loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 341 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی اتومبیلرانی _ Superstars V8: Next Challenge

.

نام بازی : اتومبیلرانی _ Superstars V8: Next Challenge
ناشر و سازنده : Black Bean
درجه بندی سنی : ۳+
زبان : English
ژانر : ورزشی
پلتفورم : Pc

بازی Superstars V8: Next Challenge جدیدترین بازی ساخته شده با سبک اتومبیلرانی می باشد که این بازی جدید از جذابیت و هیجان و همچنین گرافیک بسیار خوبی برخوردار می باشد. در این بازی شما می توانید از میان مدل های مختلفی از اتومبیل ها که از شرکت های معتبر دنیا در بازی قرار داده شده اند انتخاب کنید و با دیگر رقبا در میان جاده هایی متنوع و جذاب که با گرافیک بالایی که ساخته شده اند به واقعیت شبیه است ، به مسابقه بپردازید. با پیروزی در رقابت ها و گرفتن جوایز مختلف می توانید در انتخاب مدل های اتومبیل بیشتر تنوع داشته باشید و اتومبیل های پیشرفته تر را از حالت قفل بیرون آورید. این بازی از گرافیک سه بعدی عالی برخوردار است و با توجه به سبک سرگرم کننده و مهیجی که دارا می باشد ، محدودیت سنی نداشته و همانطور که در عکس بازی مشاهده می نمایید این بازی برای گروههای سنی بالای سه سال مناسب می باشد. همچنین این بازی دارای قابلیتی جذاب می باشد که در این بازی می توانید دو نفره بازی کنید و با دوستان خود در یک مسابقه اتومبیلرانی جذاب به رقابت بپردازید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 255 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی آتش افروز جنگ _ Operation: cinema1ntown Destruction

.

نام بازی : آتش افروز جنگ _ Operation: cinema1ntown Destruction
ناشر و سازنده : Game Spy
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

یکی از سبک های پرطرفدار بازی های رایانه ای ، سبک اکشن این بازی ها می باشد که این سبک با توجه به محیط هیجان انگیزی که در بازی حاکم می باشد و ویژگی سرگرم کننده ای که دارا می باشد همواره رضایت مخاطبان خود را جلب کرده است. در این بازی شما باید تاکتیک های خاصی را در بازی پیاده کنید و تفکر و تمرکز بر بازی نقشه های متفاوتی برای نفوذ و حمله به دشمن بگیرید ، در این بازی شما به عنوان اول شخص بازی انجام کارهایی که همگی برای یک جنگ مسلحانه لازم است نقش ایفا کنید. در این بازی از اسلحه های متفاوتی استفاده شده که هرکدام از آنها را پس از پیشرفت در بازی و یافتن آن ها می توانید استفاده کنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 268 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتری آواتار _ Avatar The Game

.

نام بازی : آواتار _ Avatar The Game
ناشر و سازنده : Ubisoft
میزان دشواری : متوسط
ژانر : اکشن سوم شخص
درجه بندی سنی : ۱۶+
سال انتشار : ۲۰۰۹
زبان : English
پلتفورم : Pc


دانلود رایگان بازی کامپیوتری Avatar بازی زیبا و اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود ، جیمز کامرون ، ( کارگردان فیلم تایتانیک ) ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به قلب ” پاندورا ” ، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 244 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی پرتابل تروریسم جهانی _ Conflict Global Terror

.

نام بازی : تروریسم جهانی _ Conflict Global Terror
ناشر و سازنده : ۲K Games
درجه بندی سنی : ۱۷+
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

احتمالا بازی اکشن کانتر را بازی کرده اید. بازی تروریسم جهانی نیز در همان سبک ساخته شده است که می توان گفت که قابل رقابت با آن بازی است. هم از نظر گرافیک و صدای متن و هم از نظر طراحی مراحل مختلف. کاراکتر اصلی بازی سعی دارد که گروه ضد تروریستی به نام MIA را دوباره تشکیل داده و اهداف خاص تروریستی را که در مناطق مختلف پیاده می شود خنثی کنند. وی به پنج نفر دیگر ملحق می شود و هدف اصلی آن ها جلوگیری از اقدامات تروریست ها و از بین بردن آن ها در مناطق مختلف جهان است. مراحل بازی در دوران قرن ۲۱ اتفاق می افتد. مراحل گوناگونی از عملیات بسیار پیچیده برای جلوگیری از بی ثبات شدن جهان طراحی شده است که گرافیک خیره کننده بازی باعث ایجاد هیجان زیادی می شود. گاهی برای پایان بردن یک مرحله مجبور خواهید بود که به صورت کاملا مخفی و یواشکی اسنادی را از بین برده و یا جا به جا کنید و گاهی نیز بایستی در زیر آتش دشمن به صورت کاملا حرفه ای و دقیق به از بین بردن نیروها مبادرت ورزید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب و به صورت پرتابل می باشد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 2080 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی اکشن ویل راک _ Will Rock

.

