loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 262 پنجشنبه 02 تیر 1390 نظرات (0)

سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس خبر داد .
این در شرایطی است که علی دایی شرط کمیته فنی باشگاه پیروزی مبنی بر همکاری صمیمانه با حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه را نپذیرفت.
به گفته بیژن ذوالفقارنسب، طبق تصمیم کمیته فنی حمید استیلی گزینه دوم این باشگاه بود که با رد سرمربیگری پرسپولیس از سوی علی دایی، حمید استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 286 پنجشنبه 02 تیر 1390 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار اقتصادي مشرق،مسكن مهر از جمله پروژه هاي اقتصادي است كه گردش مالي بسيار سنگيني در دو سال گذشته در اقتصاد كشور داشته كه همين مساله باعث نفوذ برخي باندهاي اقتصادي براي در اختيار گرفتن اين پروژه ها شده است.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 271 شنبه 21 خرداد 1390 نظرات (0)

مقامات درمانی آلمان از سرعت شیوع این باکتری در شمال این کشور به شدت نگران هستند و نسبت به افزایش بیماران مبتلا به این بیماری هشدار داده اند و این در حالیست که کارشناسان در حال ادامۀ تحقیقات فشرده و سخت به منظور شناسایی کامل این باکتری و یافتن راههای مقابله با آن هستند.

باکتری ایی کولای موجب بروز "سندروم همولیتیک اورمیک" در مبتلایان به این بیماری می شود. این سندروم دستگاه گوارشی و عصب بیمار را مورد حمله قرار می دهد و با خونریزی همراه است. سازمان پیشگیری و درمان اروپا که مقر آن در شهر استکهلم سوئد قرار دارد بروز این سندروم در نتیجۀ شیوع "ای کولای" را بزرگترین نوع آن در جهان دانسته است.
منشا این باکتری به روشنی مشخص نیست اما کارشناسان می گویند خیارهای تولید شده در اسپانیا منبع شیوع این باکتری هستند. دولت آلمان نسبت به مصرف سبزیجات تولید شده در این کشور به ویژه خیار هشدار داده است. هنوز معلوم نیست این محصول کشاورزی در مبدا خود، اسپانیا، به این باکتری آلوده شده و یا اینکه به هنگام حمل و یا در خاک آلمان در معرض تماس و آلودگی با باکتری "ای کولای" قرار گرفته است.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 304 دوشنبه 16 خرداد 1390 نظرات (0)

بيشتر دردها دليل وجود سرطان نيستند. دردهايي كه مداوم هستند و به دلايل نامشخص ايجاد مي‌شوند حتما بايد تحت بررسي قرار گيرند.
در اين شرايط پزشك سابقه خانوادگي شما را بدقت بررسي مي‌كند و براساس آن اطلاعات تصميم بگيرد كه چه آزمايشاتي براي شما لازم‌تر است. در اين ميان برخي معتقدند سرطان بيماري‌اي است كه بيشتر در افراد سالخورده ايجاد مي‌شود. هرچند بيشتر وقت‌ها حق با آنهاست، اما خيلي از افراد جوان هم به سرطان مبتلا مي‌شوند. تحقيقات و مطالعات نشان مي‌دهد خانم‌ها در مقابل چكاپ‌هاي منظم و آزمايشات سرطان نسبت به آقايان حساس‌تر و مراقب‌تر هستند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 281 دوشنبه 16 خرداد 1390 نظرات (0)

تی شرتها هیچ زمان از مد خارج نمی روند؛ اما آیا شما زمانی که لباس دلخواه خود را می پوشید، به فشن هم توجه می کنید؟
احتمالا وقتی شما در حال خرید تی شرت هستید، واقعا به تیپ بدن خود توجه نمی کنید؛ و فکر می کنید که تی شرت ها لباس های غیر رسمی هستند و همه افراد می توانند آنها را بپوشند، درسته؟
اشتباه می کنید، هر سایز و هر مدل تی شرت لزوما بر تن همه اشخاص عالی و خوب به نظر نمی رسد؛ سبک ها و مدلهای مختلفی برای اندام های مختلف وجود دارد. پس به نکات ما دراین باره توجه کنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 294 دوشنبه 16 خرداد 1390 نظرات (0)

