loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 327 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

Aneesoft DVD Show Giveaway Edition

Aneesoft DVD Show بهترین گزینه ی موجود در حال حاضر برای ساخت اسلاید شو های خارق العاده از روی تصاویر و ویدیو های شما بوده و به شما کمک می کند تا به سادگی تمام و تنها با چند کلیک خاطرات خود را ماندنی کنید . کلیپ هایی که از تعطیلات تابستانی خود تهیه کرده اید یا عکس هایی که از جشن تولد خود یا دوستان تان گرفته اید با قرار گرفتن در اسلاید شو ها نه تنها زیبایی بیشتری به خود می گیردند بلکه امکان نمایش آنها در هر گونه دستگاه پخش DVD خانگی امکان پذیر خواهد بود . از این رو خاطرات شما همیشه در کنارتان خواهد بود و حتی اگر خواسته باشید می توانید آنها را به دیگران هدیه دهید تا از لحظات شیرینی که در آنها حضور داشته اید لذت ببرند .

Aneesoft DVD Show به شما این امکان را می دهد تا از بیش از ۲۰۰ افکت مختلف برای زیباتر کردن تصاویر استفاده نموده و با افزودن موزیک به پشت زمینه یا سفارشی کردن منو هایش ، آن را مطابق با چیزی که در نظر دارید بسازید . علاوه بر این قابلیت اضافه کردن واتر مارک یکی از گزینه های بسیار کاربردی آن می باشد که در شخصی سازی اسلاید شو به شما کمک شایانی خواهد نمود .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 297 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

SmartsysSoft Business Publisher

SmartsysSoft Business Publisher ابزاری است قدرتمند که توانایی ساخت و ویرایش وکتور های گرافیکی را به شما می دهد . با این برنامه شما می توانید المنت های بسیاری نظیر متن ، لوگو ی اختصاصی خود ، شکل ، تصاویر و کلیپ آرت های دلخواه و هر آنچه که می خواهید و بدان نیاز دارید را به طرح هایان بیافزایید . همچنین شما می توانید با بهره گیری از کتابخانه ی نرم افزار که توسط تیم قدرتمند SmartsysSoft طراحی شده است گزینه های پیش روی خود را افزایش داده و از طرح های آماده استفاده کنید . نکته قابل توجه در طرح های ساخته شده توسط این نرم افزار کیفیت نهایی خارق العاده آنها می باشد که آنها را به گزینه هایی بسیار مناسب برای چاپ تبدیل کرده است . پس از طراحی می توانید فایلهای خود را در فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, GIF, PNG یا TIFF ذخیره سازید تا امکان استفاده از آنها در هر زمان و مکانی امکان پذیر باشد .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 307 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

Free Desktop Fish Screensaver

Free Desktop Fish Screensaver همانطور که از نامش پیداست ، ابزاری رایگان برای آوردن یک ماهی سه بعدی بسیار زیبا به دسکتاپ شما می باشد . با نصب این اسکرین سیور حیرت انگیز می توانید شنای ماهی خود را هنگام خستگی ناشی از کار زیاد با کامپیوتر به نظاره نشسته و از آن لذت ببرید . این اپلیکیشن با بهره گیری از افکت های امواج آبی و افکت های صوتی می تواند زیبایی ها و حس طبیعی بودن محیط را دو چندان کند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 315 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

Open DVD Ripper

Open DVD ripper 2 نام یک ابزار جادویی و کوچک برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند بدون هیچ گونه انجام تنظیمات پیچیده و بیهوده ، فیلم هایی را که بر روی DVD رایت شده است را ریپ کنند . ریپ کردن اصطلاحی است که به فرایند کپی کردن کامل فیلم های دی وی دی همراه با تمامی موارد جانبی نظیر زیرنویس ها به فرمت های دیگر و ذخیره سازی آن ها بر روی هارد دیسک گفته می شود . با در اختیار داشتن این ابزار قدرتمند اما ساده می توانید کیفیت فایل خروجی خود را آنچنان که می خواهید و می پسندید تنظیم کنید .فرمت های محبوب بسیاری توسط Open DVD Ripper پشتیبانی می شوند که از میان آنها می توان به فرمت های ویدیویی AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF و نیز فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF اشاره نمود . علاوه بر امکانات ذکر شده شما از قابلیت های کاربردی و مفید دیگری نظیر بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها بهره مند خواهید بود و هر یک به گونه ای شما را از استفاده از برنامه های دیگر بی نیاز می سازند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 337 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