نام بازی : ویل راک _ Will Rock
ناشر و سازنده : Ubisoft
درجه بندی سنی : ۱۶+
نوع فایل : پرتابل
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

بازی Will Rock از سری بازی های اکشن است که می توان گفت که تلفیقی از جنگ مدرن و قدیمی است. در این بازی شخصیت اول فردی است به نام ویل راک ، وی دانشجوی باستان شناسی است. در یک حادثه ای راک متوجه می شود که دوستش توسط موجودات مرموزی که ابتدا هویت آن ها برایش نامعلوم است ربوده شده است. در ادامه وی با یک گروه وحشتناک و خونخواری معروف به ارتش ORA مواجه می شود که در واقع دوستش به توسط این گروه ربوده شده است. هدف اصلی این موجودات اساطیری احیا کردن ارواح شیطانی مربوط به دوران یونان قدیم است. رییس و فرمانده اصلی ORA زئوس خدای خدایان یونان قدیم است که دوست راک نیز به دستور وی برای اهداف شیطانی ربوده شده است. پس راک نیز با مطلع شدن از تمام ماجرا دست به کار شده و با نابودی تک تک موجودات اهریمنی به مقر اصلی زئوس نزدیک می شود … سلاح های به کار رفته در بازی بسیار پیشرفته و جذاب می باشد. موجودات اهریمنی نیز ویژگی خاص خود را دارند. از جمله عجایب بازی می توان به موجوداتی به نام مینوتورها اشاره کرد که در صورت کشتن آن ها دو نیم شده و به دو موجود مستقل دیگر تقسیم می شود ! این بازی به صورت بدون نیاز به نصب ( پرتابل ) است.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 266 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی وحشتناک شکار انسان _ Man Hunt

.

نام بازی : شکار انسان _ Man Hunt
ناشر و سازنده : Rockstar Games
درجه بندی سنی : ۱۸+
سال انتشار : ۲۰۰۳
نوع فایل : پرتابل
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

Manhunt عنوان بازی بسیار ترسناکی است که در نوامبر سال ۲۰۰۳ توسط شرکت Rockstar Games منتشر شد. این بازی به جهت فوق العاده بودن جلوه های ویژه گرافیکی و کیفیت بسیار بالا نظر منتقدان را به خود جلب کرده است. اما اشکالی که به این بازی وحشتناک وارد می دانند صحنه های خشن و رعب آوری است که در طول بازی مشاهده می شود. تا جایی که در برخی از کشورها انتشار و فروش آن ممنوع اعلام شده است ! حتی برخی رسانه های بین المللی تاثیر این بازی را در قتل های صورت گرفته غیر قابل چشم پوشی می دانند. اما در عین حال فروش بی نظیر این بازی حاکی از طرفداران زیاد آن است. در این بازی یک قاتل حرفه ای در اثر حادثه ای از دست قانون فرار کرده و به شهری به نام Carcer می رود. اما مکان های متعدد این شهر با دوربین های مختلفی کنترل می شود که کار را برایتان سخت می کند. برای فرار از حملات مریض های روحی این شهر عجیب بایستی با کاردهای وحشتناک این موجودات را تکه تکه کنید و یا بایستی با سیم تلفن آن ها را خفه کنید و در برخی موارد می توانید دیلم را به صورت این افراد فرو برده و آنان را از میان بردارید. خلاصه هیجان و اضطراب در این بازی در بالاترین سطح خود قرار دارد. این بازی برای افرادی که ناراحتی قلبی دارند و یا برای نوجوانان زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 290 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی فیفا منیجر 10 _ FIFA Manager 10

.

نام بازی : فیفا منیجر ۱۰ _ FIFA Manager 10
ناشر و سازنده : کمپانی Electronic Art
درجه بندی سنی : ۳+
قابلیت آنلاین : دارد
زبان : English
ژانر : ورزشی
پلتفورم : Pc