آلبوم جديد و فوق العاده زيباي رضا صادقي
به نام ديگه مشكي نمي پوشم

اين آلبوم صرفا جهت معرفي بر روي وبسايت قرار گرفته است. لطفا جهت حمايت از خواننده اثر و شركت ناشر آلبوم را از فروشگاه هاي معتبر عرضه محصولات فرهنگي در سرار كشور تهيه نماييد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 308 دوشنبه 16 خرداد 1390 نظرات (0)

1. با استفاده از لاک پاک کن، لاک هاي قديمي ناخن هاي پاي خود را پاک کنيد.

2. پاهاي خود را در تشتي از آب گرم فرو بريد و ماساژ دهيد تا استرس از آن ها دور شود.

3. ناخن هاي خود را کوتاه کنيد.

4. ناخن هاي خود را با استفاده از يک سوهان ناخن با حرکات ملايم به يک سمت مدل دهيد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 312 دوشنبه 16 خرداد 1390 نظرات (0)

در دانشگاه استنفورد، استاد در حال شرح دادن مفهوم بازاریابی به دانشجویان خود بود:

۱) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و می گین: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن”، به این میگن بازاریابی مستقیم

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 294 دوشنبه 16 خرداد 1390 نظرات (0)

نویسنده:
اصغر طاهر زاده

معرفی:
واقعیت این است که همیشه انسانها در صدد بودند تا از رازهای عالم وجود پرده بردارند تا بتوانند از تاثیر و نقش انها در زندگی خود بهره گیرند و با ملکوت مانوس باشند. البته در این میان کسانی هستند که عطش زیادی در این کار دارند و طالب نفس اماره هستند و ... در این کتاب نویسنده سعی کرده به کمک قرآن و روایات و دلایل حکمی جایگاه جن، شیطان و جادوگر را در عالم مشخص کند تا نه تنها مرز خرافه با حقیقت روشن شود، بلکه خواننده با معارف بلندی در موضوع امور غیبی آشنا گردد و بتواند با پیگیری این امور جهت زندگی خود را به سیره ی اولیای دین نزدیک کند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 327 سه شنبه 10 خرداد 1390 نظرات (0)

ده ها هزار نفر از مردم اسپانیا برای نشان دادن مخالفت خود با سیاست های اقتصادی دولت جمعه شب گذشته در یکی از میدان های اصلی مادرید، پایتخت اسپانیا تحصن کردند. اعتراض های مردم اسپانیا به سیاست های اقتصادی دولت از شش روز پیش و با یک تحصن خودجوش در اعتراض به رقم ۴۵ درصدی بی کاری جوانان شروع شد. تجمع این افراد در حالی صورت گرفت که کمیسیون انتخاباتی اسپانیا به علت برگزاری انتخابات محلی روز یکشنبه، تحصن و تجمع را ممنوع کرده است. اما دقایقی پس از نیمه شب، هزاران نفر به خیابان ها ریختند و شروع به شعار دادن کردند. پلیس هم ممانعتی نکرد.

تظاهرات در اسپانیا از شش روز پیش آغاز شد. به غیر از مادرید، در سایر شهرها نیز تظاهراتی برگزار شده است. اقتصاد اسپانیا با کسری بودجه شدید و بدهکاری های هنگفتی مواجه است. دولت اسپانیا با اعمال سیاست های ریاضتی تلاش کرده است بدهی های دولتی را کاهش دهد. بسیاری از اسپانیایی ها بر این باورند که دولت بیش از آن که به فکر ملت باشد، به فکر بازارهای اقتصادی است. تظاهرکنندگان خواهان شغل، استانداردهای بهتر زندگی، سیستم عادلانه تر دموکراسی و اعمال تغییرات در برنامه های ریاضت اقتصادی دولت سوسیالیست این کشور هستند


ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 281 سه شنبه 10 خرداد 1390 نظرات (0)

سايت "سينماي ما" پنجمين مراسم فرش قرمز سينماي ايران را به افتخار فيلم «جرم» و مسعود كيميايي برگزار كرد. اين برنامه شنبه 7 خرداد از ساعت 7.30 تا 10.30 با اسپانسري انحصاري شركت فرسان قشم نماينده انحصاري محصولات خانگي ميديادر سينمافلسطين برپا شد و پس از آن فيلم «جرم» با نسخه دوبله براي حاضران نمايش داده شد.