PowerDVD-11-Ultra

بسیاری از افراد نرم افزار پخش دی وی دی را قرین با PowerDVD می دانند و این امر نشانه ای قدرت و قدمت بالای این برنامه است که در طی سالیان گزینه ی اول کاربران حرفه ای و آماتور برای نمایش فیلم های روی DVD بوده است . با نصب و در اختیار داشتن این نرم افزار نه تنها درهای جدیدی از ابزارهای پخش دی وی دی به روی شما گشوده خواهد شد ، بلکه با قابلیت پخش سایر گونه های هم رده ی خود نظیر Video CD و بلوری دیگر هیچ گاه نیاز به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای توانایی بازکردن فایلهای ویدیویی در فرمت های متفاوت نخواهید داشت .

از دیگر نکات قابل توجهی که به این نرم افزار در دست یافتن به جایگاه کنونی اش یاری کمک نموده است ظاهر کاربرپسند و تاکید بر روی نمایش با کیفیت تصاویر است . همچنین با قابلیت تعویض پوسته اصلی برنامه می توانید محیط کاربری خود را مطابق با سلیقه ی تان تنظیم کنید . اگر تاکنون به دنبال برنامه ای برای تهیه عکس از ویدیوی در حال پخش می گشتید هم اکنون به نیل خود رسیدید چرا که این قابلیت نیز در برنامه شگفت انگیز PowerDVD گنجانده شده است . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار توانایی آن در ساخت کاتالوگ از فیلم های شماست . ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به ذخیره سازی فیلم ها بر روی کامپیوتر خود داشته و هم اکنون تعداد زیادی ویدیو از قبیل فیلم های سینمایی ، شخصی و … در اختیار دارید . آیا سازماندهی کردن آنها کار ساده است ؟ قطعا پاسخ خیر خواهد بود چرا که با افزایش تعداد فیلم ها مجبور به ذخیره ساختن آنها در دایرکتوری ها و درایو های مختلف خواهید شد و پیدا کردن یک فیلم یا ویدیوی دلخواه ممکن است زمان بسیاری را از شما بگیرد و اینجاست که کاتالوگ PowerDVD طعم شیرین مدیریت قدرتمند در عین سادگی را بر زبانتان می نشاند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 403 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

IrfanView

IrfanView نرم افزاری است بسیار سریع اما کوچک که به شما امکان باز کردن تصاویر و فایلهای گرافیکی با سرعتی باور نکردنی را می دهد . این برنامه که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003 , 2008, Vista, Wincinema1s 7 را داراست به صورت کاملا رایگان منتشر شده است با بهره گیری از تکنولوژی های خاص خود نظیر Turbo-JPG تجربه بازگشایی عکس ها با سرعتی بالا را برایتان به ارمغان می آورد . با در اختیار داشتن IrfanView که از محیطی بسیار ساده و کاربرپسند برخوردار است تمامی کاربران چه آماتور و چه حرفه ای می توانند نهایت استفاده را ببرند . علاوه بر قابلیت نمایش ، امکانات دیگری نیز در این نرم افزار قرار دارد که از میان آنها می توان به انجام ویرایش های ضروری تصاویر اشاره نمود که می توانند تا حدود زیادی شما را از استفاده از نرم افزارهای دیگر بی نیاز سازد .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 311 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

Max Keylogger

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید از کارهایی که در نبود شما با استفاده از کامپیوترتان انجام می شود آگاهی پیدا کنید ؟ برای رسیدن به چنین نیلی می بایست از نرم افزارهای کی لاگر و مونیتورینگ استفاده کنید . اگر تا کنون گمان می بردیده که کی لاگرها فقط می توانند در جهت ربوده شدن اطلاعات تان مورد استفاده قرار گیرند حال لازم است بدانید که شما نیز توانایی جاسوسی و دسترسی به بسیاری از اطلاعات را به وسیله ی این ابزار ها داشته باشید .
Max Keylogger نام یک نرم افزار حرفه ای جاسوسی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر از تمامی کارهایی که در نبود شما به وسیله ی کامپیوترتان انجام می گیرد آگاه شوید ؛ از کلمات و حروف تایپ شده توسط کیبورد گرفته تا برنامه ها و فایلهای باز شده . این نرم افزار که از یک سیستم پنهان سازی پیشرفته بهره می برد هنگامی که در حال اجراست تنها در صورتی محیط کاربری خود را به نمایش در می آورد که کلید های ترکیبی Clt+Ctrl+Shift+Z فشرده شوند . از این رو فهمیدن این مسئله توسط کاربر که رفتار او تحت نظارت هستند بسیار دشوار می گردد .
Max Keylogger با محیط کاربری بسیار زیبا و ساده خود ، شما را دسترسی هر چه بهتر به امکانات و ابزارهای مخلتف یاری می کند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 867 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

