزش یوگا اصفهان ,تمرین های چربی سوز ,آموزش یوگا ,دانلودآموزش یوگای چربی سوز ,چربی سوز ورزش ,باشگاه بدنسازی گیشا ,دانلود رایگان تمرینات لاغری ,اموزش یوگا در اصفهان
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 392 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش یوگا

آمادگي جسماني براي مقابله با استرس

حركات و نرمش براي تمركز و آرامش

يوگا چيست؟
لغت "يوگا" به معناي "اتحاد" است. يوگا شكلي از ورزش ميباشد كه بر پايه اعتقادي بنـا شـده اسـت كـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگي با ذهن و فكر دارند. با كنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعيتهاي ثابت يا همان "آساناس" يوگا ايجاد توازن (هارموني) مي كند. بهر حال يوگا سحر و جادو نيست. يوگي ها (اساتيد يـوگـا) قادر به ناپـديـد شدن و يا بـلـنـد شـدن از روي سـطح زمـيـن نيستنـد. امـا آنها ميتوانند كارهاي غير عادي و شـگفت آور مـتـعـددي هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهايشان براي سـاعـتـها و يـا كند كردن ضربان قلبشان به منظور تقليد حالت مرگ، انجام دهند.
تمرين يوگا شامل 5 عنصر كليدي ميباشد: تنفس مناسب , تمرين, تمدد اعصـاب, رژيـم غذايي, تفكر مثبت و تعمق (مديتيشن). تمرينها - و يا آساناس - به قـصـد بـرطـرف كردن گرفتگي عضلات, استحكام اندامهاي داخلي و بهبود انعطاف پذيري مـفاصل و ربـاطـهـاي بدن طرح ريزي شده اند.


آموزش یوگا ورزشهای چربی سوز ,ورزش های چربی سوز ,ورزشهاي چربي سوز ,یوگای چربی سوز ,ورزش چربی سوز ,تمرینات چربی سوز ,دانلود رایگان تمرینات یوگا ,یوگای لاغری ,دانلود آموزش یوگا ,ورزش چربي سوز ,آموزش یوگای چربی سوز ,تمرینات ورزشی چربی سوز ,تمرینات لاغری ,فروش سی دی یوگا چربی سوز ,ورزش هاي چربي سوز ,سایت یوگا ,یوگا و لاغری ,مراکز اموزش یوگا اصفهان ,تمرین های چربی سوز ,آموزش یوگا ,دانلودآموزش یوگای چربی سوز ,چربی سوز ورزش ,باشگاه بدنسازی گیشا ,دانلود رایگان تمرینات لاغری ,اموزش یوگا در اصفهان
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 255 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش یوگا

آمادگي جسماني براي مقابله با استرس

حركات و نرمش براي تمركز و آرامش

يوگا چيست؟
لغت "يوگا" به معناي "اتحاد" است. يوگا شكلي از ورزش ميباشد كه بر پايه اعتقادي بنـا شـده اسـت كـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگي با ذهن و فكر دارند. با كنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعيتهاي ثابت يا همان "آساناس" يوگا ايجاد توازن (هارموني) مي كند. بهر حال يوگا سحر و جادو نيست. يوگي ها (اساتيد يـوگـا) قادر به ناپـديـد شدن و يا بـلـنـد شـدن از روي سـطح زمـيـن نيستنـد. امـا آنها ميتوانند كارهاي غير عادي و شـگفت آور مـتـعـددي هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهايشان براي سـاعـتـها و يـا كند كردن ضربان قلبشان به منظور تقليد حالت مرگ، انجام دهند.
تمرين يوگا شامل 5 عنصر كليدي ميباشد: تنفس مناسب , تمرين, تمدد اعصـاب, رژيـم غذايي, تفكر مثبت و تعمق (مديتيشن). تمرينها - و يا آساناس - به قـصـد بـرطـرف كردن گرفتگي عضلات, استحكام اندامهاي داخلي و بهبود انعطاف پذيري مـفاصل و ربـاطـهـاي بدن طرح ريزي شده اند.