پولاد كيميايي، حامد بهداد، داريوش ارجمند، لعيا زنگنه، شبنم درويش، كيانوش گرامي و اكبر معززي (بازيگران)، خسرو خسروشاهي، منوچهر اسماعيلي، چنگيز جليلوند (دوبلور)، تورج منصوري (مدير فيلمبرداري) ، كارن همايون‌فر (آهنگساز)، تينا پاكروان (مجري طرح و مدير توليد)، محمد داوري (سرمايه گذار)، محمدعلي جناب (دستيار كارگردان و برنامه ريز) و سارا حمزه (منشي صحنه) از عوامل پشت دوربين «جرم» و مسعود كيميايي در اين برنامه روي صحنه رفتند و به ابراز احساسات مردم پاسخ دادند.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 311 سه شنبه 10 خرداد 1390 نظرات (0)

شاتل اندیور بالاخره پس از چند هفته تعلیق عصر دوشنبه گذشته (16 می 2011) در حضور بیش از 500 هزار تماشاچی از مرکز فضایی کندی در پایگاه کیپ کارناول فلوریدا به مقصد ایستگاه فضایی بین‌المللی، آخرین ماموریت خود را آغاز کرد. در این ماموریت فضانوردان به همراه محموله دو میلیارد دلاری مربوط به شورای تحقیقات هسته ای اروپا (سرن) رهسپار مدار زمین شدند.

شاتل اندیور اکنون در راه ایستگاه فضایی بین المللی است و چهارشنبه به مقصد خواهد رسید. این شاتل قرار است دستگاهی را برای آزمایش فیزیک ذرات بنیادی به نام آلفا مگنتیک اسپکترومتر (AMS) به این ایستگاه فضایی انتقال دهد. ارزش این دستگاه 7 تنی دو میلیارد دلار است که با همکاری 600 فیزیکدان از 60 سازمان تحقیقاتی از 16 کشور دنیا ساخته شده است. به گفته متخصصان امر این دستگاه می تواند نقش مهمی در کشف رازهای جهان و تائید تئوری بیگ بنگ ایفا کند. علاوه بر این مقداری قطعات یدکی مهم هم با این شاتل به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده شده است.

شاتل اندیور در میان تشویقها و خداحافظی های نیم میلیون تماشاچی که از فاصله کنترل شده، پرتاب را تماشا می کردند به همراه مارک کلی (فرمانده)، گرگوری جانسون (خلبان)، مایکل فینک، گرگ چامیتوف، اندرو فوستل و روبرتو ویتوری پرواز کرد. ماموریت اندیور 16 روز به طول می انجامد. شاتل اندیور قرار بود 29 آوریل گذشته پرتاب شود که به دلیل بروز مشکلی در سیستم برق این پرتاب تا 16 می به تعویق افتاد و سرانجام توانست بیست و پنجمین پرواز خود را انجام دهد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 320 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)