HooTech AIFF MP3 Converter

AIFF MP3 Converter نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید فرمت AIFF را به MP3 وبلعکس تبدیل نمایید . AIFF که با اکستنشن های پایانی aif ، aiff ، aifc و afc ختم می شود به شما کمک می کند تا به سادگی چند کلیک ، این کدک صوتی را به رمزگذاری MP3 که فرمتی است محبوب ، تبدیل نمایید . هنگام پروسه ی تبدیل می توانید پارامتر های بسیاری نظیر بزرگی فایل خروجی ، بیت ریت ، تعداد کانال ها ، کیفیت و … را به تناسب نیاز خود تغییر دهید . علاوه بر قابلیت های ذکر شده امکان بریدن فایلهای بزرگ و ساخت چندین فایل جداگانه و نیز چسباندن چندین فایل به یکدیگر و ساخت یک فایل با استفاده از HooTech AIFF MP3 Converter در اختیارتان قرار خواهد گرفت . افزون بر فرمت های ذکر شده با استفاده از این نرم افزار توانایی تبدیل سایر فرمت های محبوب صوتی نظیر AAC, AIFF, ALAC, AMR, CAF, FLAC, M4A, M4B, MP3, MP4, OGG, WAV, WMA در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 317 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

docLock

همه ی ما اطلاعات و فایلهایی بر روی کامپیوتر خود ذخیره داریم که دسترسی نداشتن سایرین به آنها اهمیت ویژه ای برایمان دارد . اطلاعاتی نظیر اسناد اقتصادی ، تصاویر و ویدیوهای شخصی ، اطلاعات پزشکی و … از جمله ی داده هایی هستند که حفاظت از آنها نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته امنیتی دارد .
docLock یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه های موجود پیش روی شماست که با استفاده از آن می توانید به سادگی فایلها و یا فولدرهای مورد نظر خود را به وسیله ی پسورد محافظت کرده و احتمال دستیابی افراد غیر را به اطلاعات موجود در آنها به صفر برسانید . این نرم افزار با در اختیار داشتن یک اینترفیس کاربرپسند شما را از داشتن هرگونه مهارت نرم افزاری بی نیاز می سازد . با بهره گیری از فناوری Drag & Drop می توانید فایلهای مورد نظر خود با تنها کشیدن و رها کردن در محیط برنامه به صورت رمزگذاری شده در آورده و ایمن سازید .
docLock که تنها ۵ مگابایت حجم دارد تا ۲۰ برابر کوچک تر از نرم افزارهای مشابه می باشد که یکی از ویژگی های آن به شمار می آید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت نسخه پرتابل از آن می باشد . با این امکان شما می توانید به سادگی فایلهای رمزگذاری شده خود را بر روی فلش مموری ها و حافظه های قابل حمل نیز کپی کرده تا در هر مکانی که می خواهید آنها را بازگشایی کنید .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 311 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

MP3-Player-Library

MP3 Player Library ابزاری است کاربردی که به شما کمک می کند به سادگی بر موسیقی های مورد علاقه خود مدیریت داشته و به آنها گوش فرا دهید . یک بار که یک فایل صوتی را به کتابخانه اضافه نمایید ، با استفاده از دگمه جستجوگر اختصاصی نرم افزار می توانید به سرعت و آسانی آنها را بازپخش کنید . از ویژگی های مهمی که در این اپلیکیشن وجود دارد می توان به قابلیت فهرست بندی فایلها و ضبط و تبدیل موزیک های MP3 / iTunes اشاره نمود . اگر از جمله کاربرانی هستید که وقت زیادی را با گوش دادن به موسیقی می گذرانید ، قطعا قابلیت های MP3 Player Library شما را شگفت زده کرده و دریچه ای نوین را در لذت بردن از موسیقی به رویتان باز می گرداند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 349 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