آموزش یوگا ورزشهای چربی سوز ,ورزش های چربی سوز ,ورزشهاي چربي سوز ,یوگای چربی سوز ,ورزش چربی سوز ,تمرینات چربی سوز ,دانلود رایگان تمرینات یوگا ,یوگای لاغری ,دانلود آموزش یوگا ,ورزش چربي سوز ,آموزش یوگای چربی سوز ,تمرینات ورزشی چربی سوز ,تمرینات لاغری ,فروش سی دی یوگا چربی سوز ,ورزش هاي چربي سوز ,سایت یوگا ,یوگا و لاغری ,مراکز اموزش یوگا اصفهان ,تمرین های چربی سوز ,آموزش یوگا ,دانلودآموزش یوگای چربی سوز ,چربی سوز ورزش ,باشگاه بدنسازی گیشا ,دانلود رایگان تمرینات لاغری ,اموزش یوگا در اصفهان
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 1205 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش انگليسي در خواب

روشی جدید جهت یادگیری زبان

آیا از یادگیری زبان انگلیسی نا امید شده اید!؟

به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!

فنآوري جديد يادگيري براي نسل جديد و آنها که مي خواهند همپاي سرعت تکنولوژي حرکت کنند.

Sleep English يا آلبوم يادگيري مكالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وكامل از 18 درس وتمرين آموزش مكالمات زبان انگليسي كه درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 وبه 2 زبان فارسي وانگليسي همزمان ارائه مي شود. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتكنيك منحصر به فرد همسازي وهمگامي مغزي Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغزهنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما را درعالي ترين شرايط كاري ( يعني درخواب ودرزمان استراحت ) ‌وبه راحت ترين شيوه ، با واژه ها وجملات اساسي زبان آشنامي سازد.
شما وقتي از خواب بيدار مي شويد دركمال حيرت مي بينيد كه نسبت به روز قبل چندین لغت جديد برايتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره ونوشته هاي انگليسي را درك مي كنيد!!


بهترین نرم افزار آموزش زبان ,دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب ,دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ,دانلود آموزش زبان انگلیسی در خواب ,اموزش زبان صدای امریکا ,دانلود نرم افزار آموزش زبان در خواب ,آموزش زبان انگلیسی در خواب ,دانلودانگليسي صداي امريكا ,نرم افزار اموزش زبان در خواب ,دانلود برنامه انگلیسی در خواب ,آموزش زبان انگليسي در خواب ,دانلود نرم افزار انگلیس در خواب ,بهترین نرم افزارآموزش زبان ,آموزش زبان در خواب ,آموزش زبان انگلیسی در خواب دانلود mp3 ,mp3دانلود اموزش زبان انكليسي در خواب ,دانلود ,آموزش زبان انگلیسی در خواب رایگان ,دانلود آموزش زبان در خواب ,دانلود نرم افزار آموزش انگلیسی در خواب ,دانلودنرم افزارآموزش زبان درخواب ,دانلود آموزش زبان انگلیسی در خواب برای موبایل ,بهترین نرم افزار اموزش زبان ,راههای یادگیری سریع زبان انگلیسی ,انگليسي در خواب ,دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در خواب -
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 1475 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش انگليسي در خواب

روشی جدید جهت یادگیری زبان

آیا از یادگیری زبان انگلیسی نا امید شده اید!؟

به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!

فنآوري جديد يادگيري براي نسل جديد و آنها که مي خواهند همپاي سرعت تکنولوژي حرکت کنند.

Sleep English يا آلبوم يادگيري مكالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وكامل از 18 درس وتمرين آموزش مكالمات زبان انگليسي كه درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 وبه 2 زبان فارسي وانگليسي همزمان ارائه مي شود. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتكنيك منحصر به فرد همسازي وهمگامي مغزي Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغزهنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما را درعالي ترين شرايط كاري ( يعني درخواب ودرزمان استراحت ) ‌وبه راحت ترين شيوه ، با واژه ها وجملات اساسي زبان آشنامي سازد.
شما وقتي از خواب بيدار مي شويد دركمال حيرت مي بينيد كه نسبت به روز قبل چندین لغت جديد برايتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره ونوشته هاي انگليسي را درك مي كنيد!!


