loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 286 پنجشنبه 26 اسفند 1389 نظرات (0)

نحوه لباس درآوردن دون شان و بی‌ادبانه سعد حریری دست‌مایه ساخت ویدئویی از سوی شبکه تلویزیونی الجدید شده است که این رفتار وی را به به گزارش شبکه ایران، در حالی که رفتار سعد حریری، نخست‌وزیر سابق لبنان از سوی بسیاری از ناظران، دون شان ملت لبنان و حتی مرحوم پدرش، رفیق حریری ارزیابی می‌شود، اخیرا شبکه تلویزیونی الجدید صحنه‌هایی از نحوه لباس درآوردن وی در ملاءعام را به صورت یک کلیپ ارائه کرده است، که شیوه رفتار لمپنی حریری را به خوبی نمایش می‌دهد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 270 چهارشنبه 25 اسفند 1389 نظرات (0)
ول کن فردوسی‌پور نیستم !
من ول کن این موضوع نیستم ، تماس عادل با کمیته انضباطی مشکوک بوده و او باید در برنامه این هفته نود در مورد کاری که کرده به مردم توضیح بدهد.


شبکه ایران :حضور مجتبی شریفی در برنامه هفته گذشته نود چندان برای عادل فردوسی‌پور خوشایند نبود. رئیس کمیته انضباطی در آن برنامه یک اتفاق پشت پرده را باز کرد و خطاب به فردوسی‌پور گفت:« تو چرا به من زنگ زدی و گفتی که محرومیت علی کریمی را کم کنم.» همین موضوع برای عادل دردسر بزرگی درست کرده و این بهترین فرصت برای امیر قلعه‌نویی و فراز کمالوند است تا علیه مجری برنامه نود موضع بگیرند.
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 280 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)
شهر هرت جایی است که رنگهای رنگین کمان مکروه استو رنگ سیاه مستحب.
- شهر هرت جایی است که اول ازدواج می کنند بعد همدیگر رو می شناسن.

- شهر هرت جایی است که بهشتش زیر پای مادرانی است که حقی از زندگی و فرزند و همسر ندارند..

- شهر هرت جایی است که درختها علل اصلی ترافیکاند و بریده می شوند تا ماشینها راحت تر برانند.

- شهر هرت جایی است که کودکان زاده می شوند تا عقده های پدرها و مادرهاشان را درمان کنند.

- شهر هرت جایی است که شوهر ها انگشتر الماس برای زنانشان می خرند اما حوصله5دقیقه قدم زدن را با همسران ندارند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 259 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)
راستش ما دیدیم مجلس خیلی وقت است دارد با دو واژه «ازدواج مجدد» و «ازدواج موقت» بازی می کند و توی سر خودش می زند تا بگوید من به فکر حمایت از خانواده هستم. کسی هم نمی گوید این چه جور حمایتی است که فقط دو جور ازدواج خشک و خالی را در برمی گیرد، تازه همان دو تا را هم مدت هاست زورش نمی رسد تصویب کند
انواع ازدواج های پیشنهادی:

* ازدواج مسلم: ازدواج اول که حق مسلم هر مردی است.
*
ازدواح مفرح: مردی که از یکنواختی زندگی با همسر اولش خسته شده است، برای تفریح زن دیگری بگیرد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 276 سه شنبه 24 اسفند 1389 نظرات (0)

نائوتو کان، نخست وزیر ژاپن اعلام کرد کشورش با بدترین بحران از زمان جنگ جهانی دوم مواجه است. به گزارش ایران دیپلماتیک، ژاپن در حال حاضر با تبعات زلزله و سونامی ویرانگر و بحران در نیروگاه های هسته ای رو به رو است. نخست وزیر ژاپن نسبت به احتمال قطعی های گسترده برق در کشور هشدار داده است. در همین حال آژانس بین المللی انرژی اتمی از وضعیت اضطراری در نیروگاه اگاناوا خبر داد. به گفته این آژانس در نیروگاه اناگاوا که در نزدیکی منطقه ای که بیشترین آسیب را از سونامی دیده است واقع شده سطح رادیو اکتیو افزایش یافته است.