Acala DVD Ripper 4.0.5

آیا شما نیز فیلم هایی بر روی DVD داشته و قصد دارید که آنها را بر روی هارد درایو کامپیوترتان کپی کنید ؟
Acala DVD Ripper نام نرم افزاری است که با نصب و استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر فیلم های رایت شده بر روی دیسک های دی وی دی را ریپ کرده و آنها در فرمت هایی نظیر AVI/DivX/XviD/Mp4/3GP /Mpeg/WMV و یا فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod/iPhone/PSP/Zune/Pocket PC/Mobile Phone/Apple تبدیل کنید . این برنامه با بهره گیری از یک فشرده ساز کدگذاری به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خروجی خود را در کیفیت مشابه سایر نرم افزار ها اما با حجمی پایین تر دریافت کنید . همه چیز تنها با یک کلیک انجام خواهد پذیرفت و هیچ گونه نیازی به دانستن مهارت های کامپیوتری نخواهید داشت .

این نرم افزار که از ویندوز های ۹۸/۹۸SE/ME/2000/XP/ VISTA / Win 7 به طور کامل پشتیبانی می کند تنها ۱۸ مگابایت از فضای هارددیسک شما را اشغال خواهد نمود که نسبت به گونه های مشابه حجمی است بسیار اندک .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 331 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

Avast! Home Edition FREE 6

Avast! یکی از شناخته شده ترین کمپانی های طراحی و ساخت نرم افزارهای امنیتی می باشد که با تولیدات منحصر به فردش توانسته است توجه میلیون ها کاربر از سرتاسر پهنه ی گیتی را به خود جلب کند . این شرکت با توجه به نیاز کاربران برای تامین امنیت در کنار ورژن های پرمیوم ، یک ویرایش رایگان نیز قرار داده است که تحت عنوان Avast! Home Edition FREE عرضه می گردد . این برنامه که برای استفاده های خانگی طراحی شده است با مونیتورینگ لحظه ای (‌Real Time) ویندوز شما وظیفه ی تامین امنیت را بر عهده خواهد گرفت . این نرم افزار که به صورت خودکار آپدیت های ارایه شده از سوی کمپانی Avast را دریافت می کند همیشه شما را در بالاترین سطح امنیت قرار خواهد داد .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 243 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

 PDF-XChange Pro 4.0196.196 Final

تابه حال شده در برنامه ای خاص، نیاز داشته باشید تا محتوای آن را به صورت فایل PDF در اختیار داشته باشید؟ تا به حال شده به دنبال راهی ساده برای تبدیل انواع فایل ها به فرمت PDF باشید؟ اگر پاسختان مثبت است پس حتما این برنامه را امتحان کنید. این برنامه با سادگی و انعطاف بسیار بالای خود انتخاب مناسبی برای این کار خواهد بود.

PDF-XChange Pro برنامه ای حرفه برای تولید فایل ها PDF ،از طریق هربرنامه ای دارایقابلیت چاپ کردن، است. به گفته ی سازندگان ، این برنامه هیچ معادلی در تولید فایل های PDF بسیار فشرده ندارد و این یکی از ویژگی های اصلی این برنامه است که آن را از دیگر برنامه های مشابه مجزا میکند. این برنامه به عنوان یک پرینتر معمولیدر ویندوز نصب میشود که شما میتوانید از طریق هر برنامه ای در ویندوز اطلاعات خود را به آن ارسال کنید.PDF های تولید شده توسط این برنامه کاملا استاندارد بوده و از قابلیت هایی مانند جستجوی متن درون PDF ، پشتیبانی از کاراکترهای بین المللیو … برخوردار است. تولید فایل PDF نیاز به هیچ گونه برنامه ی اضافی رو کامپیوترشماندارد. روی فایل های تولید شده میتوانید watermark به صورت عکس یا متن بگذارید ، رمز بگذارید ، اندازه ی صفحه و رزولوشن را تعیین کنید و بسیاری از کارهای دیگر. همچنین این برنامه دارای محیطی با پشتیبانی زبان های دیگر مانند روسی میباشد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 283 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

TBS Cover Editor v2.2.2

اگر اهل تجربه کردن نرم افزارهای مختلف برای کامپیوتر باشید حتما تا کنون با برنامه های مختلفی مواجه شده اید که هر یک از آنها جعبه ای اختصاصی برای خود دارند که تا حدود زیادی معرف کاربرد و نام اپلیکیشن مربوطه است . برای ساخت چنین جعبه های یا می بایست نحوه استفاده از نرم افزارهای گرافیکی قدرتمند نظیر فتوشاپ و کورل را یاد داشته باشید و یا اینکه از نرم افزارهایی که به صورت اختصاصی برای انجام این کار طراحی شده اند استفاده کنید .