یک بازی فوتبال بسیار مهیج و کاملا جدید از شرکت بزرگ EA. کمپانی EA یکی دیگر از شاهکارهای خود را به تازگی وارد بازار کرده است با عنوان FIFA Manager 10. به جرات می توان گفت که این بازی بازتابی از یک لیگ جهانی واقعی است که اطلاعات لیگ ها و باشگاه ها و بازیکنان بیش از ۴۰ کشور جهان را در خود دارد. یعنی بیش از ۳۶۰۰ باشگاه و ۳۱۰۰۰ بازیکن. فیفا منیجر ۱۰ توسعه یافته ویرایش قبلی این بازی یعنی ویرایش ۹ است. پس از اینکه این بازی مهیج را نصب کردید دو فایل اجرایی در صفحه دسکتاپ ظاهر خواهد شد. یکی حالت تکنفره و Single و دیگری بازی چند نفره خواهد بود که فقط برای بازی های آنلاین و تحت شبکه است. در این بازی خواهید توانست رنج وسیعی از تغییرات را بر کل مجموعه اعمال کنید. مثلا می توانید در مورد تاکتیک بازی تیم تصمیم گیری کنید و یا اینکه حتی در حین بازی بر روی داور فریاد کشیده و بر وی غضبناک شوید ! یادتان باشد در این مواقع عصبانیت خود را کنترل کنید تا مبادا کارت قرمز دریافت کنید ! در نحوه ایجاد و ساخت یک استادیوم عظیم نیز می توانید نظر داده و آن را مدیریت کنید. هوش مصنوعی بالایی که در طراحی بازی در نظر گرفته شده است موجب دقیق تر شدن و نزدیک به واقعیت بودن تمامی مراحل بازی است. خلاصه باید یک مربی همه فن حریف بوده و علاوه بر مربی گری از عهده کارهای عمرانی و … نیز بر آیید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 448 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی مرد عنکبوتی _ Spiderman: Friend Or Foe

.

نام بازی : مرد عنکبوتی _ Spiderman: Friend Or Foe
ناشر و سازنده : شرکت ActiVision
درجه بندی سنی : ۱۰+
ژانر : اکشن , ماجرایی
زبان : English
پلتفورم : Pc

همواره بازی هایی که بر اساس فیلم های موجود و بر اساس متن آن ها ساخته شود ، طرفداران زیادی پیدا می کند و مورد علاقه خیلی از بازی دوستان واقع می شود . یکی از بازی هایی که بر اساس داستان فیلم ساخته شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است بازی SpiderMan می باشد که اینک قصد داریم نسخه جدید این بازی بسیار زیبا و مهیج را برای شما آماده کرده ایم ، این بازی که بر اساس فیلم زیبا و پرطرفدار مرد عنکبوتی ساخته شده از شخصیتی به نام مرد عنکبوتی ساخته شده که این شخصیت سوپر قهرمان همواره با حرکات هیجان انگیز و جالب و قهرمانانه خود به مبارزه با دشمنان بر خواسته و با سلاح های تخیلی و جالبی که استفاده می کنند ، سرگرمی فراوانی برای علاقمندان فراهم آورده است. این بازی که محصول جدیدی از شرکت ActiVision می باشد دارای گرافیک بسیار بالا و سبکی متفاوت از بازی های دیگر با هیجان بالا به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 276 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن تیرانداز حرفه ای _ Sniper Elite

.

نام بازی : تیرانداز حرفه ای _ Sniper Elite
درجه بندی سنی : ۱۷+
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

این بازی داستان، بهار سال ۱۹۴۵ را نشان می دهد که در جنگ جهانی دوم نظامیان روسیه و آلمان در این جنگ سخت جهانی در منطقه برلین به تله افتاده اند. در این بازی بازیکن نقش یک تیر انداز حرفه ای را دارد که تلاش می کند برای انجام یک سری ماموریت های حیاتی در برابر NKVD پیروز شود و سرانجام به اهداف خود برسد. در حالت کلی این گیم بسیار جذاب و پرهیجان بوده و هر فردی که یکبار این گیم را بازی کند به شدت علاقه مند شده و تمامی تلاش خود را برای به پایان بردن بازی به کار خواهد برد. این بازی با وجود حجیم بودن آن قابل اجرا در بسیاری از سیستم ها می باشد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 284 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتری شکار گوزن _ Cabelas Outdoor Adventures 2010

.

نام بازی : شکار گوزن _ Cabelas Outdoor Adventures 2010
ناشر و سازنده : Activition
درجه بندی سنی : ۱۳+
سال انتشار : ۲۰۱۰
فرمت ایمیج : ISO
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

در این بازی شما در نقش یک شکارچی حرفه ای خواهید بود که باید اهداف پروازی یا موجوداتی را که در آب شناور هستند به صورت کاملا حرفه ای شکار کنید. این بازی دارای ۲۲ مرحله کلی بازی هست که مناطق مختلف جنگلی و مرداب های زیبا را شامل می شود. از جمله مناطقی که سفر در آن ها را تجربه خواهید کرد عبارت است از آمریکای شمالی و از آنجا از مکزیک سر در آورده و در نهایت به نیوزیلند سفر خواهید کرد. از جمله زیبایی های بازی می توان به شرکت در مسابقات تیر اندازی و شکار اشاره کرد. در این بازی باید نهایت دقت و تمرکز خود را همراه با یک استراتژی مناسب به کار برده تا امتیازات لازم را کسب کنید. در این بازی بر خلاف اکثر بازی های مشابه از انواع مختلف تجهیزات برای شکار استفاده خواهید کرد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 253 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی حمله خونین _ Men of War Red Tide

.