در همین حال به گفته دولت ژاپن در نیروگاه فوکوشیما برای خنک کردن راکتوری که دچار حرارت شدید شده است به آن آب دریا پمپ کرده اند اما هنوز از حرارت آن کم نشده است. مقام‌های ژاپنی هشدار داده اند که احتمال یک انفجار دیگر در دومین راکتور نیروگاه اتمی فوکوشیما در شمال توکیو وجود دارد. در مقطعی، میزان تشعشعات در نزدیکی نیروگاه از حد و اندازه های ایمنی بالاتر رفت

.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 257 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع / در ذهن به جز تو آفریدن ممنون

غیر از تو ورود دیگران در قلبم / عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ممنوع !

.

.

.

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت بالا بروی ، ساده بیایی پائین

قصه تلخ مرا ، سرسره ها میفهمند . . .

.

.

.

هر چند که دور از عشق بازی هستیم / اما به رضای عشق راضی هستیم

بر فرض که این مساله هم حل بشود / ثابت شده ما دو خط موازی هستیم . . .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 246 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (0)

 عکس   عروسي عجيب   مراسم عروسی ۲۳ میلیاردی

. . .

برای برگزاری یک مراسم ازدواج در هند بیش از یک میلیارد روپیه (۲۳ میلیارد تومان) هزینه شد.

واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه ” تایمز آف ایندیا ” نوشت، این مراسم که در منطقه “جوناپور” در جنوب دهلی در اراضی بزرگ کشاورزی که همه امکانات موردنیاز آن از هتل ها اجاره شده بود برگزار شد و هنرمندانی که از مناطق مختلف هند آمده بودند یک ماه برای تزئین محل ازدواج کار کردند…

پدر عروس به داماد یک فروند بالگرد به ارزش۳۳۰ میلیون روپیه هدیه کرد.

عروس و داماد ، دختر و پسر دو سیاستمدار محلی متعلق به جامعه گوجار هستند که در منطقه همجوار پایتخت زندگی می کنند و معمولا اهالی این طبقه در ازدواج های خود هزینه های زیادی صرف می کنند و اهدای خودرو ، طلا و جواهرات و حتی اعطای شغل بین آنان رایج است.

گفته می شود به علت اینگونه اقدامات ، افرادی از این طبقه که ثروتمند نیستند برای برگزاری مراسم در شان خود ، وام های کلان می گیرند تا هدیه های ارزشمندی به داماد بدهندد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 246 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

پزشك بی‌نام و نشان، اين بار با اقدام خداپسندانه‌اش نه يك بيمار، كه به يك اسير دربند، زندگی بخشيد.

داماد جوان همانند روزها و شب‌های چند ماه گذشته كنج سلول تنهایی كز كرده و به یاد خاطرات خوش و شیرین زندگی مشترك و بی‌تجربگی‌اش اشك می‌ریخت كه ناگهان یكی از هم‌بندی‌هایش نفس‌زنان خود را به او رساند و گفت: «پسر مگه نمی‌شنوی. از بلندگوی زندان تو را صدا می‌زنند.»

دقایقی بعد مرد زندانی بی‌خبر از همه جا با عجله خود را به اتاق افسر نگهبان رساند. «من مرتضی ... هستم. مرا صدا زدید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 239 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

خدا جون! تو که اينقدر بزرگ هستي چطوري مياي خونه ما؟ دعا ميکنم در سال جديد به اين سؤالم جواب بدي! (پيمان زارعي / 10 ساله )

خدايا! من دعا ميکنم که گاو باشم (!) و شير بدهم تا از شير، کره، پنير و ماست براي خوراک مردم بسازم! (سالار يوسفي / 11 ساله )

خداي عزيزم! من تا حالا هيچ دعايي نکردم. ميتوني ليستت رو نگاه کني. خدايا ازت ميخوام صداي گريه برادر کوچيکم رو کم کني! (سوسن خاطري / 9 ساله )

خداي عزيزم! در سال جديد کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربياورد آخر او دندان مصنوعي دارد! (الناز جهانگيري / 10 ساله )

اي خداي مهربان! من رستم دستان را خيلي دوست دارم از تو خواهش ميکنم کاري کني که شبي او را در خواب ببينم! (شايان نوري / 9 ساله )