بهترین نرم افزار آموزش زبان ,دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب ,دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ,دانلود آموزش زبان انگلیسی در خواب ,اموزش زبان صدای امریکا ,دانلود نرم افزار آموزش زبان در خواب ,آموزش زبان انگلیسی در خواب ,دانلودانگليسي صداي امريكا ,نرم افزار اموزش زبان در خواب ,دانلود برنامه انگلیسی در خواب ,آموزش زبان انگليسي در خواب ,دانلود نرم افزار انگلیس در خواب ,بهترین نرم افزارآموزش زبان ,آموزش زبان در خواب ,آموزش زبان انگلیسی در خواب دانلود mp3 ,mp3دانلود اموزش زبان انكليسي در خواب ,دانلود ,آموزش زبان انگلیسی در خواب رایگان ,دانلود آموزش زبان در خواب ,دانلود نرم افزار آموزش انگلیسی در خواب ,دانلودنرم افزارآموزش زبان درخواب ,دانلود آموزش زبان انگلیسی در خواب برای موبایل ,بهترین نرم افزار اموزش زبان ,راههای یادگیری سریع زبان انگلیسی ,انگليسي در خواب ,دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در خواب -
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 277 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش انگليسي در خواب

روشی جدید جهت یادگیری زبان

آیا از یادگیری زبان انگلیسی نا امید شده اید!؟

به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!

فنآوري جديد يادگيري براي نسل جديد و آنها که مي خواهند همپاي سرعت تکنولوژي حرکت کنند.

Sleep English يا آلبوم يادگيري مكالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وكامل از 18 درس وتمرين آموزش مكالمات زبان انگليسي كه درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 وبه 2 زبان فارسي وانگليسي همزمان ارائه مي شود. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتكنيك منحصر به فرد همسازي وهمگامي مغزي Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغزهنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما را درعالي ترين شرايط كاري ( يعني درخواب ودرزمان استراحت ) ‌وبه راحت ترين شيوه ، با واژه ها وجملات اساسي زبان آشنامي سازد.
شما وقتي از خواب بيدار مي شويد دركمال حيرت مي بينيد كه نسبت به روز قبل چندین لغت جديد برايتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره ونوشته هاي انگليسي را درك مي كنيد!!


بهترین نرم افزار آموزش زبان ,دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب ,دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ,دانلود آموزش زبان انگلیسی در خواب ,اموزش زبان صدای امریکا ,دانلود نرم افزار آموزش زبان در خواب ,آموزش زبان انگلیسی در خواب ,دانلودانگليسي صداي امريكا ,نرم افزار اموزش زبان در خواب ,دانلود برنامه انگلیسی در خواب ,آموزش زبان انگليسي در خواب ,دانلود نرم افزار انگلیس در خواب ,بهترین نرم افزارآموزش زبان ,آموزش زبان در خواب ,آموزش زبان انگلیسی در خواب دانلود mp3 ,mp3دانلود اموزش زبان انكليسي در خواب ,دانلود ,آموزش زبان انگلیسی در خواب رایگان ,دانلود آموزش زبان در خواب ,دانلود نرم افزار آموزش انگلیسی در خواب ,دانلودنرم افزارآموزش زبان درخواب ,دانلود آموزش زبان انگلیسی در خواب برای موبایل ,بهترین نرم افزار اموزش زبان ,راههای یادگیری سریع زبان انگلیسی ,انگليسي در خواب ,دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در خواب -
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 905 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند حیات وحش

مستند بی نظیر حیات وحش مجموعه ای زیباست که با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای زندگی جانداران و حیات وحش مناطق شگفت انگیز جهان را به نمایش می گذارد. همچنین طبیعت زیبا ی آفریقا و آمریکای لاتین را به زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد. مجموعه ای زیبا، کامل و اعجاب انگیز از جزئیات زندگی حیوانات وحشی، آبزیان، پرندگان، خزندگان، حشرات و دیگر موجوداتی می باشد که به همراه انسانها در چرخه حیات در حال زندگی هستند.
این مجموعه بطور باور نکردنی جزء پرفروشترین و پر طرفدارارین مجموعه های مستند اخیر قرار گرفته است. البته یکی از دلایلی اساسی پر طرفدار شدن این مجموعه این عامل است که این فیلم مستند با بهترین کیفت صدا و تصویر ( تصویر دی وی دی و صدای دیجیتال) با منوی دی وی دی عرضه شده است که قابل استفاده در کامپیوتر و دستگاههای دی وی دی خانگی است.