نام بازی : حمله خونین _ Men of War Red Tide
درجه بندی سنی : ۱۶+
ژانر : اکشن و استراتژی
ناشر و سازنده : IC
فرمت ایمیج : ISO
زبان : English
پلتفورم : Pc

بازی که پیش روی شماست بر اساس داستانی است که توسط الکساندر زوریخ در زمان برقراری اتحاد جماهیر شوروی تدوین شده که موضوع آن مربوط می شود به یک سلسله عملیات جنگی که کاراکتر بازی در هر مرحله به صورت سوار بر تجهیزات جنگی به نابودی اهداف از پیش تعیین شده می پردازد. البته سازنده بازی تجهیزات جنگی فراوانی را برای بازی در نظر گرفته که انعطاف پذیری بازی را مضاعف کرده است. این بازی در سبک بازی های اکشن و استراتژیکی است که با دقت تمام باید مراحل بازی طی شوند. مراحل بازی در زمان جنگ جهانی دوم طی می شود. در کل بازی در ۲۰ ماموریت دشوار جریان می یابد، شما در جریان بازی به صورت مستقیم در کنترل گروه ” کت های سیاه ” ( لقب نیروی دریایی اتحاد جماهیر شوروی ) ، انواع تانک ها ، خودروهای مسلح ، قطارهای زرهی ، توپخانه ، پشتیبانی هوایی شامل : جنگنده ها ، بمب افکن ها ، هواپیماهایی که می توانند بر روی آب فرود آیند و … نقش خواهید داشت، البته با درایت خود می توانید مواضع دشمن را نیز به تصرف خود درآورده و از تجهیزات آن ها نیز استفاده کنید. در واقع بازی یک جنگ تمام عیار با تجهیزات فراوانی است که با توجه به ویژگی استراتژیکی تمام مغز بازیگر را به چالش می کشاند !

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 254 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات رالی پیشرفته _ Evolution GT

.

نام بازی : مسابقات رالی پیشرفته _ Evolution GT
زبان : English
ژانر : ورزشی
پلتفورم : Pc

مسابقات در خوش منظره ترین مکان های قاره سبز ، اروپا ، با حرفه ای ترین رانندگان جهان برگزار می شود. از مکان هایی که مسابقات در آن جا برگزار می شود به منطقه کورسیکا و ارتفاعات اسکاتلند و درون شهر های میلان و لندن و برلین و دیگر شهرها اشاره کرد. در هر مرحله ای که برنده خواهید شد امتیازی برایتان تعلق می گیرد که می توانید با آن امتیازات اتومبیل خود را عوض کنید و اتومبیلی با مشخصه های قوی تر و بهتر را انتخاب کنید. جزییات بازی به حدی جذاب و واقعی به نظر می رسد که در حین بازی هیجان فوق العاده ای به شما دست می دهد و به خود اجازه نخواهید داد که کوچکترین سایشی با ماشین های دیگر داشته باشید.

ویژگی های بازی :
ـ دارای ۳۵ اتومبیل استاندارد از جمله : Audi, TVR, Pagani, Alfa Romeo, Bugatti, Mercedes, Seat, Chevy, Volkswagen, Vauxhall, Renault and Opel
ـ پرداختن به جزییات به صورت کاملا حرفه ای و لذت بخش
ـ قابلیت ارتقای اتومبیل تا حد فوق پیشرفته
ـ تغییر شرایط آب و هوایی در حین بازی
ـ گرافیک بی نظیر بازی
ـ و …

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 273 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

Any-Video-Converter-Professional

Any Video Converter Professional همانطور که از نامش پیداست می تواند تمامی فرمت های ویدیویی را به یکدیگر تبدیل کند . این نرم افزار بسیار کامل جزء قدرتمندترین گونه های موجود در زمینه تبدیل فرمت ها به شمار می آید و با توجه به دامنه ی گسترده ای که در پشتیبانی از فرمت های مختلف دارد توانسته است کاربران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جلب نماید . از میان فرمت های محبوب و مشهوری که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند می توان بهAVI ، MOV ، RM ، MPEG ، DVD ، WMV ، MP4 and FLV) to DVD ، VCD ، MP4 یا FLV اشاره نمود . پروسه ی تبدیل درAny Video Converter Professional به دو گونه امکان پذیر خواهد بود ؛ یکی استفاده از پروفایل های آماده شده به صورت پیش فرض که مناسب کاربران آماتور است و دیگری سفارشی ساختن پروسه با مشخص کردن تنظیمات مورد نظر .