Google Earth Plus 5.0.11733.9447 Portable [www.Mihancinema1nload.com]-2.jpgمشاهده ی محلی که در آن زندگی می کنید آن هم از بالا حتمآ برایتان جالب خواهد بود. همانطور که می دانید سایت گوگل این امکان را به جهانیان می دهد تا با ورود به قسمت Map سایت مکانهای مورد نظر خود را از بالا و به صورت سه بعدی تماشا کنند. اما همه ی افراد که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند تا بتوانند از این سرویس استفاده کنند. به همین منظور نرم افزار گوگل ارث ساخته شد تا افراد در رایانه ی شخصی خود بتوانند محلی را که در آن سکونت دارند را به همراه تمام جزئیات آن تماشا کنند. از همین رو امروز در میهن دانلود نسخه ی جدید این نرم افزار را برایتان آماده کرده ایم که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید قسمتهای مختلف کره ی زمین را تماشا کنید.
شما با کمک نرم افزار Google Earth به راحتی می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. در واقع وقتی وارد نرم افزار می شوید کره ی زمین را مشاهده خواهید کرد که در آن اقایانوس ها و خشکی ها به صورت سه بعدی قرار دارند که با کمک موس می توانید آن را به چرخش در آورید تا محلی را که در آن زندگی می کنید را بیابید و سپس با زوم بر روی نقطه ی مورد نظرتان شهرها ، ساختمان ها ، کوچه ها و سایر جزئیات محل زندگی خود را به صورت سه بعدی تماشا کنید. همچنین می توانید علاوه بر تماشای خشکی های کره ی زمین وارد اقیانوس ها و دریاها شده و به تماشای دنیای زیر آب بپردازید که البته هدف گوگل از افزودن نقشه اقيانوس ها به گوگل ارث جلب توجه عموم مردم به مسائل زيست محيطي و پديده خطرناك گرم شدن كره زمين است كه نتيجه آن آب شدن يخ هاي منطقه قطب و بالاآمدن آب اقيانوس ها خواهد بود. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار امکان مشاهده ی منظمومه ی شمسی و کرات مختلف است که شما می توانید با استفاده از این قسمت اطلاعات جالبی را در مورد منظومه ی شمسی و سایر کرات بدست آورید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان بدست آوردن دقیق طول و عرض جغرافیایی محل سکونت خود و نیز امکان جستجو در نرم افزار برای بدست آوردن محل مورد نظر خود بر روی کره ی زمین اشاره کرد. نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

برخی از قابلیتهای این نرم افزر:
- مشاهده ی کره ی زمین به صورت سه بعدی و از فضا.
- امکان مشاهده ی محل سکونت خود و قابلیت زوم تا چند برابر بر روی آن.
- مشاهده ی نقاط مورد نظر به همراه جزئیات مانند: ساختمانها ، خیابانها و ...
- قابلیت یافتن طول و عرض جغرافیایی محل سکونت خود.
- امکان مشاهده ی اقیانوسها و رفتن به دنیای زیر آب.
- امکان مشاهده ی منظومه ی شمسی و دیگر کرات.
- امکان جستجو برای یافتن نقطه ی مورد نظر.
- امکان گرفتن عکس با کیفیت از نقاط مورد نظر.
- پشتیبانی کامل از جی پی اس.
- پرتابل بودن و قابل حمل با فلش مموري.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- اجرا با يک کليک.
- کاربرد آسان.
- و ...

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 295 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)


Office_2010_Activator.jpgپس از قرار گرفتن آخرین نسخه از نرم افزار Microsoft Office 2010 در سایت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای این نرم افزار در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت میهن دانلود به معرفی جدید ترین فعال ساز های نرم افزار آفیس 2010 بپردازیم. فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.
جهت دانلود و طریقه استفاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 343 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)

Microsoft_Office_2010_www.Mihancinema1nload.com.jpgکاملترین و جدید ترین نسخه مجموعه نرم افزارهای آفیس 2010