TBS Cover Editor نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ساخت جعبه های ۳ بعدی است که تا کنون ساخته شده است . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به ساخت کاور های ۳D از تصاویر مورد نظر خود نمایید و در معرفی محصولات مجازی خود از عنصر های خلاقیت و زیبایی استفاده کنید . با استفاده از این نرم افزار همچنین امکان ساخت کاور کتاب های الکترونیکی ، قاب CD و DVD و کارت های عضویت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت . همانگونه که تا به حال تماشای کاور هر برنامه از مهم ترین عوامل انتخاب و دانلود آن برایتان بوده است با ساخت جعبه های ۳ بعدی توسط TBS Cover Editor می توانید کاربران بیشتری برای محصولات و برنامه های خود پیدا کنید .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 281 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

Jetico BCWipe Total WipeOut

هنگامی که شما نیاز به پاک کردن اطلاعات ذخیره شده خود بر روی حافظه هارد درایو دارید باید از ایمن ترین حالت که حذف با استفاده از نرم افزارهای مخصوص پاکسازی است ، استفاده کنید . هیچ گاه از پاک شدن ظاهری اطلاعات از روی حافظه هایی نظیر هارد های اکسترنال یا اینترنال ، فلش مموری و سایر حافظه های قابل حمل از طریق معمول ویندوز خیال خود را آسوده نکنید چرا که با خیل عظیم نرم افزارهای ریکاوری موجود در بازار هیچ امنیتی برای اطلاعات شخصی و محرمانه پاک شده شما وجود نخواهد داشت .

Jetico BCWipe Total WipeOut نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های از بین بردن اطلاعات دیجیتال است که به شما کمک می کند به سادگی چند کلیک ایمن ترین حالت حذف اطلاعات بدون امکان ریکاوری را در اختیار داشته باشید . این برنامه که با عنوان BCWipePD نیز شناخته می شود با پاک کردن کامل دیتاهای موجود بر روی هارددرایو نظیر بوت ریکورد ها و فایلهای سیستمی می تواند گزینه ای مطمئن برای حذف فایلهای شما باشد . این نرم افزار حذف اطلاعات از درایوهایی با فرمت های FAT, NTFS, HPFS به خوبی هر چه تماتر پشتیبانی کرده و با گونه های مختلف دیسک های سخت نظیر IDE و SATA و نیز حافظه های قابل حمل مانند USB hard drives, flash memory سازگار است که طیف وسیعی را شامل می شود . اگر جز آن دسته افرادی هستید که اطلاعات محرمانه ای بر روی حافظه های کامپیوتر خود نگه داری می کنند ، استفاده از این نرم افزار را هیچ گاه فراموش نکنید !

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 291 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

FNProgramvare CATVids

آیا شما هم فیلم های زیادی بر روی کامپیوتر خود ذخیره کرده اید ؟
آیا تعداد فیلم های ذخیره شده بر روی هارددیسک کامپیوترتان آنقدر زیاد است که نمی تواند به سادگی فیلم های مورد نظر خود را پیدا کنید ؟
آیا به دنبال راهی برای سازماندهی کردن فیلم های خود می گردید ؟

FNProgramvare CATVids نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر به کاتالوگ بندی و مدیریت کالکشن های ویدیوی خود بپردازید . این نرم افزار با پشتیبانی از گونه های مختلف فایلهای مدیا شما را در انجام وظیفه ی خود که همان سازماندهی ویدیو هاست تنها نخواهد گذاشت . این برنامه با اضافه کردن جزییات مختلفی درباره هر فیلم نظیر سال تولید ، کارگردان ، نویسنده ، تاریخ ضبط ، سرعت ضبط ، استودیو ، رتبه بندی و … می تواند شما را در دسته بندی کردن فیلم ها و در نتیجه یافتن سریعتر آنها کمک تان کند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 311 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