امکانات مفید دیگری نیز در این برنامه گنجانده شده است که شما را برای انجام برخی از کارها از نرم افزارهای دیگر بی نیاز می سازد . به طور مثال شما می توانید مشخص کنید که چه قسمتی از یک ویدیو یا فیلم تبدیل شده و در قالب یک فایل جدید ذخیره گردد . این تابع برای بریدن قسمت های دلخواه شما از یک ویدیو بسیار مفید بوده و در واقع دو کار تبدیل و برش را همزمان و تنها در یک مرحله انجام خواهید داد . دیگر قابلیت موجود امکان نمایش دادن ویدیو درون نرم افزار و با استفاده از پلیر داخلی آن می باشد . بدین ترتیب هم کنترل اوضاع بیشتر در دستانتان خواهد بود و هم درصوتی که بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان تبدیل کنید برای مشاهده محتویات یک ویدیو و استفاده از پروفایلهای مختلف ، نیاز به باز بسته کردن پلیرهای جانبی نخواهید داشت .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 243 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

A-PDF Watermark

یکی از نکات یا به بیان بهتر ویژگی های موجود در دنیای دیجیتال رعایت نشدن حق کپی ( Copyright ) توسط قشر عظیمی از کاربران می باشد . از این رو منتشر کنندگان محتواهای گوناگون همیشه در تلاش بوده اند تا راهی برای جلوگیری از سرقت آثار خود یافته و یا بیافرینند . اسناد PDF نیز از لطف افراد سارق بی نصیب نبوده و نیستند اما می توان با افزودن واترمارک بر روی آنها نام ، لوگو و یا هر علامتی که خواننده را با گردآورنده و یا نویسنده مطالب و محتوا آشنا سازد افزود . به طور مثال شما می توانید پس از ساخت کتاب الکترونیک خود برای جلوگیری از سو استفاده از اثر خود نام یا آدرس پایگاه اینترنتی تان را بر روی تمامی صفحات به صورت شفاف – که هم آدرس و یا نام شما مشخص باشد و هم محتوا – اضافه نمایید . A-PDF Watermark به در رسیدن به این نیل شما را یاری خواهد نمود . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید به سادگی خوردن آب هر نوع مارک ، عکس و یا متنی که در نظر دارید بر روی کتاب پی دی اف خود بیافزیید بی آنکه نیازی به بازسازی اصل محتوا داشته باشید .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 324 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

DriverPack Solution 11.0 Final

هر سخت افزاری که در کامپیوتر وجود دارد برای اجرا و شناخته شدن توسط سیستم عامل به نرم افزار خاص خود که درایور نامیده می شود احتیاج دارد . کارت صدا ، کارت گرافیک ، کارت شبکه ، مودم ، چیپست و … هر یک برای نصب به صورت جداگانه به درایور های خود نیاز دارند . معمولا هر ویرایش از درایور هایی که عرضه می شوند تنها مختص یک نوع از سیستم عامل می باشد . به طور مثال اگر کامپیوتر خود را چند سال پیش خریداری کرده باشید قطعا درایورهای آن تنها برای اجرا در ویندوز ایکس پی طراحی شده اند و حال که نسخه های جدید تری نظیر ویستا و سون روی کار آمده اند نمی توانید از آنها استفاده کنید .

یا می بایست اقدام به خریداری قطعه جدید که سازگار با ویندوز های جدید است نمایید که راهی پر هزینه است و یا اینکه اینترنت را برای یافتن درایور مورد نظر خود زیر و رو کنید که کاری بس زمانبر است .

با استفاده از نرم افزاری که در این پست از دانلود کده فراهم آورده ایم خواهید توانست سرمایه و وقت ارزشمند خود را به سادگی ذخیره نمایید . این برنامه که DriverPack Solution نام دارد تنها با یک کلیک ماوس شما ، اقدام به بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوترتان می کند . آنهایی را که تا کنون برایشان درایوری نصب نشده پیدا کرده و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد .

کافیست یک کلیک دیگر صورت پذیرد تا تمامی سخت افزارهایتان با آخرین ورژن های ارایه شده از سوی شرکت های سازنده دارای درایور شوند و بهتریی عملکرد ممکن را برایتان به ارمغان آورند . بزرگترین تفاوت DriverPack Solution با نرم افزارهای یابنده درایور در این است که پس از تشخیص و یافتن درایور ها هیچ نیازی به دانلود مجدد و قطع و وصل های پیاپی نخواهد بود چرا که همه چیز در خود این نرم افزار گنجانده شده است .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 262 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