حمله حیوان با زن,حیاط وحش, حمله انسان,درگیری زنان با حیوانات,حياط وحش,درگیری حيوانات,درگیری در حيات وحش افريقا,درگیری انسان, حمله حیوانات,حیات وحش, حمله انسان با حیوان,درگیری گيري انسان,درگیری حیوانات,مستند حیات وحش بی بی سی,بی بی سی,تصاوير گيري حيوانات,تصاویر درگیری حیوانات,حيات وحش جفت,حيات وحش,سی دی حیات وحش,تصاویر حمله حیوانات, حمله انسانها, حمله حیوان با انسان,تصاويري از دنياي وحش, حمله انسان -

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 387 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند حیات وحش

مستند بی نظیر حیات وحش مجموعه ای زیباست که با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای زندگی جانداران و حیات وحش مناطق شگفت انگیز جهان را به نمایش می گذارد. همچنین طبیعت زیبا ی آفریقا و آمریکای لاتین را به زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد. مجموعه ای زیبا، کامل و اعجاب انگیز از جزئیات زندگی حیوانات وحشی، آبزیان، پرندگان، خزندگان، حشرات و دیگر موجوداتی می باشد که به همراه انسانها در چرخه حیات در حال زندگی هستند.
این مجموعه بطور باور نکردنی جزء پرفروشترین و پر طرفدارارین مجموعه های مستند اخیر قرار گرفته است. البته یکی از دلایلی اساسی پر طرفدار شدن این مجموعه این عامل است که این فیلم مستند با بهترین کیفت صدا و تصویر ( تصویر دی وی دی و صدای دیجیتال) با منوی دی وی دی عرضه شده است که قابل استفاده در کامپیوتر و دستگاههای دی وی دی خانگی است.


حمله حیوان با زن,حیاط وحش, حمله انسان,درگیری زنان با حیوانات,حياط وحش,درگیری حيوانات,درگیری در حيات وحش افريقا,درگیری انسان, حمله حیوانات,حیات وحش, حمله انسان با حیوان,درگیری گيري انسان,درگیری حیوانات,مستند حیات وحش بی بی سی,بی بی سی,تصاوير گيري حيوانات,تصاویر درگیری حیوانات,حيات وحش جفت,حيات وحش,سی دی حیات وحش,تصاویر حمله حیوانات, حمله انسانها, حمله حیوان با انسان,تصاويري از دنياي وحش, حمله انسان -

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 245 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند حیات وحش

مستند بی نظیر حیات وحش مجموعه ای زیباست که با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای زندگی جانداران و حیات وحش مناطق شگفت انگیز جهان را به نمایش می گذارد. همچنین طبیعت زیبا ی آفریقا و آمریکای لاتین را به زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد. مجموعه ای زیبا، کامل و اعجاب انگیز از جزئیات زندگی حیوانات وحشی، آبزیان، پرندگان، خزندگان، حشرات و دیگر موجوداتی می باشد که به همراه انسانها در چرخه حیات در حال زندگی هستند.
این مجموعه بطور باور نکردنی جزء پرفروشترین و پر طرفدارارین مجموعه های مستند اخیر قرار گرفته است. البته یکی از دلایلی اساسی پر طرفدار شدن این مجموعه این عامل است که این فیلم مستند با بهترین کیفت صدا و تصویر ( تصویر دی وی دی و صدای دیجیتال) با منوی دی وی دی عرضه شده است که قابل استفاده در کامپیوتر و دستگاههای دی وی دی خانگی است.