HippoEDIT

اگر کار شما برنامه نویسی است و یا گاهی اوقات مجبورید برخی از کدها را تغییر داده و یا جابه جا کنید ، در اختیار داشتن یک نرم افزار ویرایشگر کد نظیر HippoEDIT می تواند کمک بسیاری به شما کند . با استفاده از این نرم افزار حرفه ای اما کم حجم می توانید به سادگی زبان های برنامه نویسی محبوبی نظیر PHP, HTML, Perl, Java, Pascal, C/C++, XML, XSLT و بسیاری دیگر را در محیط کاربرپسندش ویرایش کرده و یا بنویسید . با قابلیت مولتی تب می توانید چندین ویرایشگر کد مختلف را در یک پنجره – نظیر مروگرهای نوین که امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره را می دهند – باز کرده و اقدام به انجام کارهای خود نمایید . به منظور آسان سازی کار کاربرها ، طراحان HippoEDIT بیش از ۳۰۰ کلید ترکیبی میانبر در نظر گرفته اند تا بتوانید به کار خود سرعت بخشیده و در زمانتان صرفه جویی کنید . همچنین این برنامه با در اختیار داشتن یک دیکشنری کامل syntax امکان پر کردن خودکار بسیاری از کدها را تنها با وارد کردن چند حرف اولیه در اختیارتان می گذارند و این یکی دیگر از دلایلی است که شما را در استفاده از HippoEDIT ترغیب می کند .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 335 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Fire Element Screensaver

در این پست از سایت دانلود کده اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب آتش را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که فوق العاده با زیبا و با کیفیت بوده و با عکس های جالبی که دارد میتواند شما را مدت زیادی به دیدنیش مشغول کند. اگر به دنبال یک محافط صفحه نمایش فانتزی و زیبا میگردید این بهترین انتخاب برای شماست ! این اسکرین سیور دارای ۹ حالت بسیار زیبا است که مانند آن را در هیچ اسکرین سیور دیگری مشاهده نخواهید کرد. جالب ترین ویژگی این اسکرین سیور موسیقی آرامش بخش آن است که بسیار متناسب با تصاویر و محیطش است. هم اکنون میتوانید این محافظ صفحه نمایش زیبا را از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 335 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

۳herosoft iPod to Computer Transfer

با استفاده از۳herosoft iPod to Computer Transfer شما میتوانید به راحتی فایل های خود را از آی پد خود به کامپیوتر منتقل کنید. این نرم افزار یکی از اولین برنامه هایی است که برای انتقال عکس، فیلم، آهنگ، کتاب صوتی، فایل های PDF و … از طریق آی پاد به کامپیوتر ساخته شده است. با این نرم افزار حتی میتوانید فایل ها و اطلاعات خود را از یک آی پاد به آی پاد دیگری کپی کنید. این نرم افزار همچنین یک نرم افزار کامل برای مدیریت آی پاد است که توسط آن میتوانید فایل های داخل دستگاه خود را حذف و یا موسیقی های خود را طبقه بندی کنید و یا لیست پخش جدید بسازید ! هم اکنون میتوانید این نرم افزار متفاوت را از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 283 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Argus Monitor

Argus Monitor برنامه ای بسیار دقیق و فوق العاده قدرتمند برای اندازه گیری میزان حرارت اجزای سیستم شماست. این برنامه درجه حرارت سخت افزار های شما مانند CPU، GPU و دمای هارد را به طور کاملا دقیق بر روی صفحه نمایشگر نشان میدهد. همچنین میتواند میزان سلامت هارد دیسک شما را بررسی کند و مدت ها قبل از اینکه هارد دیسک نتواند فشار وارده را تحمل کند به شما هشدار میدهد. این برنامه دارای صفحه نمایش سرعت فن های مدرنNvidia و کارت های گرافیکATI/AMD است که توسط آن شما میتوانید حتی سرعت فن های کامپیوتر خود را کنترل کنید ! کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و فقط با اجرا و چند کلیک میتوانید از همه ی کارکرد های ان بهره مند شوید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده به صورت رایگان دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 307 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