آرزو دارم سر آمپولها نرم باشد! (تاده نظربيگيان / ? ساله )

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 275 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

گرایش بین زن و مرد در نوع خود میتواند مفید یا مضر باشد . البته بیشتر ما حداقل یک بار در زندگی تمایل قوی را نسبت به فرد مخالف حس کرده ایم ، خوب! ، این حس در مورد روابط معمولی شاید بتواند موثر باشد ولی در مورد مسئله ی ازدواج اگر بخواهیم تنها با اکتفا به این تمایلات و بدون توجه به معیارهای دیگر روان شناسی ،تصمیمی بگیریم ، ویران کننده است ، چرا که نتیجه ای جز رنج ، ترس از آینده ، تحلیل انرژی و در آخر ، در فاصله زمانی کم دچار افسردگی و سرخوردگی می شویم ! ، در تنهایی و با صداقت کامل با خود به نکات زیر توجه کنید . مطمئنا" در آخر می توانید به این سوال پاسخ دهید که آیا شما واقعا" عاشق هستید یا ... ؟!:

یک تمایل و گرایش مفید چیست ؟ چطور می توانید بفهمید که شخص مورد علاقه شما همان کسی است که می خواهید ؟!

1- با او بسیار راحت هستید ، گویی که سالهاست او را می شناسید .

2- در بسیاری از موارد با یکدیگر هم عقیده هستید مثل باورهای فردی ، ارزشها، اهداف و فلسفه ی زندگی .

3- وجود حس تساوی با هم ، به طوری که هیچ کدام از شما دو نفر ، خود را برتر از دیگری نمی داند.

4- از امور روزمره یکدیگر آگاه هستید و در این روابط برای هم حس سرزندگی و شادابی روحی را به ارمغان می آورید.

5- با یکدیگر راحت هستید و احساس غریبی نمی کنید ، روز به روز شادی و صمیمیت بین شما بیشتر می شود.

6- روح و روان یکدیگر را با توجهات متقابل ، تحسین ، تایید و تمجیدها زنده می کنید و به این صورت است که زندگی رمانتیکی را تجربه خواهید کرد.

7- از اینکه اوقات بیشتری را در کنار هم باشید لذت می برید و از هم خسته نمی شوید !

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 277 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

عصرایران: مسائلی راكه وی در جریان اعترافاتش در دادگاه افشا كرده به حدی تكان دهنده بود كه دادستان ها از بلند خواندن دادخواست در دادگاه ابا داشتند.آلبرت فیش در واشنگتن به دنیا آمد و پدرش ، یك ناخدا در زمان تولد وی 75 سال سن داشت . تعدادی از اعضای خانواده فیش دچار اختلالات روانی بودند. یك برادر وی بشدت روانی و برادر دیگرش الكلی بود.

پدر فیش هنگامی كه وی 5 ساله بود درگذشت و وی را به یتیم خانه فرستادند و وی بارها از یتیم خانه گریخت . فیش در 49 سالگی با حادثه یی روبرو شد كه زندگی وی را تغییر داد. زنش با ترك وی به سراغ مردی دیگر رفت . پس از آن بود كه شخصیت وی بتدریج دگرگون و رفتارش بشدت عجیب و خصمانه شد. قربانی وی كودكانی بودند كه جذب رفتار مهربان و پدرانه وی می شدند، هیولایی كه شكنجه های غیرقابل تصوری را بر روی قربانیان خردسال خود به كار گرفت . وی به جمع آوری اخبار مربوط به آدمخوارانی چون فریتز هارمن معروف به «خوناشام هانوور» علاقه داشت . فیش در سال 1928 علاقه اش به خوردن گوشت انسان را نمایان كرد و در آن سال دختری 12 ساله به نام گراس باد را قربانی این عادت عجیبش كرد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 244 یکشنبه 22 اسفند 1389 نظرات (0)

. لبخند جذابتان می کند.
همه ما به سمت افرادیکه لبخند می زنند کشیده می شویم. لبخند یک کشش و جذبه فوری ایجاد می کند. دوست داریم نسبت به آنها شناخت پیدا کنیم.

. لبخند حال و هوایتان را تغییر می دهد.
دفعه بعدی که احساس بی حوصلگی و ناراحتی کردید، لبخند بزنید. لبخند به بدن حقه می زند.