حتمآ اکثر شما مجموعه نرم افزاری آفیس را میشناسید و همانطور که می دانید این مجموعه شامل نرم افزارهایی است که برای نگارش متن بکار گرفته می شوند. آفیس محصول کمپانی بزرگ برنامه نویسی جهان یعنی مایکروسافت میباشد که تا به حال نسخه های مختلفی از آن را روانه بازارهای جهانی کرده است. 3 سال گذشته را شاید بتوان بدترین دوران مایکروسافت از بدو آغاز فعالیتهای آن به شمار آورد زیرا این کمپانی با ساخت ویندوز ویستا، محبوبیت خود را تا حدودی در میان کاربران از دست داد و دلیل آن هم ضعف های بسیار زیای بود که در ویندوز ویستا به چشم میخورد. اگر چه مایکروسافت برای انتشار این ویندوز تبلیغات عظیمی را در سراسر دنیا انجام داد ولی این تبلیغات هم تاثیر چندانی در فروش این سیستم عامل نداشت. اما مایکروسافت با انتشار ویندوز سون مجددآ محبوبیت از دست رفته ی خود را در میان کاربران بدست آورد و شاید یکسال اخیر را بهترین دوران مایکروسافت قلمداد کرد زیرا قبل از انتشار ویندوز هفت صحبت هایی در رابطه با انتشار نسخه ی جدید مجموعه آفیس در سال 2010 شده بود که البته در این میان نسخه های آزمایشی بسیار زیادی از نسخه 2010 آفیس منتشر شد که این نرم افزارها تنها در اختیار بعضی از کارشناسان جهت تست نرم افزار قرار گرفت. اما بلاخره در چند روز پیش نسخه نهایی این مجموعه با نام Microsoft Office 2010 به صورت رسمی از سوی شرکت مایکروسافت روانه بازارهای جهانی شد و امروز سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی نسخه 2010 مجموعه نرم افزاری آفیس را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت سایت در اختیار شما همیهنان عزیز قرار دهد. پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که 707 میلیارد دلار در پژوهش و طراحی آفیس سرمایه گذاری کرده که این دو برابر ویندوز به شمار می رود و تلاشی برای دفع رقیبان این مجموعه نرم افزاری همچون OpenOffice.org است. این نسخه جدید که آنرا تحولی در عرصه نرم افزارهای آفیس میدانند دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است. اولین و مهمترین تغییری که در این نسخه به چشم میخورد افزایش اجرای نرم افزارهای آفیس است که در مقایسه با نسخه 2007 این ضعف به صورت چشمگیری برطرف شده زیرا اگر با نسخه ی 2007 آفیس کار کرده باشید می دانید که زمان اجرای هر کدام از نرم افزارهای بسیار طولانی بود که این موضوع ربط چندانی به قطعات سخت افزاری سیستم کاربران نداشت و بیشتر مشکل مربوط به خود نرم افزار بود که در این نسخه مشاهده می کنیم این ضعف تا حد قابل قبولی بر طرف گردیده است. نکته ی دیگری که قابل توجه است احتیاجات سخت افزاری سیستم برای نصب نرم افزار می باشد در واقع کسانی که نسخه 2007 را توانسته اند بر روی سیستم خود نصب کنند به راحتی می توانند از نسخه 2010 آفیس استفاده کنند یعنی نیاز سخت افزاری نرم افزار بالا نرفته که این را میتوان جز سیاست های مایکروسافت قلمداد کرد. در مجموعه Microsoft Office 2010 نرم افزارهای زیر قرار گرفته اند:

Microsoft Office Professional Plus 2010:
Microsoft Excel 2010
Microsoft Outlook 2010
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft Word 2010
Microsoft Access 2010
Microsoft InfoPath 2010
Microsoft Publisher 2010
Microsoft OneNote2010
Microsoft SharePoint Workspace 2010
Microsoft Project Professional 2010
Microsoft Visio 2010