RedEyes Software Host Monitor

RedEyes یک نرم افزار مدیریت هاست قدرتمند و یک شبکه ی رسانه ای طراحی شده برای تست کردن عملکرد و در دسترس بودن هاست های متصل به لن یا اینترنت (workstations، servers، routers، etc) با یک آدرس آی پی میباشد. همچنین توسط سرویس های نصب شده روی ابزار های TCP و سیستم های مدیریتی هشیار در موارد خراب شدن این ابزار ها و سرویس ها به طور خودکار گزارش میدهد. موثر بودن ، سازگاری و قابلیت های این ابزار ها محقق شده با استفاده از اتصال به TCP پورت که روی سرویس های UDP، HTTP و ICMP نصب میشود. این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود برای تکنیک های سیستم های پشتیبانی که اساسا تمایل دارن به بی توجهی کردن به اخطار های مهم و اساسی سرویس هاست در شبکه همچنین برای شبکه های مدیریتی برنامه ای کامل خواهد بود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 303 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Gmail Notifier Pro

Gmail Notifier نرم افزاری برای چک کردن حساب های جیمیل است که شما را قادر میسازد برای اینکه بدانید ایمیل جدیدی برایتان آمده یا نه منتظر لود شدن صفحه جیمیل گوگل نباشید. با این نرم افزار به راحتی در وقت صرفه جویی میکنید و میتوانید در چند لحظه ایمیل های جدیدتان را روی صفحه نمایش خود داشته باشید. هم اکنون میتوانید این برنامه را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

ویژگی های مهم نرم افزارGmail Notifier Pro 2.7.3 ML :

- چک کردن چندین حساب جیمیل

- دارای تم های قابل تغییر و تنظیمات شخصی

- خواندن، نوشتن، پاسخ، پیش نمایش، استفاده از فایل ضمیمه و حذف ایمیل ها بدون نیاز به مرورگر

- دریافت اخبار گوگل با استفاده از گوگل ریدر

- پشتیبانی از RSS/ATOM برای دریافت اطلاعات از هر منبع دیگری

- پشتیبانی از ویندوز XP، ویستا و ۷

- و ….

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 299 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Advanced Installer

Advanced Installer ابزاری برای نصب ویندوز است که سیستم های مدیریتی و ارتقا دهنده را قادر میسازد که به راحتی پکیج های MSI قابل اعتمادی بسازند. این نرم افزار یک ابزار بسیار مفید با کارایی بالا و کاربرد آسان میباشد که سیستم های مدیریتی و سیستم های پشتیبانی را قادر میسازد پکیج های MSI را به راحتی در اختیار کاربران قرار دهند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 313 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Avlan Design AVD Graphic Studio

Avlan Design AVD Graphic Studio در واقع فتوشاپ کوچک شده و فشرده شده ای است که توانایی های بسیار زیادی در زمینه کار های گرافیکی در اختیار شما قرار میدهد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۰ ابزار مختلف مانند فیلترها و افکت آماده ، ابزارهای برش و تغییر سایز ، ابزارهای چرخش ، ابزارهای تغییر رنگ و … به شما این امکان را میدهد عکس مورد نظر خود را به بهترین نحو ویرایش کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که فرمت های مشابه را به طور گروهی ویرایش کند و یا تغییر اندازه دهد. این برنامه با حجم کم و کارایی بالا میتواند بهترین انتخاب برای عکاسان و گرافیست ها باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 319 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

MAGIX Music Maker 17 Premium

اگر میخواهید آهنگ بسازید و نمیدانید چگونه میتوانید ازMAGIX Music Maker استفاده کنید. این نرم افزار یک برنامه بسیار پیشرفته برای ساخت آهنگ و گذاشتن صدا بر روی آن است. این نرم افزار با دارا بودن نمونه های بسیار زیبا و مناسب برای ساخت آهنگ این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به دانش آهنگسازی برای شعر خود موسیقی بسیار زیبا بسازید و آن را با نام خود منتشر کنید ! با این برنامه حرفه ای میتوانید آهنگ ساخته شده را با فرمت مناسب برای اجرا در موبایل و حتی پخش در تلویزیون و رادیو ذخیره کنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 327 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