. لبخند مسری است.
لبخند زدن برایتان شادی می آورد. با لبخند زدن فضای محیط را هم شادتر می کنید و اطرافیان را مانند آهن ربا به سمت خود می کشید.

. لبخند زدن استرس را از بین می برد.
وقتی استرس دارید، لبخند بزنید. با اینکار استرستان کمتر می شود و می توانید برای بهبود اوضاع وارد عمل شوید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 440 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)


treecardgames-mahjong-suite-2011-v81.jpg
نام بازی: TreeCardGames MahJong Suite 2011 v8.1
پلتفورم : pc
ژانر :فکری
سال انتشار: 2011
نوع فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص
حمایت توسط : نامشخص
درجه بندی سنی : بدون محدودیت
قابلیت آنلاین:ندارد
برای این لحظه بر خلاف روال گذشته با یک بازی فوق العاده کم حجم در خدمت شما عزیزان هستم.نام این بازی TreeCardGames MahJong Suite 2011 میباشد که در سال 2011 منتشر شده است و با قاطعیت میتوانم بگویم یکی از زیباترین بازی های کم حجم و سرگرم کننده و البته اعتیاد آور میباشد.این بازی همان بازی معروفی میباشد که شما باید مکعب های مستطیل را طوری حذف کنید که طرح روی آن های با یکدیگر برابر باشد.بازی دارای مراحل فوق العاده زیادی میباشد و پس زمینه و یا همان تم بازی نیز به مراتب به صورت اتوماتیک تعویض میشود.این بازی به هیچ عنوان در شما احساس خستگی ایجاد نمیکند و بعید نیست در نسخه های بعدی ویندوز به عنوان یکی از بازی های پیش فرض قرار گیرد.در ضمن شما در این بازی متوانید محیط و نوع بازی را شخصی سازی کنید که یکی از مزیت های این بازی کم حجم میباشد.

دانلود بازی زیبای TreeCardGames MahJong Suite 2011 v8.1 در ادامه مطلب...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 408 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)
Xilisoft.Photo.to.Flash.v1.0.0.0105.Portable_[www.Mihancinema1nload.com].jpg
Photo to Flash یکی از نرم افزارهای ارائه شده توسط کمپانی Xilisoft است که امکان تهیه یک فایل فلش از مجموعه عکس های شما را می دهد. بدین ترتیب می توانید عکس های خود را بسیار جذاب تر از قبل مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است کافی است عکس های خود را به آن اضافه کنید و از میان مدل های مختلف از پیش آماده شده برای نوع انتقال به عکس بعدی یکی را انتخاب کنید و در صورت نیاز با انتخاب یک فایل صوتی به عنوان موسیقی پس زمینه کار و ذخیره خروجی کار خود را به انتها برسانید. در استفاده از عکس ها با فرمت های مختلف تقریبأ محدودیتی وجود ندارد و بدین ترتیب می توانید براجتی از عکس های خود یک اسلایدشوی زیبا بسازید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 421 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)
Repair.Video.ASF-AVI-RM-WMV.Repair.v2.01_[www.Mihancinema1nload.com].jpg
قطعأ مواجه شدن با فایل های ویدیویی که سالم نبوده و دارای مشکل هستند برای هیچ کاربری جالب نیست اما شما با این فایل ها چه می کنید؟ نرم افزار Repair Video که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم راه حل بسیاری از مشکلات فایل های ویدیویی است. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی به شما امکان برطرف کردن مشکلات این گونه فایل ها را می دهد و به عبارت دیگر آنها را تعمیر خواهد کرد. در انجام این کار نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در کمترین زمان ممکن کار را به اتمام برساند. همچنین استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و از محیط بسیار ساده ای بهره گرفته است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 400 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)
Paint.NET_v3.5.7_[www.Mihancinema1nload.com].jpg
نرم افزار Paint یکی از معروف ترین نرم افزارهای ویندوز است که قطعأ همه کاربران از آن استفاده کرده اند اما این نرم افزار همواره محیطی ساده و امکاناتی بسیار ابتدایی داشته است. Paint.NET نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نسخه تکامل یافته Paint ویندوز دانست. در این نرم افزار امکانات بسیار گسترده و مناسبی گنجانده شده و براحتی قادر است تا اکثر نیازهای شما را برای کار با فایل های گرافیکی برطرف سازد. در این نرم افزار می توانید امکان کار با لایه ها ، افکت های زیبا و ابزارهایی مشابه فتوشاپ بهره مند شوید. از جمله دیگر نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار ، رایگان بودن آن است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 344 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)
WinUtilities_Professional_Edition_9.7+keygen_[www.Mihancinema1nload.com].jpg
اینکه پس از مدتی استفاده و نصب نرم افزارهای متعدد و جا به جایی اطلاعات ، سرعت و کارایی ویندوز نسبت به قبل کاهش یابد امری طبیعی است. برای گریز از این وضعیت استفاده از نرم افزارهای بهینه ساز یکی از راه های معقول است و نرم افزار WinUtilities یکی از قدیمی ترین و بهترین گزینه های پیش روی شماست. این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی دارد که به شما امکان بهینه سازی را به بهترین نحو می دهد تا کارایی سیستم عامل خود را تا حد امکان افزایش دهید. پاکسازی رجیستری و دیسک سخت ، مدیریت Startup ویندوز ، بهینه سازی رم ، حذف فایل های اضافی و تکراری از جمله قابلیت های این نرم افزار است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بازیابی فایل های حذف شده اشاره کرد. همچنین می توانید فایل های اجرایی خود را رمزگذاری کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 258 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)