حمله حیوان با زن,حیاط وحش, حمله انسان,درگیری زنان با حیوانات,حياط وحش,درگیری حيوانات,درگیری در حيات وحش افريقا,درگیری انسان, حمله حیوانات,حیات وحش, حمله انسان با حیوان,درگیری گيري انسان,درگیری حیوانات,مستند حیات وحش بی بی سی,بی بی سی,تصاوير گيري حيوانات,تصاویر درگیری حیوانات,حيات وحش جفت,حيات وحش,سی دی حیات وحش,تصاویر حمله حیوانات, حمله انسانها, حمله حیوان با انسان,تصاويري از دنياي وحش, حمله انسان -

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 850 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

ترتیل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط

ترتيل كامل قرآن مجيد با تفكيك سوره ها

با صداي استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

استاد عبدالباسط محمد عبد الصمد در سال 1927 در روستاى المزاعزه يكى از توابع شهر اَرمنت در استان قنا در جنوب مصر متولد شد، او در مكانى پاك كه به امر قرآن كريم از حيث حفظ و تجويد اهتمام مىشد متولد شد،جدّ او استاد عبدالصمد از مردان با تقوا و از حافظان قرآن كه از نظر حفظ قرآن كريم و تجويد و احكام آن مردى متمكّن بود،و پدر بزرگِ مادرى او عارف بالله استادِ جليل ابو داود صاحب مقام مشهور و معروف در شهر ارمنت، مى باشد ، اما پدرش استادعبدالصمد يكى از مدرّسين حفظ و تجويد قرآن كريم بود، 2 برادر او محمود و عبدالحميد در آموزشگاه (مكتب) قرآن را حفظ مى كردند و برادر كوچك آنها عبدالباسط هم در سن 6 سالگى به ايشان ملحق گرديد.


ترتیل قران باصدای عفاسی,ترتیل معیقلی,استاد معیقلی,استاد عفاسی,دانلود کل قرآن معیقلی,قرآن معیقلی تلاوت قرآن عبدالباسط ,دانلود رايگان تلاوت مجلسي از عبد الباسط براي موبايل ,دانلود رایگان قرآن مجلسی عجمی ,دانلود عبدالباسط موبایل ,تلاوت قران عبدالباسط ,تلاوت قرآن برای موبایل ,تلاوت عجمی ,تلاوت قرآن موبايل ,دانلود قران مجيد با صداي عبدالباسط موبایل ,تلاوت قران براي موبايل ,تلاوت قرآن با تصویر ,ترتیل عجمی ,عبدالباسط مجلسی دانلودرایگان ایران ,تلاوت قرآن درموبايل ,قران با صداي عبدالباسط براي موبايل ,تلاوت قران در موبایل ,cd تلاوت قرآن ,تلاوت قرآن با صدای عبدالباسط برای موبایل ,قرآن درموبایل ,دانلودرایگان قراعت قرآن موبایل ,دانلودرايگان بسته كامل قران براي موبايل ,قرائت قران باصدای عبدالباسط ,ترتیل کامل قران کریم ,قرائت قرآن برای موبایل

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 434 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

ترتیل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط

ترتيل كامل قرآن مجيد با تفكيك سوره ها

با صداي استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

استاد عبدالباسط محمد عبد الصمد در سال 1927 در روستاى المزاعزه يكى از توابع شهر اَرمنت در استان قنا در جنوب مصر متولد شد، او در مكانى پاك كه به امر قرآن كريم از حيث حفظ و تجويد اهتمام مىشد متولد شد،جدّ او استاد عبدالصمد از مردان با تقوا و از حافظان قرآن كه از نظر حفظ قرآن كريم و تجويد و احكام آن مردى متمكّن بود،و پدر بزرگِ مادرى او عارف بالله استادِ جليل ابو داود صاحب مقام مشهور و معروف در شهر ارمنت، مى باشد ، اما پدرش استادعبدالصمد يكى از مدرّسين حفظ و تجويد قرآن كريم بود، 2 برادر او محمود و عبدالحميد در آموزشگاه (مكتب) قرآن را حفظ مى كردند و برادر كوچك آنها عبدالباسط هم در سن 6 سالگى به ايشان ملحق گرديد.