WinScheduler

WinScheduler یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه ایجاد ماکرو و زمانبندی آن میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید جرکات موس و کامپیوتر را زمانبندی کنید که البته این برنامه دارای امکانات بیشتری مثل حذف فایل , کپی پوشه ها فشرده سازی و … میباشد. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۰ دستور بوده که گستردگی آن را نشان میدهد. دستورات اصلی و مهم این برنامه عبارت اند از دستورات FTP برای دانلود، آپلود، حذف و… فایل از روی هاست، ذخیره اطلاعات درclipboard، تعیین زمان خاموش شدن سیستم، خالی کردن سطل بازیافت، دستکاری رجیستری و …. . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 931 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

KLS-Backup

KLS Backup نرم افزاری برای پشتیبان گیری، هماهنگ سازی و همچنین یک برنامه پاکسازی هارد دیسک است. این برنامه میتواند هارد دیسک شما را از برنامه های جاسوسی و فایل های مخرب پاک کند که این عمل باعث آزاد شدن مقدار زیادی از فضای هارد دیسک میشود. همچنین شما میتوانید توسط این نرم افزار از هر گونه اطلاعات کامپیوتر، شبکه های محلی و یا سرور های FTP پشتیبان تهیه کرده و آن را به طور غیر فشرده و در صورت تمایل به صورت فشرده ذخیره کنید و در مواقع لزوم میتوان فایل پشتیبان را در کوتاه ترین زمان و به راحتی توسط این نرم افزار بازگردانی کرد. این نرم افزار از ویندوز های Xp، سون، ۲۰۰۰ و ویستا پشتیبانی میکند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 285 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

allWebMenus+Pro.jpg

با نرم افزارAllWebMenus شما میتوانید بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی در رابطه با زبان برنامه نویسیdhtml/javascript منو هایی مناسب برای وبسایت با فرمت جاوا اسکریپت بسازید. منو های جاوا اسکریپت را میتوان با یک روش ساده درخت مانند طراحی کرد سپس با ابزار هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید آن را زیبا تر و سفارشی کنید. برای مثال ایجاد رنگ بندی، متحرک کردن منو، ساخت منو های کشویی و … که باعث میشود نتیجه نهایی بسیار زیبا و جالب باشد. منو های ساخته شده در این برنامه با تمامی مرورگر هامانندفایرفاکس ،اینترنت اکسپلورر،گوگل کروم، اپرا، موزیلا،کانکرر، سافاریو غیره سازگار بوده و در تمامی آن ها به درستی اجرا میشوند. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به افکت گذاری بر روی منو ها و دکمه ها اشاره کرد مثلا زمانی که موس بر روی منو مورد نظر برده میشود تغییر رنگ دهد یا وقتی کلیک میشود صدای کلیک ایجاد کند ! هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 307 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

uTorrent Acceleration Tool

uTorrent Acceleration Tool برنامه ای بسیار قدرتمند و پیشرفته برای دانلود آسان و امن از تورنت است. با این نرم افزار شما میتوانید با سرعت بالا و امنیت بالا هر گونه فایل از جمله فایل های MP3، فیلم ها و … را از سرور های اشتراک گذاری فایل تورنت دریافت کنید. همچنین این نرم افزار به طور خودکار فایل های دریافتی را اسکن و آنها را از هرگونه ابزار های تبلیاتی مزاحم، جاسوس افزار ها، تروجان یا دیگر نرم افزار های مخرب پاکسازی خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار آسانی کار با آن است که اجازه میدهد بدون هیچ دردسری و با سرعت بالا فایل های مورد نظر خود را از سرور های تورنت دریافت کنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 345 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

Elcomsoft Wireless Security Auditor

Elcomsoft Wireless برنامه ای پر قدرت و جدید است که به مدیران شبکه اجازه میدهد شبکه های بی سیم خود را از راه دور بررسی کنند و قابلیت این را دارد که به طور هوشمند و پیشرفته شبکه ها را برای یافتن مشکلات امنیتی مانند کرم ها، تروجان ها، ابزار های مخرب، جاسوس افزار ها و … بررسی کند به مدیر شبکه اطلاع دهد. همچنین مدیران شبکه میتوانند با این نرم افزار رمز عبور خود را با سرعت بالا و به طور کاملا امن بازیابی کنند که این ویژگی را میتوان مهم ترین ویژگی این نرم افزار دانست. هم چنین این نرم افزار میتواند برنامه ای کارآمد برای مدیریت امنیت شبکه باشد که به مدیران شبکه بسیار کمک خواهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 24,016
  • بازدید سال : 63,859
  • بازدید کلی : 3,042,324