burn zombie burn 2011.jpg
نام بازی: Burn Zombie Burn
پلتفورم : pc
ژانر : اکشن
سال انتشار: Aug 12, 2010
نوع فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر : P2 Games
حمایت توسط : Doublesix
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین نا مشخص

همیشه بازی هایی که به نوعی شخصیت ها و کاراکتر های فانتزی و کارتونی را در خود جای داده اند دارای طرفداران بسیاری بوده اند.یکی از بهترین بازی های به این سبک بازی Burn Zombie Burn میباشد که در آگوست 2010 نسخه پی سی آن توسط P2 Games منتشر و توسط Doublesix حمایت و ساخته شد.این بازی شباهت زیادی به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها دارد.بازی Burn Zombie Burn در ساخت کاراکتر ها دقت فراوانی را انجام داده است به طوری که همه چیز به بهترین نحو ممکن طراحی و ساخته شده است.اهدافی که شما در این بازی دنبال میکنید بسیار ساده میباشند: زنده نگه داشتن بروس - تلاش برای مراقبت از Daisy -گرفتن بالاترین امتیاز برای بدست آوردن تجهیزات فوق العاده و .... .!!! بروس یا همان شخصیت اصلی بازی با کارهایی که میتواند انجام دهد قطعا شما را مجذوب بازی و متحیر خواهید کرد.این بازی در سایت گیم اسپات با امتیازی حدود 7 از 10 رتبه نسبتا مناسبی را دریافت کرده است...!!! تجهیزاتی که شما در این بازی میتوانید بر علیه زامبی ها استفاده کنید : سوزاندن زامبی ها -خمیر کردن زامبی ها - ضرب و جرح با زامبی ها - منفجر کردن زامبی ها - خرد کردن زامبی ها و ... !!!گرافیک این بازی با توجه به بازی های هم سطح خود دارای مزیت های بسیاری میباشد.در کل میتوان امتیاز خوبی را به گرافیک آن داد.صدا گذاری بازی نیز عالی میباشد به خصوص موسیقی متنی که شما را در متن بازی همراهی میکند.... زامبی ها میتوانند بروس (کاراکتر اصلی بازی ) را قبل از خوردن شام یک لقمه چپ کنند...پس مواظب باشید...!!!
دانلود بازی Burn Zombie Burn در ادامه مطلب....