هر کدام از این نرم افزارها در زمینه های مختلف به نوعی یک Leader یا رهبر محسوب می شوند. پایگاه ها و بانک های اطلاعاتی در کنار یک پردازشگر و ویرایشگر متن ها و کلمات با امکانات فراوان به همراه یک مجموعه از سلول های محاسباتی که می توان پیچیده ترین مراحل مختلف در حسابرسی ها را با آن ها انجام داد بخش هایی از قابلیت هایی هستند که در این مجموعه گنجانده شده اند. یکی از محبوب ترین آنها هم که PowerPoint نام گرفته و امروزه اکثر پروژه ها در زمینه های مختلف تحقیقاتی یا آموزشی در سطوح مختلف با همین نرم افزار به دیگران شناسانده می شود.
دانلود و توضیحات کامل تر نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 301 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)
Avira.Rescue.System.3.69_06.02.2011_[www.Mihancinema1nload.com].jpg
کاربران رایانه بخوبی می دانند که اگر خواهان امنیت اطلاعات و حفظ سلامت سیستم خود هستند حتمأ می بایست از یک آنتی ویروس مناسب استفاده کنند. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از Avira Rescue System امری کاملأ معقول است. می توانید آن را بر روی یک سی دی رایت نمایید و سپس در مواقع آلودگی سیستم خود ، بدون نیاز به استفاده از ویندوز ، سیستم را با همین دیسک بوت کنید و در محیط این آنتی ویروس اقدام به اسکن سیستم و حذف ویروس و هرگونه بدافزار دیگری نمایید. این نرم افزار محصولی از Avira است که تولیدات موفقی در زمینه حفظ امنیت سیستم های رایانه ای داشته است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 285 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)
اسم پست رو اینجام کپی کنید
کاربران رایانه بخوبی می دانند که اگر خواهان امنیت اطلاعات و حفظ سلامت سیستم خود هستند حتمأ می بایست از یک آنتی ویروس مناسب استفاده کنند. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. اکثر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده کاربران ارائه می کنند و البته کمپانی ESET هم که صاحب امتیاز یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا یعنی Nod32 است نیز از این موضوع به سادگی نخواهد گذشت و همواره دیسک مخصوص به خود را به صورت بروز رسانی شده در اختیار کاربران قرار می دهد. ESET SysRescue CD که امروز قصد معرفی آن را داریم بخوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از خصوصیات بارز این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت هزاردانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 292 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)


µTorrent_v2.2.0.23071_[www.Mihancinema1nload.com].jpgبرای اینکه بتوان فایل های آپلود شده در سایت های تورنت را دانلود نمود می بایست از یک نرم افزار دانلود منیجر استفاده کرد. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است از سایت های تورنت فایل دانلود کند. نرم افزار µTorrent یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دانلود فایل از سایت های تورنت می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایلهای دلخواه خود از قبیل موزیک ، فیلم ، نرم افزار ، بازی و ... را که در سایت های تورنت به اشتراک گذاشته شده اند را دانلود کنید. این برنامه می تواند به صورت همزمان اقدام به دریافت چندین فایل از سایت های تورنت نماید. همچنین میتوان در هنگام دانلود از قابلیت Resume برای توقف موقت در هنگام دریافت استفاده کرد و پس از از آن مجددآ اقدام به دانلود فایل از نقطه پایانی نمود. امکان جستجو در سایت های تورنت و استفاده ی ناچیز از منابع سیستم از جمله ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 380 جمعه 06 خرداد 1390 نظرات (0)


Internet_cinema1nload_Manager_v6.05.2_www.Mihancinema1nload.com.jpgنسخه ی فینال همراه با فعال ساز جدید و تست شده!
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet cinema1nload Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کسب در آمد جم پاپ آپ
  • آپلود سنتر جم آپ
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • وکیل رایگان مشهد
  • تفـریحی و پـــزشکی
  • دانلود فیلم دراکولا
  • دانلود فیلم هفتم
  • دانلود فیلم زندگی شیرین
  • دانلود فیلم من سالوادور نيستم
  • دانلود فیلم ابد و یک روز
  • دانلود سریال آسپرین
  • دانلود فیلم سلام بمبئی
  • دانلود فیلم فروشنده
  • آپلود با لینک مستقیم
  • توس دانلود
  • بیا تو فان
  • سایت بازی فلش
  • خرید وی پی ان
  • خرید سرور مجازی آلمان
  • سایت پایان نامه
  • خرید گیفت کارت اسپاتیفای
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور آنتالیا
  • دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق
  • پایان نامه مدیریت آموزشی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر
  • صرافی ایرانی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • دانلود مقاله فارسی
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود فیلم
  • درج آگهی رایگان
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خريد لباس مردانه و بچه گانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ کارت تبریک
  • تشک طبی
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • خرید اینترنتی لباس مردانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • cinema1.rozfa.com
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • چهارشنبه 07 مهر 1395
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2460
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 4,227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 456
  • بازدید ماه : 24,125
  • بازدید سال : 63,968
  • بازدید کلی : 3,042,433