ترتیل قران باصدای عفاسی,ترتیل معیقلی,استاد معیقلی,استاد عفاسی,دانلود کل قرآن معیقلی,قرآن معیقلی تلاوت قرآن عبدالباسط ,دانلود رايگان تلاوت مجلسي از عبد الباسط براي موبايل ,دانلود رایگان قرآن مجلسی عجمی ,دانلود عبدالباسط موبایل ,تلاوت قران عبدالباسط ,تلاوت قرآن برای موبایل ,تلاوت عجمی ,تلاوت قرآن موبايل ,دانلود قران مجيد با صداي عبدالباسط موبایل ,تلاوت قران براي موبايل ,تلاوت قرآن با تصویر ,ترتیل عجمی ,عبدالباسط مجلسی دانلودرایگان ایران ,تلاوت قرآن درموبايل ,قران با صداي عبدالباسط براي موبايل ,تلاوت قران در موبایل ,cd تلاوت قرآن ,تلاوت قرآن با صدای عبدالباسط برای موبایل ,قرآن درموبایل ,دانلودرایگان قراعت قرآن موبایل ,دانلودرايگان بسته كامل قران براي موبايل ,قرائت قران باصدای عبدالباسط ,ترتیل کامل قران کریم ,قرائت قرآن برای موبایل

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 277 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

ترتیل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط

ترتيل كامل قرآن مجيد با تفكيك سوره ها

با صداي استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

استاد عبدالباسط محمد عبد الصمد در سال 1927 در روستاى المزاعزه يكى از توابع شهر اَرمنت در استان قنا در جنوب مصر متولد شد، او در مكانى پاك كه به امر قرآن كريم از حيث حفظ و تجويد اهتمام مىشد متولد شد،جدّ او استاد عبدالصمد از مردان با تقوا و از حافظان قرآن كه از نظر حفظ قرآن كريم و تجويد و احكام آن مردى متمكّن بود،و پدر بزرگِ مادرى او عارف بالله استادِ جليل ابو داود صاحب مقام مشهور و معروف در شهر ارمنت، مى باشد ، اما پدرش استادعبدالصمد يكى از مدرّسين حفظ و تجويد قرآن كريم بود، 2 برادر او محمود و عبدالحميد در آموزشگاه (مكتب) قرآن را حفظ مى كردند و برادر كوچك آنها عبدالباسط هم در سن 6 سالگى به ايشان ملحق گرديد.


ترتیل قران باصدای عفاسی,ترتیل معیقلی,استاد معیقلی,استاد عفاسی,دانلود کل قرآن معیقلی,قرآن معیقلی تلاوت قرآن عبدالباسط ,دانلود رايگان تلاوت مجلسي از عبد الباسط براي موبايل ,دانلود رایگان قرآن مجلسی عجمی ,دانلود عبدالباسط موبایل ,تلاوت قران عبدالباسط ,تلاوت قرآن برای موبایل ,تلاوت عجمی ,تلاوت قرآن موبايل ,دانلود قران مجيد با صداي عبدالباسط موبایل ,تلاوت قران براي موبايل ,تلاوت قرآن با تصویر ,ترتیل عجمی ,عبدالباسط مجلسی دانلودرایگان ایران ,تلاوت قرآن درموبايل ,قران با صداي عبدالباسط براي موبايل ,تلاوت قران در موبایل ,cd تلاوت قرآن ,تلاوت قرآن با صدای عبدالباسط برای موبایل ,قرآن درموبایل ,دانلودرایگان قراعت قرآن موبایل ,دانلودرايگان بسته كامل قران براي موبايل ,قرائت قران باصدای عبدالباسط ,ترتیل کامل قران کریم ,قرائت قرآن برای موبایل

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 1158 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

لذت نقاشی مجموعه شماره 1

آموزش كامل نقاشي رنگ روغن توسط باب راس استاد بزرگ نقاشی

11ساعت فيلم آموزشي به زبان فارسی

در اين مجموعه كه براي اولين بار به زبان فارسي ارائه مي شودبه راحتي مي توانيد از مبتدي تا عالي نقاشي رنگ روغن را بياموزيد و از نقاشي كردن لذت ببريد.
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا بدنيا آمد. پدر باب يك نجار بود. سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش در آنكورايج با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت،بعد از فوت باب، يكي از دوستانش بنام آنيت كوالسكي روش باب را براي نقاشي گلها توسعه داد. هر چند كه باب فوت كرد اما مي توان تصور كرد كه او با همان موهايي كه مانند برگهاي يك درخت بر سر او سايه انداخته، آرام و با همان صداي آرام، به فرشتگان تعليم نقاشي مي دهد! و بسياري از نقاشان آماتور ايراني به روح او به پاس خدماتش درود مي فرستند.