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 294 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)

http://mihancinema1nload.com/ali/100yea10.jpg

پس از مجموعه مستند هایی که در سایت قرار داده شد و با استقبال شما عزیزان همراه بود، امروز قصد داریم یکی از زیباترین مجموعه مستندها را به شما عزیزان ارائه دهیم...
فرزندان ما میراث تغییرات چشمگیره یک قرن را به ارث خواهند برد ، میراث تولید شده توسط صد سال فعالیت های فن آوری و سیاسی است...
بهره مندی از این میراث بی شک باعث تکنولوژی بیشتر میشود. اما آن ها نیز باید به عواقب کارهای ما فکر کنند و اشتباه های حال را نکنند...
100 سال است که دنیا را تکان داد اسناد آشفتگی سیاسی ، وحشت از جنگ ، پیشرفتهای پزشکی ، پیشرفتهای علمی و تحولات اجتماعی ساخته شده است که یک قرن بحرانی و آشفته را در تاریخ بشر رقم بزند...
منتاژ شده از بی بی سی ، ارائه تصویر از روایات تکان دهنده حوادث جهان...
فناوری یا تکنولوژی (به انگلیسی: Technology) شیوه و شگرد ساخت و کاربرد ابزار، دستگاه‌ها، ماده‌ها و فرایندهایی گره گشای دشواری‌های انسان است. فناوری فعالیتی انسانی است و از همین رو، از دانش و از مهندسی دیرینه تر است.
* این اصطلاح بر محموعه ی «دانش» قابل دسترس برای ساختن ملزومات و مصنوعات از هر نوع، برای پرداختن به حرفه ها و مهارت های دستی ( به استثنای انجا م کارهای مذهبی، جادویی، نظامی و یا آشپزی) و برای استخراج یا جمع آوری انواع مواد( به استثنای موادی که برای خوراک یا برای مراسم مذهبی یا جادویی مورد استفاده قرار می گیرند)دلالت دارد.

جهت دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 312 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)
دانلود مستند پشت صحنه گوگل Google Behind The Scenes
همه شما عزیزان با سایت گوگل آشنایی دارید..بار اولی که وارد دنیای اینترنت شدید اولین سایتی که در Explorer وارد کردید گوگل بود.موتور جست و جویی که تمامی نیازهای کاربران خود رو تامین میکند
اما تا به حال به این فکر افتاده اید که داخل شرکت گوگل چگونه است؟وسایل تفریحی کارکنان ، رستوران، اتاق کار آنها و ... به چه شکلی می باشد؟؟؟از این رو فیلم مستند پشت صحنه گوگل را برایتان آماده کرده ایم.تا پاسخ سوال هایتان را بیابید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب...
  • نوشته: حمیدرضا
  • تاریخ: شنبه، 21 اسفندماه 1389
  • نظرات [1]

  • هاست مجاني بي نهايت براي فايل و عكس
  • مكمل گياهي چاق كننده جديد
  • دوست داريد چاق شويد و اندام زيبا داشته باشيد؟

دانلود انيميشن Yogi Bear 2010

  • ارشیو صوتی و تصویری , دانلود فیلم , دانلود كارتون
  • دسته:
  • تعداد بازدید: 1228
دانلود انيميشن Yogi Bear 2010
نام انيميشن: Yogi Bear
ژانر: کمدی, انیمیشن, ماجرایی
کيفيت: BDRip - عالي
فرمت : Mkv
حجم: 554 مگابايت
امتياز : 3.9/10
تاريخ انتشار: 2010
مدت زمان: 80 دقيقه
محصول: امريکا
زبان: انگليسي
زير نويس فارسي : یافت نشد
کارگردان : Eric Brevig
نويسندگان : Jeffrey Ventimilia , Joshua Sternin
ستارگان : Dan Aykroyd , Justin Timberlake , Anna Faris
خلاصه داستان : پارک Jellystone در حال برگذاری صدمین جشن سالگرد تاسیس خود است در حالی که ممکن است این آخرین جشن سالگردش باشد،چون به علت فرسودگی،شهردار براون میخواهد پارک را تعطیل کرده و زمینش را بفروشد.اگر پارک تعطیل شود،یوگی و بو بو خانیشان را از دست میدهند.آنها با پیوستن به قدرت ranger smith پارک را از بسته شدن برای همیشه نجات میدهند.یوگی باید تلاش کند تا با هوش بودن خود را به اثبات برساند...
براي دانلود اين انيميشن زيبا به ادامه مطلب مراجعه کنيد

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 201 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)