EzVideoCutter

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید بخشی از یک فیلم یا ویدیو را از سایر قسمت های آن جدا کرده و به صورت مجزا در یک فایل دیگر ذخیره کنید ؟ اگر چنین باشد حتما به این نتیجه نیز رسیده اید که انجام اینچنین کاری بدون استفاده از نرم افزار امکان پذیر نخواهد بود . برنامه ای که در این پست قصد معرفی آن را داریم ، EzVideoCutter می باشد و همان طور که از نامش پیداست و در مقدمه ای که عرض شد کاربردش برش قسمت های مورد نظر شما از فایلهای ویدیویی می باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار نه تنها می توانید بخش های دلخواه خود از فایلهایی با فرمت های asf ، avi ، flv ، m4v ، mp4 ، mkv ، mov ، mpg ، mpeg ، wmv را جداکنید بلکه توانایی ویرایش و ادغام چند ویدیو در یک ویدیو را نیز دارا خواهید بود .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 248 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

SysTweak RegClean Pro

سلامت رجیستری ویندوز می تواند تضمین کننده اجرای کامل و بی عیب بخش های مختلف و برنامه هایی باشد که بر روی ویندوز نصب می کنید . علاوه بر این سرعت اجرای دستورات و اپلیکیشن ها نیز رابطه ی مستقیمی با رجیستری دارد . از این رو با رسیدگی کامل به این بخش می توانید بیشترین بازدهی را برای خود به ارمغان آورید .

SysTweak RegClean Pro نام نرم افزاری است که برای ساماندهی و بهینه سازی رجیستری ویندوز طراحی شده است و به شما کمک می کند تا تنها با یک کلیک ساده بدون آگاهی داشته از فوت و فن پاکسازی رجیستری و یا اتلاف وقت بتوانید تمامی مشکلات موجود در این بخش را که از نصب و حذف برنامه های مختلف به وجود آمده است برطرف سازید .

یکی از ویژگی های قابل توجه در SysTweak RegClean Pro این است که پیش از اجرای هر پروسه ی پاکسازی یک بک آپ کامل از اطلاعات موجود در رجیستری گرفته می شود تا اگر تغییری به صورت اشتباه انجام شد بتوانید به سادگی شرایط قبل را بازیابی نمایید .


ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 263 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

 Hybrid L

HTML یکی از زبان های پایه برنامه نویسی می باشد که تمامی برنامه نویس هایی که قصد ساخت صفحات در سایر زبان ها را دارند می بایست تا حدود زیادی با آن آشنا باشند . صفحاتی که با HTML طراحی می گردند به صورت پویا بوده و این بدان معنی است که برای اجرا نیازی به بانک اطلاعاتی نبوده و همین امر باعث استفاده کاربران بسیاری از این زبان شده است . Hybrid L نام یک ویرایشگر حرفه ای طراحی شده برای اچ تی ام ال می باشد که به شما کمک می کند به سادگی صفحاتی را که می خواهید طراحی نموده و با استفاده از پیش نمایشگر داخلی برنامه آن را قبل از ذخیره سازی مشاهده نمایید . نمایش دادن کد ها و تگ هادر رنگ های متفاوت در درک صحیح تر از آنچه ساخته اید شما را یاری می نماید . علاوه بر این نمایش دادن شماره هر خط در سمت چپ ویرایشگر این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی در سرعت بالا لاین مورد نظر خود را پیدا کنید . همچنین ویرایشگر Hybrid L به صورت WYSIWYG می باشد و بدین معنی است که همان چیزی که می بینید دقیقا همان چیزی است که خروجی اش را دریافت خواهید نمود .


ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 278 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

Namosofts Data Recovery

از دست دادن اطلاعات ارزشمند یکی از بدترین فجایعی است که می تواند در دنیای مجازی برای یک فرد رخ دهد اما گرفتن زانوی غم در بغل راهی تنها راهی نیست که بتوان به آن اندیشید چرا که امروزه نرم افزار ها و برنامه های مختلفی برای ریکاوری کردن و بازیابی اطلاعات طراحی شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود بوده و می توانند تا درصد بالایی از اطلاعات را باز گردانند .

Namosofts Data Recovery نام یکی از این نرم افزار ها بوده که به شما کمک می کند در ساده ترین و سریع ترین روش ممکن اطلاعاتی را که چه در اثر یک اشتباه و چه به خاطر یک خرابکاری از دست داده داده اید را زنده نموده و بتوانید دوباره همانند گذشته از آنها استفاده کنید . طراحان این نرم افزار که مطالعات بسیاری بر روش ها و الگوریتم های ریکاوری داده ها داشته اند توانسته اند از اندوخته های خود در بهترین نحو ممکن نرم افزاری را به وجود آورند که اکنون در ضمره تاثیرگذارترین و بهترین نرم افزار های ریکاوری به حساب آید . مهم نیست فایل شما در اثر حذف معمولی ، فرمت کردن درایو یا تغییر پارتیشن از دست رفته باشد ، مهم این است که برای Namosofts Data Recovery هیچ تفاوتی نداشته و می تواند از تمامی آنها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کند . با پشتیبانی از فرمت های سیستمی FAT32 ، FAT12 ، ‌FAT16 و NTFS تقریبا هیچ درایوی را نمی توانید پیدا کنید که این نرم افزار نتواند اطلاعات را از روی آنها ریکاوری کنید .


ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 267 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

GPU-Z

GPU-Z ابزاری است کوچک اما کاربردی که به شما کمک می کند به راحتی یک کلیک کردن اطلاعات کاملی در زمینه کارت گرافیک نصب شده بر روی سیستم خود و GPU بدست آورید . این نرم افزار که از کارت گرافیک های ATI و NVIDIA به طور کامل پشتیبانی می کند شما را قادر می سازد تا از اطلاعاتی نظیر مدل قطعه ، بایوس ، حافظه ی قابل استفاده ، نوع حافظه ، پهنای باند ، ورژن درایور و بسیاری دیگر آگاه شوید . GPU-Z که به صورت پرتابل می باشد هیچ گونه نیازی به نصب نداشته و تنها با بازکردن آن می توانید از تمامی امکاناتش استفاده نمایید . این برنامه از ویندوز های ایکس پی ، ویستا و سون به طور کامل پشتیبانی می کند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 278 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

Iobit Protected Folder

حفاظت از اطلاعات محرمانه و شخصی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای سایبر است . دیگر همانند گذشته استفاده از بخش های امنیتی ویندوز نظیر پسورد گذاشتن برای یوزرهای سیستم و یا مخفی کردن فایل ها اثری نداشته چرا که با آشنا شدن بیشتر کاربر ها با روش های دور زدن و حذف اینگونه موانع به اصطلاح امنیتی تنها کار یک نفوذ گر را برای چندین ثانیه به تاخیر خواهند انداخت و هیچ گاه نتوانسته گزینه ی ایمن باشد .


Iobit Protected Folder نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلودکده داریم که با در اختیار داشتن آن می توانید با خیال آسوده هر گونه اطلاعات محرمانه و یا شخصی دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازید بی آنکه دلهره ای از دسترسی افراد غیر به آنها داشته باشید . این برنامه به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته در محافظت از پوشه ها ، آنها را غیرقابل نفوذ کرده و امنیت اطلاعات تان را تضمین می نماید .

Iobit Protected Folder که از ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، سون و حتی ویندوز سرور های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به طور کامل پشتیبانی می کند با مخفی سازی فایلها و فولدر ها به گونه ای که از هیچ راهی قابل نمایش نباشند آنها را از دست افراد سودجو در امان نگاه می دارد . کافیست فایلهای مورد نظر خود را به جعبه ایمن ( Safety Box ) کشانیده و رها سازید تا به همین سادگی به حالت مخفی درآیند .


ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 282 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

RadarSync PC Updater v3.7

RadarSync PC Updater نام نرم افزاری است بسیار مفید و کاربردی اما کوچک و کم حجم که وظیفه ی آن یافت سریع و آسان آخرین نسخه درایورهای سخت افزاری سیستم شما می باشد . بسیاری از خطاهایی که در ویندوز با آنها مواجه می شوید دلیل شان منقضی شدن درایو های سخت افزاری می باشد . موقعی که یک قطعه نتواند به خوبی وظیفه ی خود را انجام دهد در واقع امکان برقراری ارتباط با بخش های دیگر از آن گرفته خواهد شد و اینجاست که مشکلات خود را نمایان می سازند .

یافتن تک تک درایور های سخت افزاری برای یک کاربر عادی اگر غیرممکن نباشد قطعا بسیار سخت خواهد بود چرا که در خیل عظیم سخت افزارهای موجود یافتن درایور نصب شده بر روی سیستم کاری بس زمانبر است و این تازه در صورتی است که اطلاعات دقیقی اعم از مدل و شماره قطعه مورد نظر خود در اختیار داشته باشید . کافیست RadarSync PC Updater را بر روی ویندوز خود نصب کنید تا تنها یک کلیک با هر درایوری که می خواهید فاصله داشته باشید . این نرم افزار با پیدا کردن درایور های سخت افزاری سیستم شما کمک می کند تا نه تنها با خطاهای ناشی از منتضی شدن درایور ها خداحافظی نمایید بلکه امنیت شما را در مقابل هکر ها نیز افزایش خواهد داد .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 239 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