لذت نقاشی مجموعه شماره 1 دانلود لذت نقاشی ,دانلود لذت نقاشي ,لذت نقاشی ,دانلود برنامه لذت نقاشی ,دانلود رایگان لذت نقاشی ,نقاشی ماهی ,لذت نقاشی دانلود ,دانلودرایگان لذت نقاشی ,دانلود رايگان مجموعه لذت نقاشي با استاد بابراس ,مجموعه کامل نقاشی های باب راس ,لذت نقا شی ,دانلود باب راس ,دانلود مدل های نقاشی ,دیویدی لذت نقاشی ,دانلودلذت نقاشی ,دانلد سیدی بابراس ,نقاشي ماهي ,دانلود برنامه لذت نقاشي ,لذت نقاشي ,دانلودلذت نقاشي باب راس ,مجموعه لذت نقاشی ,لذت نقاشی دانلودمجموعه کامل ,دانلود مجموعه لذت نقاشی ,بابراس ,مدلهای نقاشی
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 421 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

لذت نقاشی مجموعه شماره 1

آموزش كامل نقاشي رنگ روغن توسط باب راس استاد بزرگ نقاشی

11ساعت فيلم آموزشي به زبان فارسی

در اين مجموعه كه براي اولين بار به زبان فارسي ارائه مي شودبه راحتي مي توانيد از مبتدي تا عالي نقاشي رنگ روغن را بياموزيد و از نقاشي كردن لذت ببريد.
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا بدنيا آمد. پدر باب يك نجار بود. سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش در آنكورايج با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت،بعد از فوت باب، يكي از دوستانش بنام آنيت كوالسكي روش باب را براي نقاشي گلها توسعه داد. هر چند كه باب فوت كرد اما مي توان تصور كرد كه او با همان موهايي كه مانند برگهاي يك درخت بر سر او سايه انداخته، آرام و با همان صداي آرام، به فرشتگان تعليم نقاشي مي دهد! و بسياري از نقاشان آماتور ايراني به روح او به پاس خدماتش درود مي فرستند.


لذت نقاشی مجموعه شماره 1 دانلود لذت نقاشی ,دانلود لذت نقاشي ,لذت نقاشی ,دانلود برنامه لذت نقاشی ,دانلود رایگان لذت نقاشی ,نقاشی ماهی ,لذت نقاشی دانلود ,دانلودرایگان لذت نقاشی ,دانلود رايگان مجموعه لذت نقاشي با استاد بابراس ,مجموعه کامل نقاشی های باب راس ,لذت نقا شی ,دانلود باب راس ,دانلود مدل های نقاشی ,دیویدی لذت نقاشی ,دانلودلذت نقاشی ,دانلد سیدی بابراس ,نقاشي ماهي ,دانلود برنامه لذت نقاشي ,لذت نقاشي ,دانلودلذت نقاشي باب راس ,مجموعه لذت نقاشی ,لذت نقاشی دانلودمجموعه کامل ,دانلود مجموعه لذت نقاشی ,بابراس ,مدلهای نقاشی
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 272 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

لذت نقاشی مجموعه شماره 1

آموزش كامل نقاشي رنگ روغن توسط باب راس استاد بزرگ نقاشی

11ساعت فيلم آموزشي به زبان فارسی

در اين مجموعه كه براي اولين بار به زبان فارسي ارائه مي شودبه راحتي مي توانيد از مبتدي تا عالي نقاشي رنگ روغن را بياموزيد و از نقاشي كردن لذت ببريد.
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا بدنيا آمد. پدر باب يك نجار بود. سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش در آنكورايج با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت،بعد از فوت باب، يكي از دوستانش بنام آنيت كوالسكي روش باب را براي نقاشي گلها توسعه داد. هر چند كه باب فوت كرد اما مي توان تصور كرد كه او با همان موهايي كه مانند برگهاي يك درخت بر سر او سايه انداخته، آرام و با همان صداي آرام، به فرشتگان تعليم نقاشي مي دهد! و بسياري از نقاشان آماتور ايراني به روح او به پاس خدماتش درود مي فرستند.