صورتی Honeysuckle رنگ بهار و تابستان 2011:
پنتون رنگ برتر بهار و تابستان 2011 را Honeysuckle تیره که صورتی مایل به قرمز است را انتخاب کرده است. پنتون می گوید: این رنگ پرحرارت و زیبا برای شروع یک فصل زیبا، بسیار هیجان انگیز است.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 238 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)

اکثر خانمها برای از بین بردن موهای صورت ترجیح می دهند این کار را از طریق بند انداختن انجام دهند حتی اگر به جوش زدن و یا متورم شدن پوستشان بیانجامد اما عده ای هم برای اینکه ازجوش زدن پوست جلوگیری کنند یا تنها پیشانی و پشت لب را بند می اندازند و یا راه دوم که شیو یا تیغ زدن است را ترجیح می دهند.
حال کدام برای صورت یک خانم مناسبتر است؟
آیا تیغ زدن رشد موها را زیاد کرده و باعث کلفت و ضخیم شدن موی صورت میشود؟
آیا تحت هر شرایطی بهتر است موها از ریشه خارج شده و روش بند انداختن ارجحتر است؟

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 287 شنبه 21 اسفند 1389 نظرات (0)

۱) «زمان» در حال گذر است
زمان در حال گذر است، یعنی به هیچ وجه نمی توان آنرا ذخیره نمود. به عبارت دیگر، زمان را فقط
می توان «استفاده» کرد، و تنها تصمیمی که در مورد آن می توانیم بگیریم‏، این است که «چگونه» از وقت خود استفاده کنیم؟ ما می توانیم وقت خود را برای کارهای کم ارزش یا امور ارزشمند صرف کنیم. ‌درهر صورت، زمانی که می گذرد ،‌برای همیشه از دست رفته است

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 348 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)


diamond dan rip unleashed (1).jpg
نام بازی: Diamond Dan RIP-Unleashed
پلتفورم : pc
ژانر: سه بعدی /3D Platformer
سال انتشار: 11/01/2011
نوع فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص

حمایت توسط : نامشخص
درجه بندی سنی : +7
قابلیت آنلاین:ندارد

همیشه بازی ها فانتزی با شخصیت های فانتزی در حالی که داستان فانتزی ندارند طرفداران بسیار را در سر تا سر دنیا دارند.بازی ای که امروز قصد معرفی و ازائه ان را داریم Diamond Dan RIP نام دارد که یکی از موفق ترین بازی های موجود در این سبک میباشد.این بازی در تاریخ 10 ژوئن سال 2011 میلادی منتشر شد و خیلی ها را شگفت زده کرد.از این حیث میگوییم شگفت زیرا بازی حجم فوق العاده کمی دارد و از سوی دیگر این بازی به شدت معتاد کننده میباشد.همان طور که از عکس این بازی مشخص میباشد شخصیت فانتزی و اصلی بازی یک باستان شناس میباشد . باستان شناسی که معتقد میباشد که میتواند مشک ها و مسائل را توسط خودش حل کند.او به کشف معابد باستانی با گنجینه های بسیار می پردازد.....!!! نمای دوربین در این بازی کاملا متفاوت از آن چیزی هست که ناکنون دیده اید.با نگاه کردن به عکس هایی که در ادامه مطلب قرار دادم این قضیه کاملا روشن میباشد. در این بازی شما باید به این باستان شناس !!! کمک کنید تا گنج های خود را بدست آورد. بازی دارای موسیقی متن بسیار جالبی میباشد که دقیقا به بازی می آید.در این بازی شما ترفند های بسیاری را یاد میگیرید.البته نه با راحتی آب خوردن...!!! این بازی دارای ویژگی های خاصی میباشد که در زیر عنوان شده اند:
1-این بازی با پیچ و تاب فرآوان شما را وابسته به خود میکند
2-هدف شما در این بازی جمع آوری هر چه بیشتر امتیاز ها میباشد
3-مراقب باشید در دام تله های مخفی نیفتید.
4-با پیشرفت مراحل شما میتوانید به 4 مکان مختلف تغیر مکان بدهید: ایران - اینکا - گوتیک و یک محل مخفی دیگر !!!

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 538
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 538
  • بازدید ماه : 24,207
  • بازدید سال : 64,050
  • بازدید کلی : 3,042,515