Ashampoo GetBack Photo

از دست دادن عکس های پرخاطره و با ارزش به آسانی اتفاق می افتند. گم شدن عکس های دیجیتالی دلیل های متفاوتی دارد. از جمله پاک شدن اتفاقی عکس، نقص در مموری کارد، فایل سیستم خراب بوده، عکس شما در یک فایل PDF یا Word بوده و آن سند به طور اتفاقی پاک شده است. با استفاده از نرم افزار Ashampoo GetBack Photo مفقود بودن برای همیشه مورد خاصی نیست. این نرم افزار با انجام یک ریکاوری سریع عکس های شما را از دستگاه های حافظه مختلف مانند مموری کارد، اسمارت فون ها و هارد دیسک درایورهای USB بازگردانی می کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 261 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

Registry Victor

Registry Victor با بهره گیری از بهترین تکنولوژی های روز در زمینه تعمیر مشکلات کامپیوتری و بهینه سازی آن می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان برای افزایش راندمان رایانه تان باشد . اگر با خطاهای زیادی رو به رو می شوید و یا احساس می کند که نسبت به گذشته کامپیوترتان با سرعت کمتری فرامین شما را انجام می دهد مطمئن باشید که رجیستری ویندوزتان از حالت بهینه خارج شده است . اگر چنین است می توانید تنها با چند کلیک ساده در نرم افزار Registry Victor گذشته ی خوب را با حال خراب کامپیوترتان تعویض کنید . این نرم افزار با اسکن کردن هارددیسک شما و یافتن فایلهای مخرب آن هم تنها در چند ثانیه در مرحله نخست مشکلات را ریشه یابی کرده و سپس اقدام به برطرف سازی آنها می نماید .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 282 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

RafaSoft Web Data Extractor

RafaSoft Web Data Extractor نرم افزاری است بسیار کاربردی برای آن دسته از افرادی که می خواهند اطلاعاتی نظیر ایمیل ، تلفن ، فکس را از وب سایت های مختلف به ساده ترین روش ممکن استخراج کنند . این برنامه که برای اهداف تبلیغاتی اینچنی طراحی شده است همچنین می تواند اطلاعات مفید دیگری متاتگ ها شامل عنوان وب سایت ها ، توضیحات و کلمات کلیدی آنها را نیز استخراج کند . اگر شما نیز هم اکنون از طریق ایمیل مارکتینگ کسب درآمد می کنید استفاده از این نرم افزار می تواند شما در بدست آوردن ایمیل های بیشتر یاری کند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 255 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

Raxco PerfectDisk Server

دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی از جمله کارهایی است که می بایست به صورت منظم و پیاپی انجام داد تا سطح سلامت هارددیسک همیشه در بهترین وضع ممکن قرار داشته باشد . تاکنون برنامه های بسیاری برای انجام این فرایند ساخته شده اند اما تنها یک نرم افزار توانسته است خود را به عنوان رهبر نرم افزارهای یکپارچه ساز معرفی کند . Raxco PerfectDisk که نام این برنامه قدرتمند و البته موفق می باشد تواسته است با تکیه بر تکنولوژی های روز بهترین سطح عملکرد را در میان برنامه های مشابه خود کسب کند . نکته جالب توجه در این برنامه ادغام دو فاکتور مهم قدرت و سادگی استفاده در یکدیگر می باشد . این بدین معنی است که کاربران آماتور با دانش نرم افزاری پایین نیز می توانند به خوبی کاربران حرفه ای از پس یکپارچه سازی هارددیسک خود بر آمده و سرعت و فضای از دست رفته را بازگردانی کنند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 243 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)

NETGATE-Data-Backup

NETGATE Data Backup یک ابزار تاثیر گذار و کاربردی برای گرفتن بک آپ از فایلهای مهم شما نظیر تصاویر ، موزیک ها و هر گونه داده ای که دارای اهمیت است طراحی گردیده است . این برنامه علاوه بر قابلیت هایی که گونه های مشابه در اختیارتان قرار می دهد از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است . از این بین می توان به امکان تهیه فایل پشتیبان از بانک های اطلاعاتی MySQL/PHP از صفحات وب شما و یا وبلاگ تان اشاره نمود . یکپاچه سازی بک آپ های گرفته شده از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار قدرتمند در اختیارتان قرار خواهد داد . یکی از مهم ترین قابلیت های نرم افزار NETGATE Data Backup امکان زمانبندی کردن پروسه تهیه بک آپ برای انجام این کار به صورت خودکار در زمان های تعیین شده است . بدین ترتیب حتی اگر شما یادتان برود که اطلاعات مهمی دارید که می بایست از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید ، امنیت شان تضمین شده خواهد بود . همچنین این برنامه برای حفظ حریم خصوصی کاربران خود بک آپ های گرفته شده را با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در زمینه کدگذاری ایمن می سازد تا امکان دسترسی افراد غیر به داده ها به صفر برسد .

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 1,158
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,158
  • بازدید ماه : 24,827
  • بازدید سال : 64,670
  • بازدید کلی : 3,043,135