لذت نقاشی مجموعه شماره 1 دانلود لذت نقاشی ,دانلود لذت نقاشي ,لذت نقاشی ,دانلود برنامه لذت نقاشی ,دانلود رایگان لذت نقاشی ,نقاشی ماهی ,لذت نقاشی دانلود ,دانلودرایگان لذت نقاشی ,دانلود رايگان مجموعه لذت نقاشي با استاد بابراس ,مجموعه کامل نقاشی های باب راس ,لذت نقا شی ,دانلود باب راس ,دانلود مدل های نقاشی ,دیویدی لذت نقاشی ,دانلودلذت نقاشی ,دانلد سیدی بابراس ,نقاشي ماهي ,دانلود برنامه لذت نقاشي ,لذت نقاشي ,دانلودلذت نقاشي باب راس ,مجموعه لذت نقاشی ,لذت نقاشی دانلودمجموعه کامل ,دانلود مجموعه لذت نقاشی ,بابراس ,مدلهای نقاشی
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 989 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

گلچین مداحی حاج محمود کریمی

مداحی های بسیار زیبای حاج محمود کریمی در اعیاد شعبانیه (8قطعه زیبا) و همچنین در شام میلاد امام رضا علیه السلام (3قطعه) میلاد پیامبر اکرم (ص) میلاد امام علی علیه السلام و عید غدیر- و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ... این مجموعه بر روی دو حلقه وی سی دی تقدیم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت میگردد. صدای گرم و پرانرژی حاج محمود کریمی آنچنان مجلس مولودی را به شوق وامیدارد که عاشقان اهل بیت از خود بی خود میشوند.


پخش مداحی,پخش مداحي,مداحی حاج محمود کریمی,محمود كريمي88,آهنگ های صوتی تصویری در مورد امام زمان,مداحی های حاج محمود کریمی,مداحي حاج محمود كريمي سال 1389,گلچین مداحی های محمود کریمی,دانلود مداحی محمود کریمی,مداحي محمود كريمي تصويري,آهنگ امام رضا,حاج محمود کریمی,مداحی حاج محمودکریمی,مداحی محمود کریمی,مداحی محمود کریمی 88,نوحه ومداحی تصویری محمودکریمی,دانلود رايگان نوحه حاج نذار,اهنگ محمود کریمی,محمود کریمی,نوحه ومداحي,آلبوم محمود کریمی,پخش مداحی حاج محمود کریمی,مداحی,پخش صوتي مداحي محمود كريمي,البوم محمود کریمی -
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 352 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

گلچین مداحی حاج محمود کریمی

مداحی های بسیار زیبای حاج محمود کریمی در اعیاد شعبانیه (8قطعه زیبا) و همچنین در شام میلاد امام رضا علیه السلام (3قطعه) میلاد پیامبر اکرم (ص) میلاد امام علی علیه السلام و عید غدیر- و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ... این مجموعه بر روی دو حلقه وی سی دی تقدیم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت میگردد. صدای گرم و پرانرژی حاج محمود کریمی آنچنان مجلس مولودی را به شوق وامیدارد که عاشقان اهل بیت از خود بی خود میشوند.


پخش مداحی,پخش مداحي,مداحی حاج محمود کریمی,محمود كريمي88,آهنگ های صوتی تصویری در مورد امام زمان,مداحی های حاج محمود کریمی,مداحي حاج محمود كريمي سال 1389,گلچین مداحی های محمود کریمی,دانلود مداحی محمود کریمی,مداحي محمود كريمي تصويري,آهنگ امام رضا,حاج محمود کریمی,مداحی حاج محمودکریمی,مداحی محمود کریمی,مداحی محمود کریمی 88,نوحه ومداحی تصویری محمودکریمی,دانلود رايگان نوحه حاج نذار,اهنگ محمود کریمی,محمود کریمی,نوحه ومداحي,آلبوم محمود کریمی,پخش مداحی حاج محمود کریمی,مداحی,پخش صوتي مداحي محمود كريمي,البوم محمود کریمی -

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 530
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 24,199
  • بازدید سال : 64,042
  • بازدید کلی : 3,042,507